Castlevania: Portrait of Ruin

Started by Q, 13 February 2006, 17:43

Previous topic - Next topic

Andy

Haastiksessa mainittiin nimi Jonathan Moore. Eikö tämä Jonathan olekaan Belmontien jälkeläinen, eikä sukua John Morrisille? Haastattelussa IGA ainakin heitti aika moneen otteeseen, että Moore ei ole Belmont, eikä kykene käyttämään ruoskaa heidän tyyliinsä. Aika hämmentävää tässä vaiheessa...
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Maria

Eiköhän ole että Moore = Morris. Ei tässä taida olla kysymys kuin siitä että IGN ei osaa kääntää kunnolla (henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että osa artikkelin tekstistä on todella heikkoa/huonosti käännettyä) ja jäi nimen virallinen käännös tarkistamatta artikkelin kirjoittajalta. Japanilaisten ääntäminen kun saattaa mennä ohi, ja katakana kyseiselle nimelle on "mo ri su".

Kultamuna Classic

IGN luuli vielä viikko sitten, että peli on Dual Moons. Että näin.

Lumienkeli

:D Portaali Laplandin mystiseen maahan jossa vihollisina mm. susia ja karhuja.
Soredemo boku wa yattenai.

Maria

No, Suomihan oli enemmän tai vähemmän sekaantunut toiseen maailmansotaan, että jos sinne moisia WWII alueita laitettaisiin niin mehän oltais hyvä vaihtoehto...  :brow:

A-Yty

Tuosta Suomi-aiheesta olen yrittänyt hahmotella artikkelia, mutta ei ole tullut valmiiksi. Jos sen kesällä jaksaisi tehdä.  :)
Toivoa vain sopii, että "merkittävämpi" lehdistö jaksaisi pitää lähdekritiikin ja toimituksellisen työn tällä tietoähkyn aikakaudella edes niin korkealla tasolla, ettei tuollaiseen ajauduttaisi.

Lumienkeli

IGN:ssä on uusia kuvia ja videoita pelistä.
http://media.ds.ign.com/media/774/774649/vids_1.html

Maria

:)

*menee lataamaan*

Kuvista näkee että siellä saa sitten hölkkäiltyä ympäriinsä yksinäänkin jos haluaa. Hyvä niin, ottaen huomioon että joku siitä yhteistyöhommastakin ehti jo valittaa jossain päin internettiä...

A-Yty

Kurt laittanut kolme ämppäriä pelistä jakoon:

http://castlevania.classicgaming.gamespy.com/new.html

Maria

Täytyypä mennä latailemaan  :)

A-Yty

Toivoin, että trailerissa ja pelausvideossa soinut kipale olisi ollut jaossa.  ???

Maria

Kyllähän niillä joku videolta ripattu versio siitä oli tuolla Tyrmässä. Tietysti olisivat voineet Konamin päässä tehdä siitäkin version tuolle miltä lehdistö-CD:ltä nuo loput musat nyt sitten olikaan.

Ja ihan Castlevanian kuuloisia musia, muuten.

...mutta kyllä niistäkin joka valittaja jo GameFAQ:ssa ja Tyrmässä ehti whinettää. Ei saakeli ole tämän sarjan fanit koskaan tyytyväisiä.

Andy

Ei mikään koskaan kelpaa, vaan aina halutaan parempaa. Niin se vaan on aina ollut. En ole itse seurannut keskustelua PoRin musiikeista, enkä ole vielä sieltä seasta kunnollista suosikkibiisiä löytänytkään. Käynpä kuuntelemassa tuolla Tyrmässä nuita biisuja, josko jokin kiva tsipale löytyisi.

Fanithan eivät ikinä pitäneet DoSin musiikeista, vaikka ne minulle paikoitellen aiheuttivat jopa kylmänväreitä. En ole pettynyt vielä minkään Castlevanian musiikkitarjontaan, enkä luultavasti pety tähänkään. Käynpä heti kuuntelemassa.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Lumienkeli

Musiikki nyt on sellainen asia ettei voi olla jotain kappaletta josta aivan kaikki pitäisi. DoSissa oli ihan ok-musiikit.

Andy

Niin, DoSissa oli ihan hyvät musiikit, mutta nämä, mitä tuolla tyrmän sivuilla oli... Vau!!! Tosi hienoja kipaleita. Näitä kelpaa kuunnella vaikka ihan itse pelissä, vaikkeivat ne välttämättä samalta kuulostakaan siinä. Yamane onnistui jo toistamiseen. Ensin CoD ja nyt PoR. Jail of Jewels on oma suosikkini.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty