Castlevania: Portrait of Ruin

Started by Q, 13 February 2006, 17:43

Previous topic - Next topic

Maria

Perhanan idiootti kuka niitä spoilereita levittääkään. Tyrmässä ei voi katsoa edes normaaleja ketjuja nykyään  :whip:

A-Yty

Spoileriketju vissiin poistettu.  :P

Andy

Mahdollisesti. No, minä kierran kaukaa kaikki tyrmän foorumit, ynnä muut vastaavat, missä spoilereitä käsitellään, ja luen vain sivujen itsensä tiedot. Niissä yleensä varoitetaan spoilereista. Kerran tuli tehtyä Major Spoilerit LoI:n kanssa, ja sen jälkeen olen varjellut itseäni spoilereilta.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

venzetti

Ehtikö kukaan ladata soundtrackia? :-X

A-Yty

Ei ilmeisesti. Tietty sitä linkkiä vois yv:llä kysyä tyypiltä.

venzetti

Quote from: "A-Yty"Ei ilmeisesti. Tietty sitä linkkiä vois yv:llä kysyä tyypiltä.
Latailen. Toivottavasti on hyvä. En tiedä olisiko hauskempaa kuulla musiikit vasta itse pelissä, mutta en jaksa odotella. 8)

Q

Jenkkiversion julkaisuajankohdaksi on päivitetty joulukuun viides päivä. Saa nähdä koska sitten ehtii Eurooppaan.

Kultamuna Classic

Toivottavasti tulis aikaisemmin Juurooppaan kuin Jenkkeihin, ku kerra Dawn O' Sorrowkin tuli. :|

P.S. En ole muuten spoilaantunut YHTÄÄN. Siis viisi screeniä olen nähnyt ja sen ekan gameplay videon gamespotista, mutta muuten olen vältellyt kuin ruttoa. Mutta nyt taidan palkita itseni & mennä gamespottiin katteleen :mrgreen: uudempia screenshotteja!

Lumienkeli

Japanissa pelin nimi on Akumajou Dracula: Gallery of Labyrinth, ja tässä on pelin kansi:

Pitäisiköhän tuokin nyt pirulainen importata... Vai kerkiääkö mahdollisesti jouluksi tänne :hmm:
Soredemo boku wa yattenai.

Andy

Kyllä kesti noiden play.comin tyyppien vaihtaa PoRin julkaisupäivämäärä tuonnemmaksi. Pitkään siellä oli, että julkaistaisiin tämän kuun 29. päivä. Nyt siirsivät sen marraskuun 11. päivään. Tuskin tulee tuolloinkaan, mutta katsotaan nyt.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

MASTER-88

Minä alan uskomaan että Portrait of ruin ei tule edes jouluksi.

Nintendo Suomessa ei ole julkaisupäivää edes ilmoitettu. Mutta senhän näkee sitten, kyllä se joskus tulee tänne Suomeenkin.

EDIT:
Sitten pientä off topiccia. Nyt on tehty Circle of moonin ja Aria of sorrowin sequence breakit ja glitchit ja lähetetty ne sähköpostilla Rodille. Teen ehkä ensi viikolla Dawn of sorrowin sbreakit ja glitchit. Tosin oma wordi on niin alkukantainen että täytyy keksiä joku parempi paikka kirjoittaa ne.  :)
Minun speedrun ajat
http://galleria.suomi24.fi/MASTER-88
Huonot poistettu

Lumienkeli

http://www.gamestop.com/product.asp?product_id=B180197A

Onpas hieno.

Tätä on varmaan melko turha odottaa Suomeen kun on joku Gamestopin oma juttu :(

A-Yty

Juu, oon tota kanssa kuolaillut ja mahdollisuus ton saamiseksi Suomen lafkoihin on häviävän pieni.

P.S. Tämän olisi kyllä voinut laittaa tonne PoR-ketjuun. Ei varmaan haittaa, jos yritän sulautusta?

Sulautin. Muutes, uhkaavat että viisi salattua hahmoa olisi pelissä:

http://www.1up.com/do/previewPage?pager ... Id=3154572

Lumienkeli

Meinasin pistää mutta ajattelin että Castlevania-osasto kaipaisi enemmän topicceja...

A-Yty

Emmä tiukkapiponatsi yritä olla ja lisää aiheita kannustan tekemään, mutta tuo oli mielestäni sen verran lähellä tätä pääaihetta ja olisi jäänyt erillisenä aiheena lyhyeksi, että katsoin parhaaksi yhdistää.

Sais muutes noiden hahmojen joukossa olla mun mielestä ainakin Eric LeCarde ja John Morris.  8)