Dawn of Sorrow

Started by Q, 04 June 2005, 06:52

Previous topic - Next topic

A-Yty

#90
Soi, tai ainakin katkelmia siitä. Jostain syystä kyllä trailerin versio kuulostaa paremmalta. Sama pätee muihin MP3-versiohin DoS:in kipaleista.

Rod

#91
Eilen illalla survoin pelin läpi. Hieno peli, täysin ostamisen arvoinen. Mitään jumituskohtaa ei ollut, koko ajan oli haju minne pitää mennä. Tietysti haastetta olisi voinut olla enemmän, mutta parempi silti näin. Säilyy pelaamisen ilo, kun ei otsa hiessä tarvitse hakata.

Kultamuna Classic

#92
Saan huomenna tuon. Kai.

Paljo RÃ¥di maxoit?

Rod

#93
Quote from: ""Kultamuna""Paljo RÃ¥di maxoit?
Puolenkuunpeleistä 39,90 plus postit. Muutama salahuone jäljellä niin kartta olisi 100% suoritettu. 8)

Kultamuna Classic

#94
Ainahan nuo `Roidit tahkoo läpi parissa päivässä. Mut sitte aina heti perään hard mode.  :)

Lumienkeli

#95
Vihdoin lähetettiin tuo Dawn of Sorrow minullekin!!!!! Kyllä sain kauan odotella! Ja niin, kun kerran Rodimus niin sanoi niin minä yritän pelatakin tuon pelin parissa päivässä ;)
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#96
Oikein! Kauheet odottelut, ja sitten törkeä ahmiminen! Njam! :mrgreen:

Mun kopio oli kuulemma eilen "käsittelyssä", joten tänään pitäis olla tiskin alla. Mun säkällä pyytää kuiteskin jotain 59€. :/ Mut nyt ei enää oo edes väliä, on menny jo hermot. :[

Lumienkeli

#97
Minun kappaleeni oli vasta "lähetetty", seuraava vaihe on "postitettu" :P sitten vasta se saapuu minulle. Eli sanoisin aikaisintaan torstaina.
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#98
Arvasin oikein: 54,90€.  :shock:

Aika ihme juttu täällä Helsingissä: Stockmannille (varmaan kattavin peliosasto) ei ole edes tulossa koko nimikettä edes myyntiin, ja Doseen (suurin pelikauppa) ei ole vieläkään DoS tullu!? Mitä ihmeen Castlevania boikottia tää on?

Kultamuna Classic

#99
Pelasin just Somalla läpi pelin, ja perhana: sain jopa ostettua se soul eater ringin, kun AoS:issa en jaksanut ruveta tekemään rahaa, koska runkkaamalla tuon massin (300 000) vain saa.  Jos ei osta yhtään mitään koko pelin aikana, niin silti ei riitä massit. Käytin siis hyvää kepulikonstia, ja hinkkaamiseen meni vain n.2 h, kun aloitin melkein nollatilanteesta.

Lumienkeli

#100
On muuten paras Castlevania koskaan ;) Persephonen sielulla voi ahdistella häntä sekä Student Witchiä, koittakaa jos uskallatte.
Soredemo boku wa yattenai.

Castlemaniac

#101
Hemmetti olen jumissa DOS:ssa ja muuten ensimmäisen kerran  :shock:

Kultamuna Classic

#102
Tower keyllä pääsee kellotorniin, jossa siis lukittu ovi. Lukittu ovi on kartalla muutama kerrosta alaspäin, kun mistä itse avaimen löysit. Itse avainhan löytyi kartalla oikeanpuolimmaisen tornimaisen (ei kuitenkaan siis kellotorni) rakenneman vasemmasta yläkulmasta.

Pelailen Julle-moodia! <3

Grievous

#103
DoS tilattu CD-wow:ista. Sitten pitäisi vaan jaksaa odottaa 5-7 päivää...  :cry:
Nintendo DS 24/7



Learn to know the dark side of the Force...

Puranne

#104
Nyt on jotain kolmisen tuntia DoSsia takana ja perskuleen hyvältähän tuo vaikuttaa. 8)