Main Menu

Nintendo DS

Started by Q, 28 August 2005, 21:02

Previous topic - Next topic

Andy

Tonne menee satavarmana porukkaa ostamaan moista, että voi sitten myydä sen huutiksessa kalliimmalla pois. Sitä on elämä.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Castlebat

Menee ohi aiheen mutta olen kuullut huonoa kyseisestä liikkeestä ulkomailla.
Minäkin olisin halunnut tuon pelilaitteen, mutta en enää. Liian kallista. Minulle riittää tietokone.
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Kultamuna Classic

Joo ei tarvii lähteä jonotteleen, halpoja DS:iä on vain 50kpl:een erä.

Maria

No niin, FFIII DS ulkona Ameriikassa sitten. Tekisi mieli importata mutta kun on se CV PoR:n preorder odottamassa ja tuli käyteltyä jo luottokorttia tässä kuussa animeen. Perhana.

Euroopan julkaisusta GameFAQs sanoisi muuten Q1 2007. Hmmm...  8)

Kultamuna Classic

Meikän on ilmeisesti pakko ostaa DS lite  :mrgreen: , sillä kokeilun vuoksi Huutikseen laittamani vanha DS ylitti älyttömän hintarajani, eli kahdeksankymppiä.  :P

Lumienkeli

Oho ja minä koitin myydä kavereilleni 50 eurolla muttei halunnut, no pidän tämän varakoneena tai jotain..
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

Tilailinpa sitten DS lite valkoisen, näytti niin raikkaalta noi pelit valkean keskellä.  :mrgreen:

Sitten vielä täytyy muistaa ostaa VPD:stä sellainen suojakalvo starter pack, nyt en halua yhtään naarmua uuden Liten ruutuihin!

Lumienkeli

Valkoinen on myös siitä hyvä väri että siihen sopii kaikki gba-slottiin menevät lisälaitteet kuten DS Lite vibra ja nettiselaimen lisämuistipalikka. Minulla kun on pinkki niin tähän väriin ei saa mitään noista.

Kultamuna Classic

Muuten Lumppari, mitä kirkkaus-astetta itse tykkäät käyttää (kirkkaus/akun kesto) :

1. taso / 15-19 tuntia
2. taso / 10-15 tuntia
3. taso / 7-11 tuntia
4. taso / 5-8 tuntia

Mitä kirkkautta vanhempi DS vastaisi lähimpänä? Onko jokin jo liian kirkas? Ja onko muuten Litessä parempi akku kuin vanhassa, noin muuten?

Lumienkeli

1. taso on sama kuin vanha DS. Käytän kolmatta tasoa, joskus toista mutta en jaksa yleensä vaihdella niin jätän sen tuohon kolmanteen. Neljäs kirkkaus tuntuisi vähän jo heikentävän kuvaa, tai sitten se vain tuhoaa silmät väriloistollaan. Tetristä ainakin oli jo vaivalloista pelata neljännellä tasolla kun se on vähän kuin katsoisi jotain taskulamppua ^^

DS Liten akku on vähän parempi kuin DS:n, olikohan tuossa DS:ssä taustavalon kanssa jotain 10-15 tuntia aikaa? Litellä saman verran on kun käyttää kirkkaampaa näyttöä.

Maria

Pinkki DS olisi kyllä söötti  :D

Ostaisin tosin varmaan mustan tai valkoisen jos tarvetta tuolle tulisi. Ei ole loppujen lopuksi hirveästi tullut tuota DS:ää pelailtua ja omistan vieläkin ainoastaan kaksi peliä (Dawn of Sorrow ja Phoenix Wright.) PoR tuleekin hankittua... Hei ja millos muuten tuleekaan se Phoenix Wright kakkonen tänne? En ole noita lokaaleja release date:jä seuraillut.

Lumienkeli

Phoenix Wright 2 tulee Amerikkaan ja ilmeisesti myös Eurooppaan kevään aikana. Tosin tietysti eurojulkaisuhan voi viivästyä hyvinkin kesäksi :(

Maria

Voisihan sitä importata... Tai sitten odottaa kiltisti sitä virallista julkaisua. Hyvällä tuurilla sitten voisi olla jopa rahaa! :brow:

Kultamuna Classic

Jaahas, tuli sitten laiteltua vanha kunnon läski-DESU matkakuntoon uudelle omistajalle: ikkunanpuhdistusaineella (Toim.Huom: tämä tökötti toimii kaikkeen!) & siihen kastetun pumpulipuikon avustuksella käytiin läpi a) ruutujen reunat ja b) D-padin/nappuloiden/yms. ihokakkaa keräävät kulmat, notta uusi omistaja saisi täysin desinfioidun ja kiiltävän desun.  :mrgreen:

Tietty myös ruudut pestiin itse koneen kanssa, ja nukkaamattomalla pyyhinliinalla pesun jälkeiset yksittäiset pölyhiukkaset hoideltiin pois päiväjärjestyksestä. Olen näjes tarkka siivoojapoika. :mrgreen:

Kaikki hippulat ja vinkulat laitettiin säästettyihin originaali-pussukoihinsa, ja laturin piuha kehrättiin nätisti kerälle & nipsulla kiinni. ^^

Sit vielä nopea koneen & Metroid Demon muistin tyhjennys, ja nopea huumorimielessä tarkoitettu koneen muistin muokkaus: omistajan nimeksi on vaihdettu ostaja ja tervehdystekstinä on nyt www.linnavaanijat.com. Pieni spämmi never hurt nobody. :-*  Ai niin, ja lempivärin vaihoin pinkixi.  :mrgreen:

Tein tämän kaiken siksi, että vanhalla DS:lläni olisi mukava matkustaa uuteen paikkaan, ja että sopeutuminen uuteen käyttäjään & miljööseen olisi tälle mahdollisimman mukava & hellävarainen kokemus.  :mrgreen:

Kultamuna Classic

Miten muuten toi DeSulla internetin prouskaaminen onnistuu? Opera selaimen (~50€) lisäksi varmaan tarvitaan se joku PC-kakkanamikka, joka on kanssa sen 50€?

Haluaisin meinaan joululahjaksi tuon Operan, mutta en taida jaksaa edes vihjailla, jos pelkällä Opera-paketilla ei browsailu onnistu...kuten pelkään.  :P