Dawn of Sorrow

Started by Q, 04 June 2005, 06:52

Previous topic - Next topic

Andy

Tässäpä on koitettu keräillä noita sieluja ja ihmeen hyvin olen niitä saanut. Great Axe Armor ja moni muu antoi sielunsa muutamalla yrityksellä, vaikka harvinaisuus on kolmen tähden luokkaa. Final Guardin kanssa vaan meni hermot, kun ei antanutkaan sieluaan, ja niitä tarvittaisiin kaksin kappalein, että voisi käyttää toisen aseen parannukseen.

Mites muuten nämä monsterit, jotka mainitaan UMA Newseissä? Olen saanut Yetin esiin, mutta kaksi muuta ovat hukassa. Toisen olen nähnyt lentelevän kuuta vasten, mutta ei se ainakaan salamoihin vastannut, joten kaipa se on se kolmonen. Siihen pitäisi saada yhteyttä, enkä tiedä lainkaan miten. Entäpä missä tämä kakkostyyppi luuraa. Siitä en ole nähnyt vilaustakaan.

Ja sitten vielä yksi juttu. Mikä olisi hyvä tyyli kaataa Iron Golem, siis se, jolta iskut vie vaan 1 HP? AoSissa oli semmoinen sielu, millä sen tappaa laakista, onko tässäkin? Apu olisi taas tarpeen.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Maria

Quote from: "Maduk"Ketkä muut ovat saaneet kaikki sielut ja kaaos-sormuksen? Mikä oli viimeinen sielu jonka sait(Minun oli the creature)?

Silloin hommasin kaikki sielut ja niin edespäin kun ekaa kertaa pelasin. Viimeinen sielu oli vissiin Black Panther; muut oli tullut jo matkan varrelta metsästettyä.

Elmina

Mä en sieluja koskaan keräillytkään...

...Pelasin Hard Modia. Käytin ton SpectralSwordin 100% seiviä... >.>

Kultamuna Classic

Quote from: "Andy"Ja sitten vielä yksi juttu. Mikä olisi hyvä tyyli kaataa Iron Golem, siis se, jolta iskut vie vaan 1 HP? AoSissa oli semmoinen sielu, millä sen tappaa laakista, onko tässäkin? Apu olisi taas tarpeen.
Yksi sielu, jolla Golem kaatuu kohtuullisessa ajassa (ei kuitenkaan lähellekään laakista tjsp.) on se kärpäs-sielu, jonka avulla saa tehtyä kärpäs(tai joku myy hyönteinen)parvia. En kyllä kuollaksenikaan muista sen nimeä. Itse pieksin iron golemit tuolla, mutta varmasti on parempikin tapa/sielu olemassa.

Ukko

Minä hoitelin Iron Golemit pistoolilla. Aina yhden laakin jälkeen tekee taaksepäin luisun tai hyppää niin pystyy ampumaan heti perään toisen kudin melko rivakkaan tahtiin. Sitten vielä Manticore -sielu käyttöön niin skorpionihäntä pieksee samalla sitä. En tiedä onko yhtä nopea keino kuin tuo edellämainittu kärpäsparvitapa.

Maduk

Elikkä ensin UMA hirviöt.  Taustalla lentelevän saa käyttämällä mandragoraa eli kiljukasvia. Sitten Mothmanin saa huoneesta Pinnaclessa, jossa on 2 final guardia ja keskellä valonheitin. Valonheittimen virtalähteeseen pitää käyttää joko rycuda-sielua tai mjölniriä tai gungneria. Sitten Iron golem: parhaiten homma hoituu dead piratella ja joko valmanvay, nunchaku tai kaiser. --Maduk--

Maduk

Lisää kysymyksiä jos on, tiedän aika paljon Dawnista.

Kermakastikeritari

Itse tapoin Iron Golemeja käyttämällä Imp-sielua ja jotain nallekarhua aseena...

qwertyu

Nunchakut ovat kohtuullisen nopea keino tappaa Iron golem. Ne saa muistaakseni Boss Rush:sta.

Andy

Peli meni tässä muutama päivä takaperin läpi täydellisesti, eli Chaos Ring tuli otettua matkan varrelta mukaan. Kiitos kaikille avun antajille, kun autoitte minua löytämään nuo sielut. Oli kerrassaan loistava pelikokemus, odotukset ovat korkealla seuraavaa DS:n Castlevaniaa varten.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Castlemaniac

Aloitin taas DoS peluun pitkästä aikaa ja tarvitsisin apua. Eli mihin minun seuraavaksi pitäisi mennä, uusin paikka jossa viimeksi tuli käytyä on Silenced Ruins jossa tapoin sen lepakko Bossin jolta sai Bat Company sielun. Ja nyt ei ole mitään hajua minne mennä ja mitä tehdä? Apuva, eli neuvoja pyydän.

Lumienkeli

Lepakolla voi ainakin lentää siellä ylhäällä sellaisen piikkikäytävän lävitse... En kyllä muista saiko sieltä mitään läpäisyn kannalta olennaista vaiko vain jonkun bonus tavaran.
Soredemo boku wa yattenai.

Maria

Cursed Clock Tower, joo, se piikkikäytävä siellä. Sitä kautta pääsee Pinnacle:lle.

A-Yty

Nyt pelasin Julius modenkin läpi. Aika menoa.

Tuli tosin tuota sivuston DoS-kuvausta ja Tyrmän arvostelua lukiessa mieleen, että eihän se kultti suoranaisesti Draculaa enää yrittäneet henkiinherättää toisin kuin väittävät, vaan Celian sanoin: "murskata Draculan sielu" että joku muu saa ne voimat käyttöön. Eli ei tyypillinen henkiinherätysyritys kyseessä (vaikkakin tavoite on sama)  :kahvi:

Castlemaniac

Tuli nyt sitten päästyä DoS lävitse, Dario oli kylläkin yllättävän helppo viimeiseksi bossiksi  :| Eli kertokaas oliko Darion taistelun jälkeinen loppu intro samanlainen fake kuin AoS:n Grahamin jälkeen.