Main Menu

Nintendo DS

Started by Q, 28 August 2005, 21:02

Previous topic - Next topic

Maria

Anttilasta ei oikein kannata pelejä ostaa. Olishan niillä tuolla CV double pack:ia GBA:lle, mutta hinta on yli 50 Euroo, kun nettikaupasta sitä saa ainakin kympin halvemmalla.

*vilkaisee nettikauppoja* ...Taitaa mennä mun seuraava hankintanikin Play.com:n puolelle, on meinaan sen verran eroa näihin Suomen "etu" hintoihin.

venzetti

Harmi kun sellaiset pienet pelikaupat ei ole täällä (sjk) menestyneet. Niissä sentään sai hyvää palvelua ja ihan mielellään maksoi peleistään vähän enemmänkin. Mukavampaa mielestäni mennä hyvään liikkeeseen ja kävellä peli mukanaan ulos, kuin tilata se jostain nettifirmasta ja sitten odotella sitä peliä pari päivää.

Noista marketeista on muutenkin aika vaikea mitään konsolia (ym.) ostaa kun pitävät niitä lukituissa kaapeissa. Eli pitää asiakkaan lähteä metsästämään myyjää... "Hei saanko mä ostaa täältä tavaraa?".  :P

Maria

Joo, muistan vielä että vuosia sitten ostettiin Suikoden 2 siitä pienestä pelikaupasta joka täällä oli... Olisipa se vielä.

Nettikaupat tosin sopii laiskoille, ei tarvitse lähteä metsästämään peliä mistään... Ja kun tuo Anttilakin tuntuu saavan niitä niin hitaasti. DoS:iakin näkyi hyllyllä vasta jotain kolme viikkoa Euroopan julkaisun jälkeen.

Hmm. Pitäis varmaan laittaa DS lataukseen kun ohjeissa sanotaan että jos et käytä kuukauteen pitäis ladata se ennenkö pelaa. Ja Phoenix Wright olis kesken vielä.

Q

Kaikilla tuntuu olevan DS. Pitää kai hommata itekin kun PoR julkaistaan. :|

Christophe

Pelikaupoista oli hyvää juttua tässä. Stadissa oli nuo pelikaanit, joilla oli myös pelimyyntiä. Oli erityisen mukava myyjä. VPD vaihtoi omistajaa, onkos kukaan nyt uuden omistajan aikana siellä vieraillut? Christophe osti loput dc:n pelit aika edullisesti vanhalta omistajalta, kuin myös oman alkuperäisen DS:n Mario Kart-paketin, joka tulee aikanaan olemaan kovaa valuuttaa, kun hätäisimmät hävittävät omansa (vinkki, vinkki).

Lumienkeli

Quote from: "Qualtagh"Kaikilla tuntuu olevan DS. Pitää kai hommata itekin kun PoR julkaistaan. :|
Muista sitten heti ostaa Lite ettei kaduta myöhemmin.
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

Quote from: "Christophe"VPD vaihtoi omistajaa, onkos kukaan nyt uuden omistajan aikana siellä vieraillut?
Minä olen. Mutta toisaalta en ikinä käynyt paikan päällä, kun edellinen omistaja oli, joten en voi sanoa siitä mitään. :mrgreen:

Ostin muuten Animal Crossing Wild Worldin DS:lle tässä, on kyllä hauskoja heeboja tuolla kylillä :mrgreen:. Otin tämän nyt kesäpeliksi ihan intuition mukaan.

Koska muuten New Supra Mario tulee Suomeen, vai onko jo? ???

Christophe

Super Duper Mario on ainakin www.konsolinet.fi sivulla myynnissä.

Aiheeseen sopiva video:
http://www.youtube.com/watch?v=rwKOYqMmhow&embed=1

Lumienkeli

Haha, olipas hyvin tehty video :D Hyper Mario pitäisi käydä ostamassa, vaan nyt on tullut sen verran tuhlattua rahaa taas peleihin että voisi suunnitella vasta parin viikon päästä hankintaa.

Q

En osaa päättää ostaako musta vai valkea DS. Mustassa on parempi kontrasti varsinkin Cassuja ajatellen, mutta toisaalta valkea on se alkuperäinen. :hmm:

Andy

Mä ostin just Douple Packin, ja pääsen kohta testaamaan sitä. Voin kertoa, miten valkoinen väri sopii Castlevanian tunnelmaan.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Lumienkeli

Castlevanian sankarit on valkotukkaisia ;) Eli valkoinen Lite sinun pitää ostaa.

Q

Quote from: "Lumienkeli"Castlevanian sankarit on valkotukkaisia ;) Enköhän tuon valkoisen sitten hommaa, kun musta tuntuu enemmän järeämmän elektroniikan väriltä. 8)

Castlemaniac

Jos mun mielipidettä kysytään niin musta väri taas ''rimmaisi'' Draculan vaatetuksen kanssa. Ja jos pilkkua ''nysvätään'' niin Belmonteilla, ainakin Simolla ja Trevorillla on ruskeat hiukset. Itse omistan originaalin DS:n, harmaan hopean värisen.  :)

Kultamuna Classic

Koska FFIII DS tulloo kauppaan?  :|