Castlevania: Lords of Shadow

Started by Rod, 04 June 2009, 02:14

Previous topic - Next topic

Ananaz

Quote from: "Lumienkeli"Liekö versioissa eroja?
PS3-versio on ilmeisesti iiihan pikkiriikkisien parempi ruudunpäivityksen osalta, eikä siinä tarvitse vaihdella levyjä pelin aikana, mutta käytännössä erojen pitäisi olla aika epäoleellisia. Tuohon hintaan 360-versio on ehdottomasti kannattava ostos.
A memory false as summer snow

Andy

Mikäli Coxia on uskominen, niin ei pitäisi olla. Aika hyvin tuo boksiversio on itselläni pyörinyt, ettei valittamista sen puolesta. En tiedä, ovatko DLC-paketit sitten hinnoiteltu molemmilla alustoilla samoin.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Q

Itse kiinnitin boksiversion demoa sivusta katsoessa huomiota ei-niin-nopeaan ruudunpäivitykseen. Pelatessa sitä ei varsinaisesti huomannut.

Christophe

Postaanpa minäkin, vaikken nyt suoraan jaksa koko ketjua lukea läpi. Ensin hyvät ja sitten vielä paremmat uutiset: en suoranaisesti rynnännyt ostamaan tätä, kun jokainen 3D-Castlevania on ollut pettymys. Odotus kuitenkin kannatti: Puolenkuun Pelit myy tätä Ahvenanmaan varastolta postikuluineen kaikkineen hintaan 9:90 euroa - ja kyseessä siis boksin versio. Tämä on halvin Castlevania, joka käsiin on sattunut, mutta ehdottomasti ei silti huonoin :). Seitsemänkin euron pintaan tuon voinee jostain vielä kopata, jos jaksaa kytätä, mutta sen jälkeen hinta alkaakin nousta ja trokareille lieneekin kannattavaa kopata juuri nyt myös myyntikappaleet talteen.

Rod:in linkkaama pelin spessuversio näytti kyllä hienolle myös, mutta omat nurkat on niin täynnä romua muutenkin, että mitä pienemmällä paketilla selviää, sitä parempi :). Maailma myös lopulta hukkuu kaikkeen muovikrääsään, joten näin vanhemmiten olen alkanut jopa hiljalleen kääntyä ladattavien pelien ja lisäosien kannattajaksi.

Andy

Sain tänään ostettua WLAN-vastaanottimen boksilleni, ja pistin samalla myös tilaukseen Microsoft-pisteitä. Tarkoitus olisi siis ostaa nämä molemmat DLC-paketit kohtapuoliin, ja katsoa onko taso mennyt mihin suuntaan pääpelin jälkeen.

Hintahan ei noilla ole kummoinen (800 pistettä), joten ei välttämättä kannata odottaa monen kymmenen tunnin pelirupeamaa. Pitäisi varmaan alkaa miettimään tuota arvostelun kirjoittamista. Piti tehdä se jo aikoja sitten, vaan on unohtunut.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Maria

Ostin tämänkin lopulta, PS3 versio. Kolmekymppiä oli, Seinäjoen Anttilan viimeinen kopio, joten päätettiin poimia talteen kun vielä voi. Näkyy tuo 30 Euroo olevan netissäkin se yleinen hinta pleikkakolme versiosta. Alkuperäinen hintahan olikin jotain 69.99 että silleen. Kivat katteet kaupalla jos tuolla saivat myytyä.

...Siis PS3:stahan ei allekirjoittaneella vielä edes ole  :brow: Mutta tulipahan laillisesti "tuettua" Kassusarjaa.

A-Yty

Laitoin Kolmosen vihdoin kiinni ja rupesin testailemaan. Knightilla rupesin pelaamaan ja olin jo ihan kusessa noiden susimiesten kanssa ratsastaessa  :mrgreen:
Ei ole oikein mun juttu nämä hektiset hacknslashit. Tai emmä tiiä onko se vain kaikissa nykyajan kolmannesta persoonasta kuvatuissa taistelupainotteisissa peleissä. Olen kai vain niin suoraviivainen ettei minua kiinnosta keskittyä mätkiessä siihen että saan oikealla yhdistelmällä parhaan sarjan tai lopetusiskun aikaiseksi. Tuntuu jotenkin kaikki hirveän nopealta infovyöryltä. Kai näitä olis pitäny pelata vuosia että vois arvostaa :|

Quick Time Eventien tapaisia jo nyt vähän vihaan. Sinänsäkin noiden olemassaolo on läiskäys päin lättyä että Cox nimenomaan taisi mainostaa ettei niitä tule  :?

Andy

Sain juuri tuossa pelattua myös nuo DLC-paketit läpi. Reverie oli vielä mukavaa pelattavaa, mutta Resurrection ampuu itseään jalkaan kokoaikaisella yhden osuman kuolemalla, sekä sillä, että reitti pitää käytännössä arvata etukäteen, ettei kuolema kolkuta. Muutenkin vaikuttivat melko pikaisesti kasatuilta nuo ladatut kentät, itse pääpeli oli toteutettu paljon paremmin. Robert Carlyle ei edelleenkään vakuuta, vaan siirtyy pääpelin tunnottomasta näyttelystä ylinäyttelemiseen.

Mielessäni myös käväisi: olisiko peli ikinä menestynyt niinkin hyvin kuin nyt, ellei Hideo Kojiman nimeä olisi lätkäisty pelin tekijäpuoleen, tai ilman nimekkäitä ääninäyttelijöitä. Itseäni hieman huvitti myös se, että Resurrection-päivityksen myötä Kojima Productionsin logo on näpsäisty pelin alusta pois. Oli miten oli, arvostelu on tekeillä, ja julkaistaan sitten kun se on valmis.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Kohtuullisen turhauttava tuo jäätitaani. Toivottavasti ei tule enempää tuollaisia loppareita. Ei niinkään vaikea, mutta kun nimen omaan tuo tilanteiden ja loppareiden keinotekoinen pituus oli niitä juttuja joista en esimerkiksi God of Warissa tykännyt :|

Tarinankuljetus / tarina aika helkutin haukotus. Puhutaan koko ajan tällaisesta maagisesta vaihtoehtokeskiajasta jossa on ihmissusien maa jne., mutta mihinkään ei oikeastaan pureuduta tarpeeksi, vaan edes päin jatketaan kliseistä dialogia tavaten.

A-Yty

En saa Reverietä toimimaan. Monta kertaa jo ladannut sen uudestaan ja asentanut, mutta kartasta löytyy edelleen vain 12 pistettä. Mitähän pirua?

Andy

Aukeaakohan se vasta, kun koko pääpeli on läpäisty? En tiedä oletko jo läpäissyt kokonaan, mutta näin saattaa olla.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Olen läpäissyt (ellei läpäisy tarkoita Paladin-tasoa  :mrgreen: ). Kuulemma kappale kolmetoista pitäisi ilmaantua johonkin kartan keskivaiheille, mutta eipähän vain näy. Olen koettanut poistaa ja asentaa uusiksi patchia, DLC:tä jne. Mutta ei onnaa.

Kuvittelisi ettei ole kovalevyssäkään vikaa kun kuitenkin saan tuon Reverien ladattua ja se näkyy levyllä. Eikä netissäkään kuvittelisi olevan vikaa kun lataus menee loppuun saakka, samoin kuin asennus.

Andy

Aivan joo. Itselläni ei ollut mitään ongelmia noiden kanssa, ihan hyvin asentuivat ja löytyivät. Siitähän ne erottaa heti, että ne ovat vihreitä pallukoita. Resurrection on kylläkin melko puuduttavaa pelattavaa, vaikkei pituudella olekaan pilattu.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Lähetin Sonylle sähköpostia siltä varalta että se olis joku häikkä tuon mun ID:n tjsp. kanssa. Sinällään ei yllättäisi jos tässä laitteessa itsessään olisi jotain vikaa, koska minulla on melkoinen lista laitteita, joissa on ollut vikaa valmiina. Mutta luulis kyllä että olis ilmennyt ongelmia jo aiemmin, jos kiintolevyssä jotain vikaa. Ja jos netissä, niin tuskin olisin Storeen päässyt alun perinkään.

A-Yty

Niin mitä versiota sä Andy pelasit ja millä laitteella? Mulla on PS3-versio ja kyseessä siis tuo muistaakseni Amerikasta tilattu keräilyversio, jossa tuli mukana taidevihko ja OST. Tuli vain mieleen koska:

http://community.us.playstation.com/mes ... 4#31047344

QuoteAfter ask Konami support about the issue, I received an answer and I'm updating you guys.

"Thank you for contacting Konami Support.
We have verified that the DLC for the North American region is not compatible with the European version of this title as both titles were developed by each Division for their specific regions.
If you require assistance with this issue you will need to contact Sony as they handle all micro transactions on the Playstation Store.

We apologize for the inconvenience.

Best Regards,

Konami Support"

I have the UK version of the game, and bought the DLC using an american PlayStation Network account.
Dunno how and if will be possible to solve this somehow, if I could not sove this, I lost 10 bucks.

The problem is, there's no info anywhere about the versions incompatibility, nothing in PSS, nor in game manual or game box.
This is a shame, but, at least, I'll probably avoid to buy content in PSS for a while.

Jos tuo pitää paikkansa (niin kuin mitä ilmeisimmin pitää), niin voin vain todeta että herramme Jeesus mitä vedätystä. Vai miksi muuksi voisi kutsua aluelukitsematonta laitetta, jonka DLC:eiden toimivuus riippuu ostetun pelin aluekoodista?  :mrr:

Joten ilmeisesti mun ainoa vaihtoehto on siis hassata vielä jotain kympin verran ostaakseni pelin josta maksoin jo jotain 80 € + 7,95 lataamisesta? Kiitti helvetisti, Sony.