Viimeisin Castlevania-pelikokemus

Started by Q, 07 June 2005, 01:49

Previous topic - Next topic

A-Yty

Dracula's Cursen kahlasin läpi.  ,,/

Maria

CoD:ta olen pelaillut. Melkein lopussa. Pistin tosin siskon kahlaamaan Draculan linnaa läpi; muuten mahtava peli mutta tuo alue vähän ottaa aivoon...

Kultamuna Classic

Legendsi läpi, sain paska lopun koska en löytänyt yhtä collectibles-itemiä. >:(

Q

Quote from: "Maria"CoD:ta olen pelaillut. Melkein lopussa. Pistin tosin siskon kahlaamaan Draculan linnaa läpi; muuten mahtava peli mutta tuo alue vähän ottaa aivoon...

Itsekin olen päässyt kyseisen linnan huipulle. Draculalta löytyi tällä kertaa harvinaisen vähän mielikuvitusta linnaa suunnitellessaan. Viimeksi Simon's Questissa oli näin yksipuolinen linna.

Maria

CoD:n muuten menin läpikin tuossa tuo edellinen päivä. Juu.

Q

Legionin päihitin Cursessa. Aika kova vastus loppujen lopuksi.

Persläpi

Pelasin LoDin läpi ainakin 9 kerran. Poistin tallenuksen, hups, piti vetää peli pari kertaa uudestaa, mutta se kävi 4 päiväs. 8)
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

A-Yty

Super Castlevania IV:n menin läpi. Taisi olla ainakin viides kerta. Toivottavasti tuo tunnelma saadaan vielä talteen johonkin Castlevaniaan.  ,,/

A-Yty

Normaalivaikeustasolla menin TNG:n läpi. Emulaattorilla olen tainnut ton mennä aikaisemmin vaikeimmalla.

-Zero-

Aamulla ku ei ollu mitään tekemistä niin vetäsin Super Nintendon kaapista ja aloin pelaamaan Super Castle Vania IV:tä...
Pelasin aika pitkälle kunnes en jaksanu enää ja nakkasin konsolin takas kaappiin pölyttymään. :app:

Maria

Lament:ia viime viikolla koska huvitti. Voisi senkin pelin mennä läpi. Voisi melkein mennä Crazy Modeen taas, kun yritin tuossa joskus kirjoittaa FAQ:ta sille...

Maria

Pläh, menee tuplapostaukseksi kun täällä ei ole ollut aktiviteettia yli kuukauteen. Ettekö te pelaa Castlevaniaa, prkl, mitä?

Menin just AoS:n läpi Gameboy Player:llä. Hard mode tällä kertaa, ja olinkin vain levelillä 40 tai jotain.

Lumienkeli

Pari yötä olen meinannut pelata DoSia taas mutta kun on sata miljoonaa muutakin peliä pelattavana, ei jaksaisi uudestaan tuota.
Soredemo boku wa yattenai.

Ananaz

Hooh, viime aikoina on tullut pelailtua jonkin verran Legacy of Darknessia emulaattorilla ja pääsin vihdoin myös testaamaan Dawnia inttikaverin DS:llä! :)

Dawnista ei oikeastaan ole mitään kummempaa kommentoitavaa - hyvä peli, joskin olisin ehkä odottanut (tai toivonut, anyway) enemmän uudistuksia Arian pelisysteemiin, ja väkinäisen (jos nyt ei kuitenkaan häiritsevän) kosketusnäyttötuen olisi kyllä voinut jättää yhtä hyvin poiskin. Kimuran musiikki ei tosin ole imho saanut ansaitsemaansa arvostusta. :/
A memory false as summer snow

Christophe

Oli tuosta X68000-koneesta puhetta eilen ja intoonnuin sitten googlettamaan emulaattorin ja Cvanian kätevästi samalta sivulta. Emussa välittyy alkuperäinen tunnelma melko hyvin. Olisi kyllä kaunista saada aito peli, mutta sitten pitäisi vielä se masiina saada  myös. On kuitenkin hankittavien listalla kärkisijalla. Tämä on aivan kärkipään Vanioita jo pelkästään loistavan alustan takia. PSX:n versio on toki ihan pelattava.