Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Rachel

Olen tässä innoissani pelannut Arcanumia ja olisi kiva tietää enemmänkin hyviä roolipelaamiseen soveltuvia pelejä. Tykkään siis peleistä joissa pystyy mahdollisimman vapaasti luomaan ja kehittämään hahmostaan juuri sellaisen kuin on suunnitellut, NPC-hahmot reagoivat omaan hahmooni sen perusteella minkälainen se on ja pystyn toimimaan pelissä hahmoni luonteen mukaan ym. Varmaan aika monet pelit sopivat näihin kriteereihin ja luulisin että etenkin online puolella on paljon tämän tyyppistä toimintaa, mutta en ole itse tutustunut kunnolla mihinkään muuhun kuin Arcanumiin. Tässä viehättää ainakin mahdollisuus tulla hyväksi tai pahaksi tai olla neutraali, valita taikavoimien tai teknologian väliltä, saada mainetta teoistaan, saada paljon seuraajia tai sitten ei yhtään jos niitä ei halua ja kaikki muu mikä tekee tästä pelistä niin hyvän. :3

En ole ihan heti hankkimassa uutta peliä, mutta olisi kiva tietää mitä on tarjolla. Voitte suositella sekä yksin pelattavia että online pelejä (vaikka kuukausimaksut ei kovasti houkuttelekaan).

Lumienkeli

No Arcanumin tyylisiä pelejä ei paljoa olekaan, ainakaan minä en ole törmännyt toisiin peleihin missä olisi niinkuin 1800-luvun fantasiamaailma. Sen sijaan puhdasta fantasiaa tarjoavat vaikkapa Baldur's Gatet ja Neverwinter Nightsit, ja tulevaisuuden synkkyyttä Falloutit joissa on ihan hyvää roolipelaamista ja sinänsä realististakin, nimittäin aseiden teho ratkaisee pulman kuin pulman.

Macillekin on nuo käännetty mutta kovin harvinaisia ja kalliita on perhana. Sitten kun ostan uuden koneen asennan Windowsin ja pelaan nuo kaikki pelit lävitse.
Soredemo boku wa yattenai.

Rachel

No ei sillä ole niin väliä minkälaiseen maailmaan peli sijoittuu. Kunhan siinä on mahdollisimman paljon valinnan mahdollisuuksia ja pystyy tekemään mitä haluaa tai olla tekemättä. Pitää sitten noita harkita jos jossain vaiheessa huomaa pelanneensa tarpeeksi Arcanumia. :)

Kultamuna Classic

Elkää nyt hypettäkö sitä Arcanumia. Ei se voi olla niin hyvä  :mrgreen: ... vai voiko sittenkin!?  :o

Rachel

On se! Vähintään niin hyvä! :mrgreen:

Maria

Kyllä ympäriinsä juokseminen enemy droppien perässä voikin olla mielenkiintoista. Saakelin FF12, addictoiva kun mikä. :whip:

Lumienkeli

Tosiaan olen kuullut sanottavan että Final Fantasy XII on pelattavuudeltaan kuin offline-MMORPG. Ehkä siinä sitten on perää :)

Castlebat

Minua ei juuri kiinnosta FF12. WoW on se peli, joka muutti elämäni!  :twisted:

Ehkä tänään pelaisi taas HoMM 5...
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Lumienkeli

Milläs realmilla pelaat 8) Scarshield Legion on omani.

Castlebat

En voi vielä pelata, mutta tulen olemaan esim. Khadgarilla. ^^

Kultamuna Classic

FF12 tullee ostettua alelaareista sit joskus.

Castlebat

Ei vieläkään Mystiä. Kirjoitin niille että missä viipyy. Alan kohta hermostumaan ja kunnolla!  :whip:

A-Yty

Missä pelissä on se seksikäs noita, joka soittaa kitaraa?  :magic:

Peklo

Quote from: "A-Yty"Missä pelissä on se seksikäs noita, joka soittaa kitaraa?  :magic:

Guilty Gear on kyseessä. Tarkemmin sanottuna Guilty Gear XX: The Midnight Carnival, jos tätä hahmoa kaipaat.  :brow: Itselläni on PSX:n ihka ensimmäinen Guilty Gear ja Xbox:lla Midnight Carnivalin parannettu (sikäli kuin minä tiedän) versio #Reload. Mahtipelejä.

Rachel

Guilty Gear on mahtava sarja! :D

Edit: Miten muuten tuo I-No oikein lausutaan? Itse olen aina ajatellut sen suomeksi, mutta pitääkö se oikeasti lausua esim. japanilaisittain tai amerikkalaisittain?