Curse of Darkness

Started by A-Yty, 04 June 2005, 13:58

Previous topic - Next topic

-Zero-

Quote from: "Qualtagh"
Quote from: "Daretec"Onko toi tossa ylimässä kartassa toi "optional boss" se lohikäärme?

Ei. Tuo on Garibaldi Templen kartta. Lohikäärme on Baljhet Mountainsin pomo.

Ahaa, nyt mie tajusin.....Onks toi kellarissa oleva vastus???

Q

Quote from: "Daretec"Ahaa, nyt mie tajusin.....Onks toi kellarissa oleva vastus???

Juuh, mutta sinne pääsee vasta myöhemmässä vaiheessa peliä.

-Zero-

Quote from: "Qualtagh"
Quote from: "Daretec"Ahaa, nyt mie tajusin.....Onks toi kellarissa oleva vastus???

Juuh, mutta sinne pääsee vasta myöhemmässä vaiheessa peliä.

Ok...Mitä mulla pitää sitten siellä linnassa tehhä?

Q

Eipä tuohon ole sen tähdellisempiä ohjeita antaa. Tahkot vaan nuo käytävät läpi niin juoni kulkee eteenpäin.

-Zero-

Quote from: "Qualtagh"Eipä tuohon ole sen tähdellisempiä ohjeita antaa. Tahkot vaan nuo käytävät läpi niin juoni kulkee eteenpäin.

Okei...Kiitti tosi paljon ku autoit!

Castlemaniac

Kyselisin että minne mennä nyt kun Saint Germain on tapettu. Devil ID on jo hankittu, ja matkalla tuli hankittua Earth Ring ja joku muu ring jonka nimen jo unohdin. Machine Tower map on muuten 100% complete. :brow:

Maria

Deviliä käyttäen siitä seinän alta lähellä Cordovan toista warppipointtia tietenkin. Siellä on se huone jossa on niitä executioner monstereita - vilkaisepas Cordovan karttaa, siellä pitäis näkyä aluetta jossa et käynyt.

Persläpi

Pelit-lehden arvostelut näyttivät hieman ennakkoluuloisilta. (Hyvät, ja huonot puolet.) Arvostelijana: Mikko Forsström.

+Hyvää
Örmyt eivät lopu kesken.

-Huonoa
Mäntti kenttäsuunnittelu.
Demonien kasvatus ja tavaroiden yhdistely on turhaa hommaa.
Toistaayksinkertaista kaavaansa äärettömyyksiin asti.

Lyhyesti:Vanhakantainen, kaavamainen toimintaseikkailu, jossa painopiste on turruttavan paljon toiminnassa. 66,6 pistettä.

Pistetaulukko: Alle 55: Roskaa
55-69: Keskinkertaisuuden ja yhdentekevyyden harmaa alue.
70-79: Peli on ihan hyvä, mutta kaatuu esimerkisksi huonoon toteutukseen, suunnitteluvirheisiin tai puhkikuluneisiin ideoihin.
80-89: Hyvä peli. Kaikin puolin hyvin tehty, pelattava ja jämäkkä viihde paketti.
90 ja yli: Erinomainen peli. Lajinsa kirkkainta kärkeä.

"Hmmm" tuli heti mieleen tämän jälkeen. Ei taideta olla Castlevanian faneja. Mielipiteitä?
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Lumienkeli

Ilman itse pelin pelausta voisin jo muiden arvostelujen mukaan antaa myös saman arvosanan. Mutta ensin pitää tietysti saada peli käsiin ja katsoa asiaa vasta sitten :)
Soredemo boku wa yattenai.

Christophe

Peijoonien/Peliplaneetan kaverit Mikko ja Manu arvostelevat pelejä työkseen. Kun heiltäkin tuli vahva peukut alas, niin en pidätä hengitystä pelin hankinnan suhteen. Pelejä tulee olemaan kaikki alelaarit täynnä. Mitään kiirettä hankinnalle ei ole. Cuben RE4 on ollut alessa parhaimmillaan 7euroa !!! EI tarvitse monta kertaa miettiä, kumman ottaisi.

Ostan kyllä lopulta Cursen Xboxille, koska on hienoa omistaa Vania mahd. monelle alustalle.

http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/636/

A-Yty

Quote from: "Jarkko Rotstén "http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/636/

Onneksi ääninäyttely on kerrankin varsin toimivaa

Mistä hän voi tietää ääninäyttelyn aikaisemman tason, jos tämä on tyypin "ensikosketus tähän synkkään pelimaailmaan"?  :wtf:

Christophe

Quote from: "A-Yty"

Mistä hän voi tietää ääninäyttelyn aikaisemman tason, jos tämä on tyypin "ensikosketus tähän synkkään pelimaailmaan"?  :wtf:

Mikä näitä arvosteleijoita oikein vaivaa? :D Heppu taitaa oikeasti olla Cassu-fani valeasussa...

offtopic:
Kannattaa muuten lukea Mikon arvio Cuben Ikarugasta. Cuben ainoa varteenotettava shootteri on sitä sentään kunnialla.

Elmina

Pyh. Ja sitte tuolla samalla sivustolla annetaan Halo:lle yms. typeryyksille joihin mä en koskisi edes pitkällä tikulla 90+. *haukotus* No mä en viitti pelisivustoja lukea muutenkaan, ainoa mitä katson taitaa olla RPGamer... ja sieltäkään harvoin tulee mitään arvosteluja luettua - saati sitten luotettua niihin. Ja silti en ole koskaan huonoa pelia pelannut.

Anyway. Mun mielestä CoD on hiton hyvä. Sehän se pääasia kuitenkin loppujen lopuksi on, sanokoon arvostelut mitä hyvänsä.

Lumienkeli

Quote from: "Christophe"
Quote from: "A-Yty"

Mikä näitä arvosteleijoita oikein vaivaa? :D Heppu taitaa oikeasti olla Cassu-fani valeasussa...

offtopic:
Kannattaa muuten lukea Mikon arvio Cuben Ikarugasta. Cuben ainoa varteenotettava shootteri on sitä sentään kunnialla.
Joitakin pelottaa antaa alhaisia arvosanoja peleille vaikka ne sitä ansaitsisi, kun pelisarjojen fanit voivat pahimmillaan olla murhaavia (ainakin sanojensa perusteella).
Soredemo boku wa yattenai.

Kermakastikeritari

Itse hermostuin, kun luin tuosta Jarkko Rotsténin CoD-arvostelusta että "syntikkapoppi ei sovi pelin synkkään tunnelmaan"...