Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Lumienkeli

Kävin hakemassa uuden PS2:n eilen ja mietin veisinkö tämänkin takaisin ja ottaisin tällä kertaa rahat takaisin. Kone on kyllä kohtuullisen hiljainen kun sen pistää päälle, mutta puoli tuntia pelattua tuuletin lähtee kunnolla käyntiin ja kyllä tämä tuuletin päihittää Xboxin ja paksun PS2:n äänekkyystasossa. Liekö tämäkään normaalia? Jokainen jolta kysyn niin kaikki vain sanoo että "on se ihan äänetön".
Soredemo boku wa yattenai.

Rachel

Ei kyllä minun litteä PS2 ainakaan tee tuollaista. "Hiljaisia" pelejä pelatessa laite on koko ajan hiljainen. Viime aikoina olen enimmäkseen pelannut Guilty Gear X:ää joka on CD:llä ja pitää siis kovempaa ääntä koko ajan, mutta siinä ääni muuttuu vielä kovemmaksi taisteluiden välillä ja palautuu normaalin kovaksi taisteluissa. Eli ehkä jossain peleissä äänenvoimakkuus vaihtelee tilanteen mukaan. Mutta sinullahan ei ollut kysymys tästä. Jos tuo tuuletin juttu ei ole uusimpien PS2:sten ominaisuus, niin itse veisin kyllä laitteen takaisin. Tosi huono tuuri sinulla. :/

Lumienkeli

Niin on, samoin kävi Xboxin kanssa kun ostin että piti käydä heti vaihtamassa uuteen kun se oli rikki :( En tiedä kyllä että ottaako kolmatta PS2:sta vai otanko rahat takaisin ja unohdan koko pleikkarin. Harmittaa vaan kun on FF XII juuri mukavasti kesken...

Q

Oletko mahdollisesti vaihtanut lukunopeutta nopeammaksi? Kyllähän tuo joka tapauksessa välillä pyörii tavallista nopeammin. Pidät vaan äänentoistolaitteen tarpeeksi kovalla, niin se peittää tuulettimen äänen alleen. 8)

Lumienkeli

Lukunopeus vaikuttaa vain PS1-peleihin eikä tuohon tuulettimeen mitenkään. Ja tuo ääni kovemmalle-neuvo on huono koska peleissä on kuitenkin hiljaisia kohtia ja jo tuo tuulettimen melu ottaa minua korviin niin takaisin kauppaan se on menossa joka tapauksessa. Mietin vain että otanko kolmannen mallin vielä vai rahat takaisin :hmm:

Q

Mikset testaa konetta kaupassa?

Lumienkeli

Testasinkin tuota ja kuten sanoin niin se ääni alkaa kunnolla vasta kun on pelannut jonkin aikaa. Kaupassahan sitä ei tietenkään kuullut :(

Q

Se kovempi ääni kestää sitten kauankin? :hmm:

Lumienkeli

Joo, se siis alkaa eikä lopu ennenkuin koneen sammuttaa. Ei tarvi edes puolta tuntia pelata, sanotaan että 15 min. Rikki sen täytyy olla.

Peklo

Eilen sain pakettini postin mukana, sisältä löytyi R-Type Final. Ekalla yrityksellä meni kolmannen kentän battleship pomotaisteluun, sitten kuolo korjasi. Mainio peli, eka stage on tosin hieman tylsähkö, ihaillaan vain maisemia leppoisaan tahtiin. Ovatpa ainakin hienoja maisemia.  :)

Shadow of the Colossus oli tänään taas uusintapeluussa hard modella. On se vaan niin kaunis peli. Tekee mieli melkein kiljua riemusta tietyissä kohdissa.

Castlebat

Sisko on antanut lainaan Fablen ja vie tänään sen pois.  :(
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Peklo

Kannattaa ostaa se Lost Chapters versio sitten, se on paaaljon parempi kuin alkuperäinen julkaisu. Pääsee edes hiukan lähemmäksi niitä odotuksia mitä Fablelle asetettiin alunperin.

Castlebat

Quote from: "Peklo"Kannattaa ostaa se Lost Chapters versio sitten, se on paaaljon parempi kuin alkuperäinen julkaisu. Pääsee edes hiukan lähemmäksi niitä odotuksia mitä Fablelle asetettiin alunperin.

Just sitä tarkoitin. ^^

Ja just tilasin sen.  :twisted:
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Peklo

Tässä pyrkinyt shooter-puolta kohentamaan. Viime viikolla ostin R-Type Deltan ja kaveri lahjoitti minulle Strikers 1945 II:n PS1:lle. Huomenna tuleekin sitten postissa iki-ihana G-Darius.

ParasiteX

Quote from: "Peklo"Huomenna tuleekin sitten postissa iki-ihana G-Darius.
Siinä vasta on aarre. Demoa tuli joskus pelattua läpi useaan kymmeneen kertaan... ;)