Curse of Darkness

Started by A-Yty, 04 June 2005, 13:58

Previous topic - Next topic

A-Yty

Tosta oon kyllä samaa mieltä; CoD on ainakin tähän mennessä lähimpänä kolmiulotteista SotN:ia kuin mikään muu.

Juste

Nyt oon pelissä jo siinä vaiheessa, että 97.44% on valmiina, eli loppusuoralla. Parilta alueelta on muutama paikka tutkimatta, mutta ne hoitelen tässä tänään ja huomenna jne. joten kohta on peli sitten täydellisesti läpi. Onkos A-Yty mennyt pelin jo 100%:sti läpi vai onko laiskuus iskenyt  :mrgreen:? Täytyy ilmeisesti Innocent Devilien kykyjä kehittää, kun nuo paikat tuntuvat vaativan sellaisia.
??

A-Yty

Quote from: "Juste"Onkos A-Yty mennyt pelin jo 100%:sti läpi vai onko laiskuus iskenyt  :mrgreen:? Täytyy ilmeisesti Innocent Devilien kykyjä kehittää, kun nuo paikat tuntuvat vaativan sellaisia.

En muista, mutta tuskin sataprosenttisesti kolusin paikat. Suoraan sanottuna Hectorin vauhti ei innostanut perinpihjaiseen karttakahlaukseen.  :-[

Kultamuna Classic

Kävin just äsken lunastamassa, ja ensimmäisenä huomasin, kuinka hidas juoksija Hector on. Ja kamera on huora taisteluissa, joissa on paljon vihollisia. :P Pärjäisköhän paremmin, jos ei käyttäisi tuota lock-onia ollenkaan taisteluissa, joissa on paljon jengiä?

Muuten vaikuttaa ihan asialliselta peliltä. Veri ounaa.  :mrgreen:

P.S. Nouseeko ID:ien statsit jos niitä pitää mukanaan, vaikka ne olisivat "auto":lla?

P.P.S.S. Hectorin combo neliö-ympyrä vakiomiekalla on miehekäs. :mrgreen: Pidän Hectorin äänestä.

A-Yty

Quote from: "Hanuri"Pidän Hectorin äänestä.

Tiedätkö kenelle sama ääninäyttelijä antoi äänensä LoI:ssa?  :weed:

Kultamuna Classic

Enpäs tiedä, mutta veikkaan Walteria tai Joachimia, koska en muista heidän ääniään.

Isacin ääni kuulosti aika paljon samalta kuin Liquid Snaken, mutten ole yllättynyt, jos hän ei ole sama tyyppi. Tuollaisella käärmemäisellä pahiksella (no pun intended) on aina tuollainen lipevä ääni! :lol:

Njoo muuten, tarviiko mun syöttää noita evokristalleja ID:eilleni, vai kehittyykö ne ihan issekseen?

A-Yty

Quote from: "Hanuri"Enpäs tiedä, mutta veikkaan Walteria tai Joachimia, koska en muista heidän ääniään.

Matthias.  8)[/quote]

No jaa, Cam Clarke kuulostaa enemmän sellaiselta viileän älykkäältä Bond-roistolta, Isaacin ääni taasen hiukkasen MacGyverin arkkiviholliselta Murdocilta, ainakin välillä.  :o

QuoteNjoo muuten, tarviiko mun syöttää noita evokristalleja ID:eilleni, vai kehittyykö ne ihan issekseen?

En jaksanut itse ottaa selvää, mikä evokristallien tarkoitus on. Kaiketi ne sisältävät aina jonkun tietyn määrän kokemusta ja ne keräämällä se menee suoraan ID:lle. Evot voi kuitenkin laittaa valikosta pois, jolloin ilmeisesti kaikesta taistelusta menee jotain ID:lle.
Eli otaksuisin, että kun Evot on päällä, niistä ja ID:n omista tappeluista menee kokemusta sille, mutta Hectorin tappeluista ei.

Juste

Siis hakkaamalla vihollisia tippuu evocrystalleja, ja vain keräämällä ne maasta, ne menee ID:ille. Ei sen ole mitään väliä, että tappaako viholliset Hectorilla, vai ID:llä, kunhan kerää ne evocrystallit maasta. Tietyntyyppinen ase vaikuttaa siihen, että minkä värisiä evocrystalleja tulee, ja ne taas vaikuttavat siihen, että minkälainen muoto ID:stä kehittyy. Menemällä valikkoon ja painamalla R1:stä tai L1:stä pääsee ID menuun, josta voi valita "ability" tai "chart" (chartin saa valittua vain, jos on löytänyt sellaisen erikoisesineen). Chartista näkee, että montako evocrystallia tarvitaan, jotta ID kehittyy tiettyyn muotoon, ja että minkä värisiä niiden on oltava. ID menusta taas näkee, että montako evocrystallia ja mitä väriä ID on syönyt. ID:en statsit nousevat kai vaan level uppien mukana ja level uppeja saa kun hakkaa vihollisia joko Hectorilla tai ID:llä. Eli ei tarvi yrittää taktikoida, vaan exp:tä tulee sekä Hectorille, että ID:lle, vaikka monsterit tappais Hectorilla tai ID:llä. Sitten on vielä sellainen esine, jolla saa menemään kaiken exp:n ID:lle. Sellasta, toivottavasti Paavo sai edes jotain vinkkiä.  :weed:
??

Kultamuna Classic

Ärsyttää toi saatanan yksisilmäinen ID örkki, kun se tulee aina perkele tielle! Saanko expiä, vaikka se olisi "guard" commandilla jatkuvasti? Olentan, että kyllä, kunhan varmistelen. :|

Kultamuna Classic

Mites pääsen Bhljet mountainsilla portista (jos on ne punaiset terät estämässä) läpi, kun vihollisina on 2 bloody skeletonia, jotka re-animoituvat aina! :P

Juste

Mulla on sama ongelma. Ei mitään tietoa. Mutta olettaisin, että jonkun ID:n jollakin kyvyllä onnistuu jotenkin saamaan ne hengiltä. Käsittääkseni expaa saa ID:lle, vaikka olisi "guard" päällä, koska jos tappaa Hectorilla viholliset, niin expaa menee myös ID:lle.
??

Kultamuna Classic

Kuulin ratkaisun (mulla on cv dungeonin ircci kanava päällä samaan aikaan  :brow: ), eli bloody skeletonit voi tappaa lopullisesti ainoastaan jos on matkassa ID, jolla on "purify" ability.

Kultamuna Classic

Siis mitä helvettiä? Olen keräillyt monta kinkkua/kanan jalkaa, mutta yksikään niistä ei löydy "usable items" item-listastani? :shock:

Ja kun käytän Julian kaupassa (jonne olen warpannut Magical Ticketillä), niin Memorial Ticket vie minut aivan ensimmäisen kentän (tyhjä linnake) alkuun, EI viimeksi rekisteröityneeseen Savetus paikkaan! Mitä kummaa!?

Juste

Sitä kummaa, että ne kanat käytetään heti, eli ei voi säilyttää ja jos memorial ticket warppaa ekan kentän alkuun, niin ehkä et olekaan rekisteröinyt savehuonetta.
??

Kultamuna Classic

Vai että pitää liput oikein rekisteröidä... -_-

No joo, kiitos vinkistä, en huomannutkaan tuota hommelia laisinkaan. Mutta joku jenkkiläinen väitti kanasten ja kinkkujen jäävän item-listaan, josta ne voi joku popsia tai myydä. Onkohan versioissamme eroa, A-Yty varmaan osaa sanoa tähän jotain (?).