Viimeisin Castlevania-pelikokemus

Started by Q, 07 June 2005, 01:49

Previous topic - Next topic

Elmina

Peliarvostelu esittelyksi, heh. Tervetuloa vaan minunkin puolestani.

Ja tietysti täytyy olla samaa mieltä suurimman osan kirjoituksestasi kanssa, sillä sanokoon arvostelut ja 2D fanboyt mitä tahansa, LoI on todella hyvä peli.

...Taas tuo Winamp soittaa jotain Lament:n kipaletta (Castlevania-lista päällä). Olen jo pari päivää harkinnut pyyhkiväni pölyt PS2:sta pelkästään tuon vuoksi, mutta olen liian laiska pelaamaan mitään...  :lol:

Maria

Ecclesiaa.

Postaan vain koska Elmina ei viitsi tuplapostata 8)

Elmina

Ja minä pelasin SotN:ää, emulaattorilla. Hieman harmillisia alue-ei-lataa glitchejä, mutta save stateillä noista pääsee.

...Joku E3 version jonka latailin, äänet on japaniksi mutta teksti englantia.  :)

Lepakk0

Order Of Ecclesia on viimeisin pelaamani Cassu. Hieno peli, ei voi kyllä muuta sanoa. Ajattelin käydä ostamassa lähiaikoina X0:lle Live Pointsit niin pääsen pelailemaan SotNia. :)
successor of darkness

Daedolon

Ecclesia läpi ja grindattuna lvl 99, vielä kaikki glyphiskillit täyteen niin aloittelemaan toista kierrosta hardilla jotta saisi unlockattua noita hommia.

Elmina

SotN:ää taas. Pelailen puoliksi sitä demoversiota ja puoliksi aitoa Nocturnea, kun demo loppuu Colosseum-battleen. Latasin savetuksen NitM:ään ja kuinka ollakaan, toimi hyvin. Sitten Colosseumin ohi vaan...  :brow:

Andy

Adventure ja Belmont's Revenge menivät läpi tuossa muutama päivä takaperin. Oikeastaan suhteellisen helppoja loppujen lopuksi, Dracula on molemmissa peleissä suht helppo nakki, koskapa nuo liikkumaradat on helppo oppia. Soleiyu-demoni oli näiden pelien ehdottomasti hankalin vastustaja.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

-Zero-

Pelailin toss pari päivää sitten Curse Of Darknesin uudelleen läpi, koska pistin pelin myyntiin. Oon aatellu boxille ostaa SOTN:in tuolta arcadesta, ja kyllä, en ole ikinä pelannut sitä :D Kannattaisko?

A-Yty

Quote from: "-Zero-"Oon aatellu boxille ostaa SOTN:in tuolta arcadesta, ja kyllä, en ole ikinä pelannut sitä :D Kannattaisko?

Boxia en omista enkä ole pelannut ko. versiota siis, mutta kuulemani mukaan ainakin herkullisen legendaarisen kamala dialogi on muuttunut jonkin verran arcadeversiossa. Alkuperäistä muutenkin on harvoin vaikea päihittää ja SotN on sen verran hieno peli että siitä on vaikea enää parantaa. Lähinnä muutama pelillinen seikka rassaa, esim. vaikeustason mataluus, mutta epäilen ettei arcade ole niihin juuri parannusta suonut.

Pähkinänkuoressa: pelaisin itse ensin alkuperäistä.

-Zero-

Jepulis, pistin Microsoft Pointseja tilaukseen  ;)

A-Yty

Eli olet siis kuitenkin pelannut alkuperäistä SotNia? Käsitin jostain syystä että et ole  :hmm:

Q

En lähtisi snobailemaan PSX-versiolla tässä tapauksessa. Erot ovat kumminkin sen verran pieniä XO:lla. Tärkeintä että pääsee edes jotenkin tutustumaan tuohon helmeen. 8)

A-Yty

En nyt snobbailuksi sanoisi jos kehottaa pelaamaan ensin alkuperäistä. Mistäpä minä tiedän onko arcadeversio vaikka parempi. Lähinnä referenssinä erojen huomaamiseksi ja klassisen SotN-kokemuksen muodostumiseksi ensimmäiseksi pelikokemuksi kehotin originaalia pelaamaan :|

Vähän niin kuin kannattaa pelata ensin AkdraX68tonnia ja sitten vasta Chroniclesia.

Q

PSX:n PAL-Sotnikin on hidastettu ja litistetty originaalista. :|

A-Yty

Japsi-NitMiä sitten ensisijaisesti ja jos tämä on vaikeaa/mahdotonta, niin kakkosvaihtoehtona SotN  :magic: