MSPaint - Nimeä peli

Started by venzetti, 29 April 2006, 22:58

Previous topic - Next topic

Maria

Sepä se. Ainakin tuo mun hieno kuva perustui siitä olevaan screen shottiin  :mrgreen:

venzetti

Olikos se Parasite vapaalla jalalla piirtelemään? Jos ei niin väännän itse illalla jonkun. Paint-tuharruksiin ei välttämättä kauhean paljon aikaa olisi tässä ketjussa tarkoitus käyttää, vaan olisi mukavampaa jos ketju soljuisi eteenpäin tasaiseen tahtiin. :jees:

ParasiteX

Quote from: "venzetti"Olikos se Parasite vapaalla jalalla piirtelemään? Jos ei niin väännän itse illalla jonkun. Paint-tuharruksiin ei välttämättä kauhean paljon aikaa olisi tässä ketjussa tarkoitus käyttää, vaan olisi mukavampaa jos ketju soljuisi eteenpäin tasaiseen tahtiin. :jees:

venzetti

venzetti

Segan Heart Scan.

Venetkoski

Köh köh.. Tossa huvin vuoksi töhersin.. Varmaan vaikea arvata :P
Fail?

Venetkoski

Käässölveinia. Ykkönen kyseessä.. Tää topikki kuollu :P
Fail?

venzetti

Quote from: "Venetkoski"Käässölveinia. Ykkönen kyseessä.. Tää topikki kuollu :P

Joo olen huomannut. :|

Saeba

Pitänee yrittää taas elvytellä tätä topiccia :)

I was hoping for Mercedes but this will have to do

A-Yty

F-Zero.

venzetti

Opa-Opalta tuo nayttaa, vaikka varit onkin kummalliset. Olisiko siis Fantasy Zone 3/Maze?

Saeba

Opa-Opahan se on. Pahoittelen tosiaan outoja värivalintoja, olin aika väsynyt tätä vääntäessäni  :(
I was hoping for Mercedes but this will have to do

venzetti

*ihan hyvä pelihän tää on, mutta en tiiä mitä tässä yleensä tapahtuu kun pitää koko ajan vahdata noita kahta vilkkupalkkia.I

Q

Heitetäänpä lonkalta Fahrenheit. Ostin juuri kyseisen pelin vitosella Prismasta.

venzetti

Quote from: "Q"Heitetäänpä lonkalta Fahrenheit. Ostin juuri kyseisen pelin vitosella Prismasta.

Onhan se. Vitosella erittäin hyvä sijoitus. Itse maksoin viisitoista.