Curse of Darkness

Started by A-Yty, 04 June 2005, 13:58

Previous topic - Next topic

Maria

Quote from: "Hanuri"Vai että pitää liput oikein rekisteröidä... -_-

No joo, kiitos vinkistä, en huomannutkaan tuota hommelia laisinkaan. Mutta joku jenkkiläinen väitti kanasten ja kinkkujen jäävän item-listaan, josta ne voi joku popsia tai myydä. Onkohan versioissamme eroa, A-Yty varmaan osaa sanoa tähän jotain (?).

Omiaan puhuu tuo jenkki; meillä on importattu US versio ja niinhän ne lihat tulee syötyä saman tien. Muita ruokahommia jotka pysyy tässä pelissähän on vaikka kuinka.

Elmina

Quote from: "Hanuri"Kävin just äsken lunastamassa, ja ensimmäisenä huomasin, kuinka hidas juoksija Hector on.

Hmm. Voi ollakin hidas se Hector... tai sitte voi vaan tuntua siltä koska kentät on niin saaskutin isoja LoI:hin verrattuna...

Quote from: "Hanuri"Ja kamera on huora taisteluissa, joissa on paljon vihollisia. :P Pärjäisköhän paremmin, jos ei käyttäisi tuota lock-onia ollenkaan taisteluissa, joissa on paljon jengiä?

Pärjäis  :)  Kannattaa käyttää sitä lock-onia vaan sillon kun varastat niiltä.

Kultamuna Classic

Itse asiassa nyt alkaa tuntua hyvältä, olen oppinut tuon käänteisen kamsun käytön jotenkuten nyt, ja alun sähläämistä ei oikein enää ole esiintynyt. Tuossa chapel kentässä & acqueductissa alkoi jo olla selkeää monsterien ounaamismeininkiä. :mrgreen:

Toi golem ID on kyllä silti ihan persiistä, en käytä sitä ollenkaan :P. Paljon mukavampaa itse läiskiä noi vihulaiset, ja sit vähä hiilailla siinä samalla. Ai niin, oho: mennyt sitten koko päivä pelatessa tuota CoD:ia  :mrgreen:, eli kyllä se oikein imaisikin mukaansa pienten alkukankeuksien jälkeen.

Juste

Se Battle type ID on joskus kyllä vähän tiellä, jos se on sellaisessa "isossa, hitaassa" muodossa, mutta jos siitä magmardista kehittää speed mailin, niin alkaa homma luistaa!
??

Kultamuna Classic

Hehe, on IGAkin tainnut huomata, että Golem puskee päälle melko usein: http://www.konami.jp/gs/game/dracula_ps ... /img19.gif
&
http://www.konami.jp/gs/game/dracula_ps ... /img20.gif

Juste

Mitäs mieltä A-Yty on siitä, että voisiko Saint Germain olla sama henkilö, kuin Alucard? Tuli vain tuossa loppuvideon aikana mieleen kyseinen asia.
??

A-Yty

En usko tai ainakin se olisi minusta käsittämätön juonenkäänne.  :)

Juste

Oli miten oli, niin Saint Germain on silti hyvin hämärä tyyppi, enkä kyllä yhtään tiedä, että kuka hän oikeastaan on.
??

Kultamuna Classic

Olisikos mitään yleispätevää keinoa ansaita evo-kristalleja nopeaan tahtiin? On kyllä kutina, että pelissä varmaankin on joku itemi joka monistaa kristallisaaliin, mutta sen tahtoisin kuitenkin kekata itse. Eli olisiko tällaista köyhän miehen vinkkiä saada vihollisista mahd.paljon kristallia, kuten esim. joku huone jossain, missä uudelleen animoivat viholliset syntyvät lakkaamatta uudelleen tjsp.? :P

Maria

Quote from: "Hanuri"Olisikos mitään yleispätevää keinoa ansaita evo-kristalleja nopeaan tahtiin? On kyllä kutina, että pelissä varmaankin on joku itemi joka monistaa kristallisaaliin, mutta sen tahtoisin kuitenkin kekata itse. Eli olisiko tällaista köyhän miehen vinkkiä saada vihollisista mahd.paljon kristallia, kuten esim. joku huone jossain, missä uudelleen animoivat viholliset syntyvät lakkaamatta uudelleen tjsp.? :P

Tollaista itemiä ei ole, mutta hölkkääpä Julian kaupalta Baljhet:lla vuoriston alkuun päin ruutu tai pari. Siinä on pitkän aikaa respaanaavia zombeja, ja kun ne loppuu voi kipaista seuraavaan huoneeseen (vasemmalle kaupalta päin tullessa) ja siellä on useampi luuranko. Kuolevat nopsaan ja tiputtavat paljon kristalleja.

Toinen loistava paikka on se missä pitää rikkoa se lattia Hip Press:llä Jigramunt:n metsässä. Paljon respaanaavia vihollisia.

Ja lopuksi vielä pitää mainita ne sivupolut siellä Infinite Corridor:lla. Se minne pitää leijua kuilun yli siis, ja toisella puolella minne tarttee Brute Force 2:n siihen oveen. Save huoneen ulkopuolella piisaa tapettavaa.

Happy hunting!  :mrgreen:

Juste

Sitten pitää vielä mainita aivan viimeisen paikan kolmososassa oleva huone, jossa tulee thiefejä ja gi leetä paljon. Tuolla itse keräsin niitä evokristalleja. Tuosta huoneesta johtaa portaat alempaan kerrokseen, joten voi käydä siellä ja tulla takaisin, jolloin vihut tulevat uudelleen.
??

Kultamuna Classic

Hei kaikki turskaa (CoD :D

Maria

Noh, lyhyesti. Spoilereilla varustettuna, huomio!

Grafiikat: 10.
Eli siis päät kiinni, ne tyypit jotka GameFAQ:ssa whinettää että DMC3 on parempi yms. LoI ja CoD oli minun mielestäni erittäin kauniita graafisesti molemmat.

Tappelusysteemi: 10
Combot oli kivoja, aseitten yhdistely kivaa, yms. Mitä helvettiä porukka valittaa niistä comboista. En käsitä. No, ehkä en pelaa kovin paljon actionpelejä tai jotain.

Tarina: 9
Erittäin hieno tarina ja mielenkiintoiset hahmot. Ainoat mistä tulee miinusta... Spoileri tässä. Saakeli unohtivat mainita Lisan syynä siihen miksi Dracula halusi tappaa ihmisiä. Ja olis ny siinä lopussa voinut mainita jotain Trevorista. Juu.

Ääninäyttely: 8
Ei hassumpaa jälkeä, etenkin kun englannin äänet on tässä paremmat kun japsiäänet (jotka muuten LoI:ssa on paremmat) Julia olisi kyllä voinyt vaivautua vähän enemmän.

Musiikit: 10++++++
Mitä? Pitääks tätä selittääkin? *on Yamane fangirl*

Kentät: 8
Niin tuota joo... Upeita alueita sinällään, otetaan nyt vaikka Jigramunt tai Baljhet... Oli vaan muutama paikka joiden koko rupesi ottamaan aivoon. *COUGH*Dracula'sCastle*COUGH*

Yleisarvio: 9
Piti tiukasti kiinni ruudussa monta päivää ensimmäisen kerran kun pelasin. Replay value on myös ihan kiitettävä. Olisi tietysti voinut olla muutakin bonusta kun Trevor moodi... Mutta jos muuten vaikeusaste ei miellytä, niin menkääs pelaamaan Crazy Mode :brow:

Kultamuna Classic

Quote from: "Maria"Vai aiotteko jätkät hävitä tytölle? Minä pelasin ja menin läpi... :lol:

Tytöistä/naisista pelaajina muuten puhuttaessa: Rachel ounaili minua 2D tappelupeleissä (Capcom, SNK, Sammy) tuosta vain, vaikka luulin olevani isokin kiho! :mrgreen: Kyllä se hieman lovea teki egoon, mutta oppia ikä kaikki, sanon ma! :weed:

A-Yty

Quote from: "Maria"Tarina: 9
Erittäin hieno tarina ja mielenkiintoiset hahmot. Ainoat mistä tulee miinusta... Spoileri tässä. Saakeli unohtivat mainita Lisan syynä siihen miksi Dracula halusi tappaa ihmisiä. Ja olis ny siinä lopussa voinut mainita jotain Trevorista. Juu.

Spoilereita täälläkin!

Totta, totta, tosin ei toi sentään unohtunut ;)

Niin muuten, onko kukaan muu samaa mieltä siitä, että Dracu näytti ja kuulosti hämmästyttävän paljon Rob Zombielta?  :o