Dawn of Sorrow

Started by Q, 04 June 2005, 06:52

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

Boneark-sielu tarvittaisiin tuossa kohdassa. :weed:

Lumienkeli

Tai sitten Skeleton Ape + Puppet Master sielut.
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

Bonearkin saa ainakin ihan tuon piikkikohdan läheisyydestä. Mutta sen rarity tais olla astetta korkeampi kuin normisielut, joten saattaa joutua hinkkaamaan puolisenkin tuntia, ennenkuin nappaa.

Andy

Ai? Meikäläinen ainakin nappasi Bone Arkin ekalla yrittämällä.  :brow:
Kiitoksia kuitenkin avusta kaikille! Pääsinpähän lopulta tutkimattomalle alueelle!
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

Quote from: "Andy"Ai? Meikäläinen ainakin nappasi Bone Arkin ekalla yrittämällä.  :brow:

A-Yty

Quote from: "Andy"Ai? Meikäläinen ainakin nappasi Bone Arkin ekalla yrittämällä.  :brow: Valehtelematta lähemmäs sata kertaa jouduin Bone Arkin tappamaan ennen kuin se luovutti sielunsa. Great Axe Armor oli toinen sitkeä perkele.  :whip:

Lumienkeli

Mulla taas taisi olla Bugbear tai joku minkä sielua tarvi johonkin katanaan sellainen että piti tappaa vähintään 100 kertaa soul eater sormuksen kanssa :E Ja tietysti niitä tarvitsisi kaksi, toinen kokoelmaan ja toinen siihen miekkaan...
Soredemo boku wa yattenai.

Maria

No, jos nyt kerran sieluista valitetaan, niin Great Axe Armorin perkele pitää hirttää tai jotain. Kesti ikuisuus saada se.

...No vastapainoksi tietysti lähti Stolas ekasta jonka tapoin, mutta...

Andy

Meikäläiselle tuottaa Ouja Table ongelmia. On sitä jo tullut monta kertaa mätättyä, mutta ei missään tunnu. Sou Eater Ring löytyy, mutta ei tipu. Onneksi Ouja Table on heikko vihollinen.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

Mistä te kaikki saitte oikein massit soul eateriin? Meikä joutui oikein näkemään vaivaa saadakseni kokoon noi rahat, ja vasta pelin loppupuolella sen sain hankittua.

Andy

Ihan loppupuolellahan minäkin sen hommasin, mutta kekkasin yhden tosi muikean tyylin kerätä rassua. Ensin Gold Ring päälle, ja sitten paikkaa, missä maasta syöksyy Chouleja loputtomana tulvana. Tiputtelivat rahaa siihen tahtiin, että sain koko 100 000 kultaa about puolessa tunnissa. Ei huonosti olleskaan.

Ja toinen juttu: pääsin pelin loppumonsteriin juuri, ja kyllä on perhana soikoon vaikea vastus. Normaalisti näissä vanioissa tuppaa olemaan aika helpohko päävihollinen, mutta tässä onkin haastetta. Pointsit siitä!
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

Outoa. Mun ei tarvinnut kuin rämpätä ja popsia pari nakkia ennenkuin se kuoli pois. :shock:

A-Yty

Ehkä hiukan turhauttavaksi tehty tuo Julius Mode ilman parantavia rohtoja.  ::)

Maduk

Ketkä muut ovat saaneet kaikki sielut ja kaaos-sormuksen? Mikä oli viimeinen sielu jonka sait(Minun oli the creature)?

Ukko

Terve kaikille! Tällä kertaa kirjoittelemassa uusi jäsen. Ostin Dawn of Sorrown tuossa viime vuoden puolella marraskuussa ja vedin sen sitten reilussa viikossa sataprosenttisesti normi moodilla läpi. Ja sanoisinpa myös että oli melko helppo loppuvastus. Pari kertaa sai yrittää mutta kyllä se siitä sitten meni parilla potionilla aika kevyesti. Soman level tais kyllä olla 60 pintaan. Eniten sielujen keruussa oli mulla ongelmia Iron Golemin ja Dead Maten kanssa. Dead Matesta yritin aluks nimittäin varmaan puoli tuntia väärällä tavalla kunnes hoksasin että eihän mulle tullu edes expaa. Pitäis varmaan tässä joskus aloittaa Julius moden läpivieminen. Anime -tyylistä tykkään pelissä.

Jos vaikka vähän nyt ekaan viestiin laitan taustaani. Vaanijoita olen pelannut aikoinaan NESillä ja SNESillä melko ahkerasti, kunnes tietokone syrjäytti konsolipelaamisen. Suosikkina Simon's Quest. Nyt DS:n oston myötä oon pikkuhiljaa palaamassa konsoliskeneen. 3D-vanioita en oo kokeillu, koska oon Old School miehiä ja 2d näin ollen on lähempänä sydäntä. :) Castlevanioiden lisäks ehdottomia suosikkipelejä on Mega Manit.