Castlevania: Portrait of Ruin

Started by Q, 13 February 2006, 17:43

Previous topic - Next topic

Maria

Voi olla. Play.com:lla se on 39 Euroa, joten lienee halvempaa kun Suomen kaupoissa.

MASTER-88

Mitenkäs pääsee Nest of evli nimeseen bonus tasoon?

En tajua vaikka luin gamefaqsista, siinä täytyy kuulelman olla ainakin 888% karttaa, mutta minulla on jo jotain 896%, eli enemmän kuin edes tarvitsee.

Siinä höpötetään jostain wind questeista, mutta mitä ihmeitä ne on?. Voisiko joku ystävällisesti valaista minua miten sinne Nest of Evil nimiseen erikois tasoon pääsee?
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

venzetti

Quote from: "MASTER-88"Mitenkäs pääsee Nest of evli nimeseen bonus tasoon?

En tajua vaikka luin gamefaqsista, siinä täytyy kuulelman olla ainakin 888% karttaa, mutta minulla on jo jotain 896%, eli enemmän kuin edes tarvitsee.

Siinä höpötetään jostain wind questeista, mutta mitä ihmeitä ne on?. Voisiko joku ystävällisesti valaista minua miten sinne Nest of Evil nimiseen erikois tasoon pääsee?

Wind on se tyyppi siinä pelin alussa - ennen kauppaa oleva huone. Siltä saa erilaisia pikkutehtäviä - 17. tehtävä on tuo Nest of Evil. Nest of Evil tehtävän pitäisi ilmestyä sinne listaan silloin kun on 888%.

MASTER-88

Jep kiitos avusta. Olenkin nyt jo sielä Nest of Evilissä, itseasiassa jo puolivälissä menossa.

Missähän tasossa se Simon theme on musiikkina. Olen pelannut jo kaikki kentät eikä sitä musiikkia ole ollut vielä missään, mutta kai se nyt jossain on, kerta se on sound testeihinkin laitettu. Tai sitten minä olen vaan missannut sen. Mutta anyway.
Minun speedrun ajat
Huonot poistettu

Maria

Oletkos tehnyt sitä Wind:n questia mistä saa levysoittimen? Sillä voi kuunnella record:eja, ja noista sitten yksi on Theme of Simon.

Aika kiva kapistus se levysoitin, voi laittaa tosiaan Simonin teemaa soimaan taustalle, etenkin kun jotkut kentät (Nation of Fools esim, tai se käänteinen) alkaa joskus ottamaan aivoon... :[

Castlemaniac

Maanantaina tuli PoR ostettua, kun sitä rahaa oli vihdoinkin sen verran että tähän oli varaa. Eikä ole tähän mennessä peli ollut pettymys. Kaikki näyttäisi paremmalta kuin DoS:ssa, grafiikka, musiikki, esim. :)

Olen nyt juuri viimeksi piessyt Legionin, Nation of Fools nimisessä paikassa. Joten kohta taas PoR:rria pelaamaan. ;)

Kysyisin apua vielä sellaiseen tehtävään kuin, Overcome the Curse. (tai joku tuon tapainen) Eli mistä vihollisesta saisi itselleen cursen?

MASTER-88

En muistaakseni ole saanut sitä levy soitinta vielä. En ole pelannut kaikkia wind questeja. Pelasin vaan alkuun ne pakolliset jotta pääsin sinne nest of eviliin.

Niin ja sinulle castlmaniac, niin sen cursen saat nopeiten lilithin suudelmasta great stairwayssa. Näin tein sen itse.
Minun speedrun ajat
Huonot poistettu

Maria

Jos Spinning Art otti aivoon, odotas kun Wind pyytää tekemään sen kolme kertaa...  :whip: Onneksi niitä ei tartte tehdä peräkkäin, riittää se että tekee kolme kertaa siinä huoneessa ollessa. Mutta silti, tosi ärsyttävää.

Q

Minulla meni tuohon Spinning Artiin ehkä minuutti. Ei paha liike ollenkaan. 8) Toki aika naurettavaa että tuota olisi vielä tarkoitus hyödyntää esim. taisteluissa.

MASTER-88

Minulle se spinning art ei tehnyt pahempaa ongelmaa. Se ensimmäinen kerta on paha, kun on tuntuma hukassa mutta kun se onnistuu kerran niin ne onnistuu melko hyvin jopa kolmesti peräkkäin. Tuntuma temppu se on. ;)

Heh nyt se Draculan väistelykin onnistu melko hyvin. Pelasin sen menttämällä vain yhden ainoan hi potionin. No eiköhän se kohta melko hyvin mene NO DAMAGE taistonakin, mutta täytyy myöntää että nyt on itsellä 150 energiaa enemmän kuin eka pelikerralla ja hieman parempi teho.

Toisessa vaiheessa on vain se yksi paha hyökkäys, ne yhdet pomon ampumat nopeat pyörät, ainoa jota en edelleenkään osaa väistellä, mutta muut väistyvät melko hyvin jo.
Minun speedrun ajat
Huonot poistettu

Castlemaniac

Oliskos kenelläkään mitään vinkkejä tuohon Martial Art tehtävään. Alkaa meinaan mennä kohta tuonkin kanssa hermot. >:(

Muuten tähän mennessä ei ole ollut mitään valittamisen aihetta PoR:rissa kuin vain nämä muutama ärsyttävää tehtävää. Muuten PoR:rin pelaaminen on ollut hyvää tuttua 2d-vaanija meininkiä. :app:

Peklo

Quote from: "MASTER-88"Toisessa vaiheessa on vain se yksi paha hyökkäys, ne yhdet pomon ampumat nopeat pyörät, ainoa jota en edelleenkään osaa väistellä, mutta muut väistyvät melko hyvin jo.
Ai ne veriset viikatteet? Ne lentää aina samassa kuviossa. Ensimmäisen yli pitää hypätä, kaksi seuraavaa ei voi edes osua jos olet tarpeeksi etäällä pomosta.

Niin ja noista näppäinkombinaatioista vielä. Ne on kaikki aivan naurettavan helppoja, kestää suunnilleen viisi sekuntia oppia. Aina ihmetyttää kun niistä valitetaan, jopa SotN:in taioista. Opetelkaa pelaamaan!  ;)

Tosin PoR:in kyseiset erikoisliikkeet ovat kyllä täysin käyttökelvottomia. Syövät vielä MP:tä.

Castlemaniac

Nyt sain tehtyä tuon Martial Art tehtävän vihdoinkin. Mutta arvatkaas mikä tässä oli yllättävintä? Onnistuin tekemään sen ensimmäisellä yrittämällä. :shock:

No oli miten oli, pääasia on että pääsen vihdoinkin jatkamaan peliä eteenpäin. :)

Lumienkeli

Tilasin pelin maanantaina ja silloin se myös lähetettiin play.comista ja toivottavasti se tulee vielä tällä viikolla 8) On tullut myöhästeltyä ihan turhaan pelin hankinnan kanssa.
Soredemo boku wa yattenai.

Maria

Ehdottomasti myöhästelyä, Lumppari. On sen verran hyvä peli.

Mitä Spinning Arts ym. questeihin tulee, tuo liike pitää tietääkseni tosiaan tehdä Wind:n huoneessa. Noita ei kyllä tullut ikinä käytettyä, että turhia hommia tosiaan, mutta eh. Olipahan sekin quest tehty.