Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Peklo

I-No lausutaan ihan suomalaisittain. Viittaus Brian Eno-nimiseen muusikkoon, nähtävästi.

Vaikea sanoa miten eroaa alkuperäiseen, kun en sitä ole päässyt pelaamaan, mutta taidan muistaa jotain perusasioita. #Reloadia kuulemma viilattiin vielä enemmän kaikenlaiseen high-level pelaamiseen, eli monia liikkeitä muutettiin hieman heikommiksi jos ne olivat liian cheap-tasoisia ja tasapainotettiin noin yleensä. Lisäksi Robo-Ky taidettiin vetää aikalailla kokonaan uusiksi. Xbox-versiossa on ainakin myös nettipeli. Eli jos olet oikea Guilty Gear-velho, niin varmasti hankkimisen arvoinen peli vaikka omistaisitkin alkuperäisen version.  ;)

Rachel

En minäkään mikään huippuhyvä GG-pelaaja ole. Ensimmäistä osaa on tullut pelattua eniten kun se minulla on ollut jo aika kauan ja se ehkä sujuu parhaiten. Tosin sitäkään en ole nyt pelannut pitkään aikaan, joten ehkä taito on päässyt rapitusmaan. Eka osa on myös aika haastava koska siinä ei voi valita vaikeusastetta. Baikenia yritin silloin kovasti saada pelattavaksi, mutta yritys tyssäsi aina viimeistään Justiceen, joka oli minulle ihan mahdoton voittaa ensimmäisellä yrityksellä ainakin Solilla pelattaessa.

GGX:ssä oli sitten hienoa kun pääsi vihdoin pelaamaan Baikenilla ja Johnnylla, joka ensimmäisessä Guilty Gearissa oli pelkästään pelastettavana. Ja olihan siinä muitakin hyviä hahmoja. Pidän itse ehkä kuitenkin enemmän ensimmäisen Guilty Gearin hahmoista, koska niissä on enemmän asennetta kuin näissä myöhemmissä osissa.

Castlebat

Myst saapui ja kohta pelaan sitä pääsemättä minnekään!  :lol:
en ole jaksanut pelata HoMM 5 ollenkaan.  :o
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Christophe

Yahho! ja Pop! Super Famicom-peli oli kelmutettu, mutta kuten kuvasta näkyy tämä epäkohta korjaantui nopeasti.

Twinbee-pelit ovat suhteellisen outoja lännessä, vaikka ne Japanissa ovat jo pitkään olleet suoranainen trendi. Konami-fani jää näihin heti koukkuun ja vaikka X68-version pelailun jälkeen ei Saturnin Detana-käännös herätä innostusta on Super Famicomin innovatiivisesta Pop'n Twinbee-pelistä sen sijaan iloa pitkäksi aikaa.  16-bittisistä koneista snes sai vähiten räiskyteltävää, mutta onneksi pelit sentään ovat laadukkaita. Snes kuitenkin loisti etenkin tasoloikissa. Siltikin, Cotton 100% ja Pop'n Twinbee on mukavaa vaihtelua ja niissä on hauskasti Nintendomainen ote paukutteluun. Tulossa: Megadrive-blast from the past!

Uuden Vuoden lupauksia oli vain 1! Nyt ei palata kuvioihin sillä voluumilla, kuin joskus ennen, mutta pientä ja kivaa sentään on luvassa silloin tällöin. Kun lasketaan täysipäivätöiltä ja iltaopinnoilta jäävä vapa-aika yhteen on tulos negatiivinen, mutta eihän se pelaamista ole ennenkään estänyt. The bed is for the sleepy people.

Loistavat sivut pelisarjan tiimoilta:
http://hg101.classicgaming.gamespy.com/ ... winbee.htm

A-Yty

Twinbee löytyy NES:ille mulla tollaselta Griljoona-peliä-yhdessä-kasetilta.

Rachel

Kun eilen pelailin Arcanumia, yhden taistelun aikana hahmoni alle ilmestyi ympyrä joka jäi siihen olemaan. Minulla ei ole mitään hajua onko se ympyrä hyvä vai huono juttu, mutta jos se on huono niin olisi kiva tietää miten sen saa pois. Ehkä manuaalissa tai jossain on tuosta kerrottu, mutta minä en ole sitä kovin tarkasti lueskellut. No, en ole ainakaan vielä huomannut mitään negatiivista vaikutusta, joten ei kai se suuresti haittaa vaikka loppupelin juoksentelisikin ympäriinsä rinkula jaloissa. :mrgreen: Näyttää vaan vähän erikoiselta.

Castlebat

Mie taas olen häviöllä HoMM 5:ssa ja taidan aloittaa main campaignin.  :?

Eilen kävin siskon luona katsomassa kun hän pelaa WoWia blood elffillä. So sweet and handsome Hyvä nauru niillä.  :twisted:

Rachel

Onnistuin ostamaan Arcanumissa Dark Helmin. Aika mukava kapistus. Nostaa magical aptitudea pysyvästi 20:llä ja laskee alignmentia pysyvästi 20:llä (eli hahmosta tulee 20 pykälää pahempi :twisted:

Lumienkeli

Mä olen sellainen Carebear että mun hahmolla oli alignment 99 (vai 100 on maksimi?) hyvällä puolen. Nyt on tullut pelattua WoWissa oma priestini level 65 asti ja draenei maagia 29. Olin jo pääsemässä todella hienoon paikkaan, Caverns of Time killan mukana mutta ovella selvisi että level vaatimus onkin 66, kyllä harmitti kun tein pitkän reissun.
Soredemo boku wa yattenai.

Lumienkeli

Oho löytyi aarre ala-asteeni kätköistä, kun olen siellä töissä kouluavustajana: Vahtimestarin huoneessa oli laatikko jonka sisään katsoin niin siellähän oli Commodore Vic 20, kasettiasema ja läjäpäin moduuleita ja kasetteja, vieläpä bokseineen päivineen! En kehtaa kysyä rehtorilta josko saisin niitä omaksi tai mitään, mutta yhden opettajan kanssa puhuin että pistetään se vielä telkkariin kiinni joku päivä ja testataan :)

Christophe

Quote from: "Lumienkeli"Oho löytyi aarre ala-asteeni kätköistä, kun olen siellä töissä kouluavustajana: Vahtimestarin huoneessa oli laatikko jonka sisään katsoin niin siellähän oli Commodore Vic 20, kasettiasema ja läjäpäin moduuleita ja kasetteja, vieläpä bokseineen päivineen! En kehtaa kysyä rehtorilta josko saisin niitä omaksi tai mitään, mutta yhden opettajan kanssa puhuin että pistetään se vielä telkkariin kiinni joku päivä ja testataan :)

Loistava löytö tämän päivän Suomessa, etenkin kun kone on todennäköisesti täysin modaamaton. Kaikki kirppiksiltä löytämäni koneet ovat olleet harrastajavirityksillä pilattuja. Moduulipelit oli myös hirmu kalliita sen ajan Suomessa. Esimerkiksi Radar Rat Race oli yli 500 mk Infossa. Sen ajan valuutassa se oli ihan posketon massi rahaa.

Castlebat

Viikonloppuna aloitin MGS 3 alusta. ^^ Jospa sitä jaksaisi pelata.
Mistähän pääsen käsiksi yökköseen, mutta ei ole varaa.

Jospa sitä hankkis tv:n ja pleikkarin, kun muutan joskus omilleni.  :brow: Olisiko hyvä idea?

venzetti

Tuli taas jatkettua Doomin peluuta X0:lla. Episode 3:n seitsemäs taso menossa ja alusta asti olen pelannut. Tuskinpa tuota Doomia on tullut ihan oikeasti ilman mitään koodeja koskaan pelattua läpi. Tuossa olisi vielä näköjään Episode nelonenkin, joka on varmaankin Ultimate Doomin peruja.

Maria

Final Fantasy XII Euroopan versio vissiin ilmestyy sitten huomenna. Ihan hyvä peli on, suosittelen.

Lumienkeli

Tilasin sen playstä ja lähettivät tiistaina, harmi vain ettei tullut vielä tänään postissa. Katsotaan sitten maanantaina...