Castlevania: Portrait of Ruin

Started by Q, 13 February 2006, 17:43

Previous topic - Next topic

Q

Itselläni kului tuolla taktiikalla seitsemän tuntia.

FelisLeo

Quote from: "Qualtagh"Itselläni kului tuolla taktiikalla seitsemän tuntia.

Voi ei. Minä kun odotin kerrankin pitkää peliä.

MASTER-88

Quote from: "FelisLeo"Jos pelaa rauhallisesti parhainta loppua tavoitellen eikä muutenkaan pidä kiirettä niin miten kauan läpäisyssä kestää?

Eka läpipääsy kertani oli 6.50 joten lyhyt peli on. Toki lisä haasteita on paljon ja erilaisia pelitiloja, joten ei peli nyt niin lyhyt ole, sillä tässä pelissä on enemmän pelitiloja kuin yhdessäkään muussa Castlevaniassa

Paras läpipääsy aikani pelissä peruspelillä on 1.13.24. WR 1.08 jotain, joten melko lyhyt peli kun näin ajatellaan, mutta pisimpiä 2d castlevanoita silti, paljon Aria of sorrowia pitempi ja hieman ehkä Dawn of sorrowiakin.
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

FelisLeo

Quote from: "MASTER-88"Eka läpipääsy kertani oli 6.50 joten lyhyt peli on.

En ymmärrä. Minulla kesti 14h 26min ja läpäisyprosentti oli 998,7. Suurimman osan sivutehtävistä tein ja tavarat keräsin sekä kauppaa auki pidin.

Peklo

Quote from: "FelisLeo"
Quote from: "MASTER-88"Eka läpipääsy kertani oli 6.50 joten lyhyt peli on.

En ymmärrä. Minulla kesti 14h 26min ja läpäisyprosentti oli 998,7. Suurimman osan sivutehtävistä tein ja tavarat keräsin sekä kauppaa auki pidin.
No Master kun on tuollainen pro-speedrunner, niin väkisinkin hänellä menee nopeaa peli läpi.  :hehe: Ällös huoli, minullakin meni siinä 15 tunnin pintaan bestiaryn, questien, skillien, kartan ja esineiden kera.

Q

Tietysti kestää kauemmin jos tavoitteena on kerätä kaikki esineet, löytää salahuoneet sekä läpäistä sivutehtävät. Itseäni ei tuollainen keräily pahemmin kiinnosta ja sivutehtävistäkin tein vain muutaman, jolloin peli oli reilussa seitsemässä tunnissa läpi.

Peklo

Niin no, onhan se tietenkin noinkin. Pelkästään loppubossiin pääsemisessä minulla kyllä hupeni rapiat kymmenen tuntia, joten siinäkin kesti hieman keskimääräistä kauemmin.

Kookox

Quote from: "FelisLeo"Kuutisen tuntia Portraittia takana ja minusta tuo Shop Mode on parista puutteestaan huolimatta mahtava lisä. Saa tavaroita ja peli helpottuu ja toisaalta myydessään saa rahaa, jolla voi ostaa tavaroita. Materialismi jyllää... :brow:
k00k0X

FelisLeo

Quote from: "Kookox"Joo voisiko joku kertoa että onko siinä siis vain se shop mode [multiplay] vai voiko siinä esim duelata kaverin kanssa tms?

Sekä että. Kaverin kanssa voi pelata Boss Rush modea ja tehdä bisneksiä. Saman voi tehdä ilman kaverikoodia kenen kanssa tahansa.

Kookox

Quote from: "Kookox"Joo voisiko joku kertoa että onko siinä siis vain se shop mode [multiplay] vai voiko siinä esim duelata kaverin kanssa tms?

Sekä että. Kaverin kanssa voi pelata Boss Rush modea ja tehdä bisneksiä. Saman voi tehdä ilman kaverikoodia kenen kanssa tahansa.

Kiitti  :)
k00k0X

Kookox

Niin eli se on ''boss rush kilpailu'' kaverin kans? Vai yhteistyötä ? ^^D
k00k0X

FelisLeo

Quote from: "Kookox"Niin eli se on ''boss rush kilpailu'' kaverin kans? Vai yhteistyötä ? ^^D

Co-op.

http://www.gamespot.com/ds/action/castl ... ?id=457017

FelisLeo

Olen jo pelin läpäissyt ja paljon tavaroita kerännyt, mutta jos joku haluaa niin voin myydä tavaroita. Tarvitsee vain sopia ajankohta ja vaihdella friend codeja.

Kookox

Sain castlevanian pari päivää sitten ja jäi epäselväksi pari juttua jos joku ystävällinen voisi auttaa:
muutamassa guestissa on ongelmia, pääseekö muuten guestejen kautta niihin pelitiloihin?
oon käyny 4 braunerin taulussa ja ''explorannu'' kaikki jtn 95% läpi ja tappanu bossit.
sitte ei kai loretta ja stella o viimenen vastus pelissä? ku tapoin ne ihan hetkessä... ei mitään haastetta. :?
k00k0X

Maria

Tarvikkeet pelin jatkamiseen:

1 sammakoksimuuttumisloitsu
1 oudon näköinen kolo Sandy Grave:n oikeassa alalaidassa kartalla (se huone missä tulee isoja kiviä) - siis tähän koloon saattaisi mahtua sammakko...
1 sieltä löytyvä loitsu

Lisätään hieman päättelykykyä pelissä käydyistä keskusteluista koskien vampyyriksi muutettuja henkilöitä ja heidän "parantamistaan"...