Curse of Darkness

Started by A-Yty, 04 June 2005, 13:58

Previous topic - Next topic

A-Yty

Isaac oli kyllä ainakin omasta mielestäni haastava, mutta asia selkeni statseja nostamalla ja muutaman yritys/erehdyskerran jälkeen opin hyökkäyskuviot aika hyvin.

Ogrezombie

Itsellä on ollut pieni paussi pelaamisessa kun nuita töitä näyttää olevan kasattuna enemmän kuin joululahjoja huoneen nurkassa.

Muistaakseni viimeisin paikka mitä selvitän on se garibaldi(?) temppeli ja täytyy sanoa että olen täysin hukassa vielä sen suhteen että mihin suuntaan siellä oikein pitäisi nokkansa kääntää.

Samaten on vielä tuo Dawn of Sorrow kesken.

Pitää laittaa peukalot itkemään verta ja napata kunnon pelisessiot taasen kuhan kerkiää...

A-Yty

Menin ekan kerran läpi. Yritän jaksaa laittaa huomenna tai alkuviikosta juttua.

Castlemaniac

Onko nämä 3d vaaniat mistään kotoisin että kannattaako tämän Curse of Darknessin ostaa  :|

Q

Quote from: ""Castlemaniac""Itse en oikein luota näihin 3d vaanioihin kun kuulemma N64:n vaaniat olivat huonoja ainakin jonkun peli lehden mukaan, koska pisteitä tuli jotain 70% - 80%.  :| Yleisesti todettu faktahan kuitenkin on, että 3D-vaniat ovat aina olleet tasoltaan huonompia kuin 2D:t. Kannattaa lukea vaikka Castlevania Dungeonin arvio pelistä.

A-Yty

Kurt ei puhu halaistua sanaa juonesta. Keskittyy lähinnä kertomaan, mitkä kaikki LoI:n virheistä toistuivat. :|

Ja tämä ei siis välttämättä tarkoita, että pitäisin CoD:in tarinaa erityisen hyvänä. Vai tarkoittaako..?  :angel:

Castlebat

Sanoisin että ostakaa peli, kun tulee kokeiltaa itse. Itse ole koskaan ostanut peliä toisten mielipiteen/tai lehden arvostelun mukaan.  :whip:
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Q

16.2.2006 on Suomen julkaisupäivämäärä sekä Xbox- että PS2-version osalta. Ketkäs täältä on hankkimassa kyseisen pelin tällöin? Itse harkitsen ainakin kahdesti, kun tuo 60 euroa on kuitenkin suhteellisen paljon rahaa.

Mites Yty, ootko mitään juttua ehtinyt rustaamaan?  :[

A-Yty

Pistin tilaukseen Play.com:iin viime viikolla.

Juu, en oo ehtinyt. :| Olen yrittänyt hahmotella Richterin profiilia ja könytä DoS:ia läpi (sekin on tosin jäänyt vähemmälle kun jäin jumiin. Toivottavasti Paavon osoittama kartta auttaa). Voisin kylläkin keskittyä tuohon arvosteluun kun kaksi viimeisintä tuotosta ovat tainneet olla noita profiileja.

Q

Jepulis, Play.comista pelin saisi huokeaan 44 euron hintaan. Eiköhän se ole pistettävä tilaukseen kun raha-asiat näyttävät vaihteeksi edes jokseenkin vihreän sävyistä valoa. Voisin itsekin yrittää piestä jotain juttua (ei välttämättä arvostelua) kunhan olen ainakin kertaalleen läpäissyt.

Lumienkeli

Ääh, en aio peliä ostaa vielä sillä ostin taas pari muuta peliä jotka kiinnostaa enemmän. 44 euroakin on aika paljon pelistä joka on saanut korkeintaan keskinkertaiset arvostelut :(
Soredemo boku wa yattenai.

Rod

Cursen hankkiminen siirtyy väkisin ensikuun puolelle. Kerkesin jo tuhlaamaan pariin hyvään peliin vähäiset rahani. Sellainen kutina on taas, että heikohkojen arvostelujen/hypen saattelemana pelistä tulee jälleen kerran melko harvinainen Ps2 pelien mittapuulla laskettuna. Eli ei ehkä kannata miettiä montaa vuotta sitä ostamista. :|

Kultamuna Classic

Ensi kuuhun menee mullakin. Ja tietty mun pleikka ei suostu ees toistaan sitä. :app:

Andy

ihan heto en aio sitä ostaa, mutta ystäväni Juste on jo ennakkotilannut sen. Lainaan pelin häneltä, jahka hän on saanut sen pelatuksi.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Quote from: "A-Yty"Juu, en oo ehtinyt. :|