Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Christophe

Pelit on parhaita aidolla alustalla. Emulaattorien tapa soitella surkeita pihauksia ja venyttää ja vanuttaa kuvaa tuskin innostaa ketään. Nyt olen noita Ps2-shmuppeja hamstrannut ja pitihän se Suikoden V tilata myös. Loppukuun saakin sitten syödä kaalikeittoa :/.

Kultamuna Classic

Minä olen taas onnessani nykyisestä trendistä, jossa vanhoja pelejä saa maksua vastaan latailla uuden sukupolven koneeseen. Ei tarvii jaksaa kaivella vanhoja koneita ja sijoitella niitä jo valmiiksi ahtaaseen viihdekeskukseen.

Kultamuna Classic

Muuten, onkohan PS2:lle tullut joku uusi täysin 2D RPG (Ei tactical RPG, vaan ihan tarinavetoinen "free roam" peli) tässä muutaman kuukauden sisään? Muistaisin jonkun tällaisen todella silmiähivelevän pelin nähneeni jonkin aikaa sitten, mutta olin liian X360 pöllyissä ollakseni siitä kovinkaan kiinnostunut. Nyt olisin.  :mrgreen:

Lumienkeli

Olisiko Atelier Iris 2? Tai ykkönenkin, ne on melko saman näköisiä ainakin. Tämä siis ei ole tactical rpg vaikka samalla sivustolla onkin, vaan ihan normaali rpg.
http://www.tacticalrpg.com/page.php?pag ... ame_system

Mietin tuon kakkosen ostoa kun mukana tulee soundtrack CD:kin :)
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

Suattaapi olla, just ite törmäsin netissä tohon ykköseen. Eli kakkonen olis sitten varmaan se, minkä näin kaupassa. Oliskohan se vielä siellä?  :mrgreen:

Lumienkeli

Käy hakemassa. Paikallisessa tilt-kaupassa/player onessa 49.95.

Kultamuna Classic

Olisi kivaa vaan saada käsitys animaation tasosta. Gamespotin videot on aika pieniä.  :|

Kultamuna Classic

Nyt päätin haluavani myös Metroid Prime Huntersin DS:lle.  :brow:

Lumienkeli

Harmittaa kun tilasin Pokémon Diamondin jo aikoja sitten ja yesasia lupasi 6-12 päivässä toimituksen, vaan nyt on mennyt jopa 18 päivää jo :(

Kultamuna Classic

Onko Pokemon Diamondista kuvakaappauksia? Muistaakseni en löytänyt edes Gamespotista.

Lumienkeli

Ohan siitä jo melkein kaikki selvillä, serebii.netin pokenörtit on jo kolunnut pelin täydellisesti lävitse pokédexiä myöten... :)

http://www.serebii.net/diamondpearl/

Christophe

Oma otanta cuben ja boxin alelaaripeleistä. Lisäksi Suikkari V.

Lumienkeli

Se on ihan varma ettei Tampereen city marketeissa tai Prismoissa ole mitään tuollaista. Anttilassakin on cube-pelit 44.95-59.95. Mutta silti tekee mieli uhrata aikaa ja rahaa tutkimaan tilannetta ;) Tai sitten säästän raha DS Liteen josta tosin GBA-pelit törröttää ulos kovasti. Pinkki malli tulee ensi perjantaina!

Kultamuna Classic

Quote from: "Christophe"

Mikä toi Demolition Girl on? Lukeeko siinä oikeassa alalaidassa DOA?  :shock:

Lumienkeli

Outoa mutta ei pyöri. Luulisi että se olisi ollut jo heti julkaisussa yhteensopiva. Xboxin paras grafiikkaisin peli muuten, by far :o Jopa Ninja Gaiden Musta jää kyllä toiseksi paitsi ruutuja sekunnissa on ninjassa 60 ja oravassa 30. Minulla oli tuo Conker ja tein vaihtokaupan, vaihdoin kaverin Castlevania Circle of The Mooniin.