Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

Oblivionia tullut pelailtua, pelitunteja on kerääntynyt n.100, ja tuntuu etten ole saanut aikaiseksi oikeastaan mitään :mrgreen: .

Hankintalistalla Oblivionin lisäalueet & pari arcade-peliä Livestä, Quake 4, Dead Rising ja Saint's Row. Ai niin, ja RGB piuha X0:lle.  :P

venzetti

Quote from: "Hanuri"Oblivionia tullut pelailtua, pelitunteja on kerääntynyt n.100, ja tuntuu etten ole saanut aikaiseksi oikeastaan mitään :mrgreen: .

Yllättävän lyhyt oli pääjuoni. Sen ulkopuolella salamurhaaja-questit oli kyllä kivoja.

Kultamuna Classic

Enpä ole vaivautunut paljoa tota pääjuonta pelaamaan, vaan häröillyt ympäri Cyrodilia mitä erinäisimmissä askareissa. Kukkien poiminta on mukavaa.  :mrgreen:

Rachel

Osaisiko kukaan suositella minulle mitään ei-netti RPG:tä, jossa hahmon vaatteet oikeasti vaihtuu kun ne vaihtaa? Olen vähän pihalla nykyisistä roolipeleistä, mutta iski himo päästä vaihtelemaan hahmojen vaatteita. :mrgreen: No, FF V:ssa vaatteet vaihtuu ammatin mukaan, mutta olisiko vielä jotain muita pelejä?

Kultamuna Classic

Quote from: "Rachel"Osaisiko kukaan suositella minulle mitään ei-netti RPG:tä, jossa hahmon vaatteet oikeasti vaihtuu kun ne vaihtaa? Olen vähän pihalla nykyisistä roolipeleistä, mutta iski himo päästä vaihtelemaan hahmojen vaatteita. :mrgreen: No, FF V:ssa vaatteet vaihtuu ammatin mukaan, mutta olisiko vielä jotain muita pelejä?

Ei tuu kyllä oikein mitään mieleen mulle ainakaan sun konsoleilla, Rachel. :Hmmm:

Kelpaako se, että equipatut aseet vaihtavat ulkonäköään?  :mrgreen:

J/K, tiedän ettei kelpaa.  ;)

Rachel

Eikö tosiaan ole mitään vaatteenvaihtelu RPG:tä joka ei olisi nettipeli? Jos kaikki pelikoneet otetaan mukaan niin löytyykö sittenkään? Olisi sitten ainakin yksi syy lisää hankkia uusi laite jos joskus on tarpeeksi rahaa. :P

Kultamuna Classic

T3h "uusi sukupolvi" vaihtaa vaatetta halunsa mukaan. Vetoan esim. X0:n ES:Oblivioniin. Joku eri mieltä?  8)

Lumienkeli

Quote from: "Rachel"Osaisiko kukaan suositella minulle mitään ei-netti RPG:tä, jossa hahmon vaatteet oikeasti vaihtuu kun ne vaihtaa? Olen vähän pihalla nykyisistä roolipeleistä, mutta iski himo päästä vaihtelemaan hahmojen vaatteita. :mrgreen: No, FF V:ssa vaatteet vaihtuu ammatin mukaan, mutta olisiko vielä jotain muita pelejä?
Final Fantasy X-2 :D
Soredemo boku wa yattenai.

Rachel

Quote from: "Lumienkeli"Final Fantasy X-2 :D

Kiitos! Pitääkin tutustua noihin peleihin. :) Mutta olisi kyllä hienoa jos ihan minkä tahansa pelityypin peleissä hahmoille saisi erilaisia asuja. Nyt tulikin mieleen että esim. Resident Evil sarjassahan hahmoille on vaihtoehtoisia asusteita kunhan pelin ensin pelaa läpi. Löytyy niitä varmaan muistakin sarjoista jos vähän muistelee että missä niitä oli.

Lumienkeli

No Tales of Symphonia on tosi kiva JRPG, FFX2 on vähän sellanen ööh :D Tarinan puolesta ihan kakka... Mutta kyllä sitä nyt pelaa kohtuullisen vauhdikkaan taistelusysteemin takia. Siinä tosiaan käytetään sellasia dress-sphere jutskia ja taistelun aikana pitää vaihtaa vaatteita (eli ammatteja kuten gunner, white mage, warrior). Tales of Symphoniassa toisaalta ei kannata pitää niitä erikoisvaatteita päällä koska sitten missaa bonuksia mitä muista titleistä saa (eli näistä nimikkeistä saa pieniä bonuksia statseihin), mutta uudelleenpeluukerralla niitä on kiva välillä pitää. Eipä ne kuitenkaan missään erityisen suuressa osassa ole. Jos ei Cubea löydy niin FFX2 sitten.

Rachel

Kyllä minulta löytyy sekä PS2 että GameCube. :3 Kummallekaan laitteelle ei vaan ole tullut vielä hankittua kovin paljon pelejä, mutta ehtiihän niitä pelata vähän myöhemminkin. Pitää kyllä noita kahta peliä harkita ja jos olen yhtä innostunut vaatteiden vaihdosta sitten kun olen seuraavaa peliä hankkimassa, niin toisen noista ostan. :)

Kultamuna Classic

"Upgreidasin" tänään ES: Oblivionini ES: Oblivion Limited Editioniin 20€:n välirahalla. Ei paha ollenkaan, sillä näiden hintaerohan on jotakuinkin juuri tuo 20€ uutena. Kävin näjet vaihtamassa käytetyn pelini käytettyyn LEditioniin. :)

Lumienkeli

Hyvä kuulla että on hyvä peli, en ole sitä vielä pelannut itse. Enkä näillä näkymin tulekaan pelaamaan kun ei ole tuota 360:sta.

Mikäli ketään kiinnostaa, tämän viikonlopun saa testata Guild Wars Nightfallia ilmaiseksi, hain pelin ja alkuvaikeuksien päästä pääsin vihdoin pelaamaan. Karmeat latausajat koska peli lataa aina uudet alueet netistä ja arvaahan sen että kun on miljardi pelaajaa samaan aikaan niin serveriltä ei kovin nopeasti tieto kulje... Ja peli vaatii ainakin enemmän tehoja kuin WoW koneelta, pelaan tätä veljen kaksi vuotta vanhalla kannettavalla ja fastest-valinnalla peli jaksaa maksimissaan 10 ruutua sekunnissa rullata :)

Rachel

Ostin tällä viikolla huutonetistä Mega Man X6:n ja maksoin pelin eilen. Ensi viikolla varmaan saan sen. :) Huutonetti on ainut paikka mistä olen pitkään aikaan ostellut pelejä. Siellä kun tekee välillä mielenkiintoisia löytöjä ja yleensä jos minun tekee mieli jotain tiettyä peliä, niin sitä ei enää saa uutena mistään joten on pakko ostaa käytettynä.

Andy

Aloin pelaamaan Dragon Quest II:ta taas pitkän tauon jälkeen. En muistanutkaan kuinka hieno peli on, vaikka vanha jo onkin. Varsinkin musiikit tekivät oikein hyvän vaikutuksen. Final Fantasy kohosi tälle tasolle vasta neljännessä osassa.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty