Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Peklo

Quote from: "ParasiteX"
Quote from: "Peklo"Huomenna tuleekin sitten postissa iki-ihana G-Darius.
Siinä vasta on aarre. Demoa tuli joskus pelattua läpi useaan kymmeneen kertaan... ;)

Christophe

Darius Gaiden on oma suosikkini sarjassa. Saturnin versio on hieno. Xboxin Taito Legends-versio ei yllä aivan samalle tasolle. Darius ja Darius II olivat hienoja arcade-pelejä nekin pelihallissa :)

Ostin deeässän Electroplanktonin Anttilan alesta. Kuuluu siihen rareen omaperäisten pelien sarjaan, jonka voi laskea yhden käden sormilla. Aivan kirjamellisesti tämä ei ole peli, mutta viihdettä kuitenkin. Englanninkielisestä wikistä voi lukea lisää pelistä.

Andy

Olenpa tässä miettinyt, minkä pelin ostaisin seuraavaksi. Twilight Princess menee kohta läpi, joten pitäisi alkaa seuraavaa projektia miettiä. Portrait of Ruin on vahva vaihtoehto, mutta muuten kirjo jää kannettavalta puoleleta melko tyhjäksi.

Konsolipuolelta löytyy vaikka Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII, joka kiinnostaa tarinansa puolesta todella paljon. Muuten peli ei sinänsä kiinnosta, kun shooterit ei iske muutenkaan. Muita olisi MGS 3:Subsistence, MGS 2: Substance tai sitten joku pitkänpuoleinen rope. Miettimisen varaa on.

Kannettavien puolelle on helpompi toki kääntyä, kun intissä oleskelen vielä 3 kuukautta.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Castlebat

:[ Oblivioniakin haluaa pelata, mutta tuo minun kone....
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

venzetti

Quote from: "Castlebat":[ Oblivioniakin haluaa pelata, mutta tuo minun kone....

Sun pitää ostaa Xbox 360. Pelaat Oblivionit ja Fablet sitten sillä. :)

Shivering Isles meni tänään läpi. Vielä olisi kuitenkin realmissa koluttavaa. Parempi tuo on kuin se pääpelin maailma.

Castlebat

Quote from: "venzetti"Sun pitää ostaa Xbox 360. Pelaat Oblivionit ja Fablet sitten sillä. :)
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Rachel

Kun olen nyt viime aikoina lukenut paljon kauhumangaa, niin alkoi tehdä mieli hankkia joku uusi kauhupeli, mutta toisaalta kiinnostaisi pelata kannettavia pelejä, kun en ole aikoihin pelannut sellaisia. Kävin vaan miettimään että eihän kannettaville laitteille taida olla paljon yhtään kauhupelejä. DS:lle on Resident Evil: Deadly Silence ja PSP:lle tulee Silent Hill Origins, mutta onko mitään muita kauhupelejä olemassa tai tulossa? Jossain vaiheessa aion kuitenkin hankkia toisen noista kannettavista laitteista ja olisi kiva sitten pelailla sillä kauhupelejäkin.

Edit: Löysin yhden uuden kauhupelin, joka on tulossa DS:lle; The Ward. Peli on kuulemma Silent Hillin ja Doom 3:n sekoitus. Silent Hill ainakin kuulostaa hyvältä. :) Tietoa löytyy esim. 1UPista.

Elmina

Sillä välin, emulaatio-rintamalla...

Toi PSX to PC USB controller adapter jonka ostin viime viikolla Lehtisen viimeiset-pelikamat-polkuhintaan-korista?

Paras 5 egee jonka olen käyttäny koko vuonna tähän mennessä! Emulaattorit toimii niin kivasti sen kanssa että ei paremmaksi pääse.  :mrgreen:

Christophe

Minäkin pelasin emulaattorilla X68:n Star Traderia. Tikkuna oli usb-liitäntäinen Comp Pro 5000. Mietin tuossa, että Gamecube pääsi lipsahtamaan retroksi ilman ensimmäistäkään Castlevaniaa. Olikin ensimmäinen Ninskan konsoli ilman Cassua :(

venzetti

Quote from: "Christophe"Minäkin pelasin emulaattorilla X68:n Star Traderia. Tikkuna oli usb-liitäntäinen Comp Pro 5000. Mietin tuossa, että Gamecube pääsi lipsahtamaan retroksi ilman ensimmäistäkään Castlevaniaa. Olikin ensimmäinen Ninskan konsoli ilman Cassua :(

Varjo

Minulla olisi kysyttävää,
Tietääkö kukaan miten pääsee pelin:Manu ja Matti Herra Varjon salaisuus toisen osion läpi?
Haluaisin tietää!
Monta vuotta on ollut kaapin perällä ja haluaisin päästä eteenpäin pelissä! :|

Christophe

Quote from: "venzetti"
Quote from: "Christophe"Minäkin pelasin emulaattorilla X68:n Star Traderia. Tikkuna oli usb-liitäntäinen Comp Pro 5000. Mietin tuossa, että Gamecube pääsi lipsahtamaan retroksi ilman ensimmäistäkään Castlevaniaa. Olikin ensimmäinen Ninskan konsoli ilman Cassua :(

Tiedostin kyllä piikittelyn mahdollisuuden ;)

No, lohduttauduin pelaamaalla Enginen Rondoa ja X68:n Draccea aidoilla koneilla.

Aloin sitten miettiä, että voihan Cubellakin pelata. Saved by the Gameboy Player :D

Peklo

Menin Vagrant Storyn läpi. Taas yksi näitä pelejä jonka olen omistanut julkaisusta saakka mutta vasta nyt selvittänyt. Erinomainen ropellus, battle system oli mukava ja aseiden takominen oli kivaa. Juonikaan ei häirinnyt yhtään, innoitti vain pusertamaan eteenpäin. Käännöskin oli ihailtavaa työtä, Olde English -vuorosanat olivat nautittavaa luettavaa.  :) Plussaa myös musiikeista.

Maria

Vagrant Story on tosissaan mahtava peli. Grafiikat olivat vissiin vanhan kunnon PSX:n parhaimmistoa, ja se battle system rulettaa.

Ja huomaa muuten FF kahtatoista pelaillessa kuinka oli Vagrant Storyssa ja FF XII:ssa samaa tekijäporukkaa, tiettyjä elementtejä tunnisti sieltä matkan varrelta. Ja musat ... Molempiin peleihinhän musat teki Hitoshi Sakimoto.

Christophe

Quote from: "Peklo"Menin Vagrant Storyn läpi. Taas yksi näitä pelejä jonka olen omistanut julkaisusta saakka mutta vasta nyt selvittänyt. Erinomainen ropellus, battle system oli mukava ja aseiden takominen oli kivaa. Juonikaan ei häirinnyt yhtään, innoitti vain pusertamaan eteenpäin. Käännöskin oli ihailtavaa työtä, Olde English -vuorosanat olivat nautittavaa luettavaa.  :) Plussaa myös musiikeista.

Upea peli todellakin. Peli lähtee kunnolla käyntiin vasta toisella läpipeluukerralla, kun ne itse taotut mahtinuijat on heti käytössä ja tulee uusia big boss-vastuksia.

Mietin tuossa, että oma suosikki taitaa kuitenkin olla Chrono Cross. Harmi kyllä, se ei koskaan saanut eurojulkaisua.