Dawn of Sorrow

Started by Q, 04 June 2005, 06:52

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

#105
Nauti, mies!  :P

Andy

#106
Ostin kyseisen pelin huutiksesta. Makso posteineen 43€. Ei huono... mhm.
Nyt vaan DS pitäis hankkia.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Castlebat

#107
Olispa mullakin varaan tuohon.  :cry:
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Castlemaniac

#108
Apua taas tarvitsisin että nyt kun olen saanut sen ajan pysäytys soulin niin missä päin se huone on jossa aika pysähtyy koska olen unohtanut sen kokonaan.  :?

Kultamuna Classic

#109
Argh!  :wtf:

Grievous

#110
Hahaa, DoS saatu  ,,/  :jees:  :whip:
Nintendo DS 24/7



Learn to know the dark side of the Force...

Castlebat

#111
Mie saan DoSin huomenna ja sit pitää odottaa kunnes saan DS:n.
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Anonymous

#112
tänään tuon pelin itsekkin sain ja täytyy myöntää että eihän näin mainiota 2d seikkailua voi olla.

Ihan koukussa alku pikseleistä asti...

Ogrezombie

#113
ja kirjautimen taasen unohtui.  :)

Kultamuna Classic

#114
Heh, ostit sitten NDS:sän kanssa, Ogrezombie! Minäkin ostin ainoastaan Dawn of Sorrowin takia!  :o

Nauti, varsinkin funkkaavista biiseistä, joita ei Cassuvaanijoissa nykyään oikein taida paljoa ollakaan.  :P

Varsinkin Wizardry Lab @ Linkki

Ai niin, saa toki nauttia muustakin kuin pelkästä musiikista!  :mrgreen:

Ebuli

#115
Nyt jumittaa DoS:ssa: Olen siinä paikkeilla missä ghost dancerit ensimmäisen kerran tulevat vastaan. Minulla olisi ilmeisesti kolme suuntaa minne mennä, mutta kaikissa niissä on jotain joka estää etenemisen.

Kohta 1.

Ghost dancereita täynnä olevan ison huoneen (zombie alakerrassa) oikealla puolella on käytävä jossa ei ole ensimmäistäkään vihollista eikä mitään rikottavaa. Tämän käytävän päässä (siis oikealla tämäkin) on pystysuora este joka muodostuu neliskanttisista palikoista, jokaisen palikan sisällä on ikäänkuin kissan yms. pedon naamataulu. Tuota estettä on piesty ja käytetty erilaisten sielujen erikoiskykyjä, ilman tulosta. Millä tästä eteenpäin?

Kohta. 2. Ghosta dancereista ylös ja oikealle on kohta jossa huoneen oikeassa ylälaidassa on käytävä. Tämän käytävän sisäänkäynti (sisäänkäynnillä jokin luuranko/muu raato, ei siis "elävä" luuranko) on kuitenkin vain pieni rako josta oma hiirou ei mahdu? Miten tästä edetään?

Kohta 3. Vastaavanlainen rako seinässä luurankoineen, mutta nyt tähän huoneeseen mennään suoraan ylös, eli ko. huoneeseen tullaan ikäänkuin lattian läpi. Sisään tultaessa oikealla on bumerangeja heittelevä luuranko.
Vasemmalla on sitten tämä koko huoneen (katosta lattiaan) kokoinen seinämä jossa vastaava kapea rako kuin kohdassa 2. Seinämän toisella puolella on "siivoojatar" :) joka pystyy hyppäämään läpi tästä raosta, kunhan sitä ensin heittää jollain jotta sen saa tulemaan kimppuun.
Oma hahmo ei tuosta samasta raosta kuitenkaan mahdu hyppäämään läpi.

Niin ja viimeisin tapettu bossi on Dimitrii, oliko tämä nyt sitten 3. boss.

Ogrezombie

#116
hirveitä määriä spoilaamatta...

seinien pikkurakoihin tarvitaan tietty itemi jonka saat yhdeltä loppuvastustajalta.

tapoitko tuon dimitriin jälkeen sen loppuvastustajan kun jatkat eteenpäin ja sitten ylös ja vasemmalle. Joku semmonen hirveä lepakkomies/emäntä. Siltä pitäis tippua myös joku tarpeellinen käkätin millä pääsee etiäpäin.

jos en väärin muista niin tuplahyppy tais olla skilli.

Lumienkeli

#117
http://www.1up.com/do/feature?cId=3145119
Tässä mielenkiintoinen IGAn haastattelu, hän kertoo asioista mitkä jouduttiin jättämään DoSista pois (harmi :)).
Soredemo boku wa yattenai.

Ebuli

#118
Quote from: ""Ogrezombie""hirveitä määriä spoilaamatta...

seinien pikkurakoihin tarvitaan tietty itemi jonka saat yhdeltä loppuvastustajalta.

tapoitko tuon dimitriin jälkeen sen loppuvastustajan kun jatkat eteenpäin ja sitten ylös ja vasemmalle. Joku semmonen hirveä lepakkomies/emäntä. Siltä pitäis tippua myös joku tarpeellinen käkätin millä pääsee etiäpäin.

jos en väärin muista niin tuplahyppy tais olla skilli.

Jees, pääsinkin tuosta eteenpäin kun sain puppet master sielun :)

Onko noilla yhdestä käytävästä löytyvillä koskettimilla jokin tarkoitus, joku melodia niillä kai pitäisi soittaa?

Löysin myös kohdan jossa sekä vasemmalta että oikealla olevasta huoneesta (jossa yorick potkiin päätään) näkyy kapea veden täyttämä kolo, mutta somapainija ei tietenkään osaa vedessä sukeltaa. Kolo on kyllä niin kapea että sinne tuskin mahtuisi vaikka vettä ei olisikaan. Mitäs tässä pitäisi harrastaa?

Kultamuna Classic

#119
Pianossa ei ole mitään puzzlea, ja uimaan pitää Soman oppia taas. :wink: