Main Menu

Nintendo DS

Started by Q, 28 August 2005, 21:02

Previous topic - Next topic

Lumienkeli

Heh, no ei se mitään sillä ansaitsen sen ;) Ja voin kuolla tyytyväisenä kun olen päässyt pelaamaan Maailman Parasta Peliä †
Soredemo boku wa yattenai.

Ukko

Minuakin kiinnostaa tuo Phoenix Wright siinä mielessä, että ilmeisesti lakiopinnot häämöttävät lähitulevaisuudessa ja kiinnostusta aihealueeseen siis riittää. Ja kun kerran on hyviä arvioitakin kerännyt. Taitaa vaan olla niin, että yritän saalistaa pelin huuto.netistä vähän edullisemmin, kun olen saanut sellaisen käsityksen, että uudelleenpeluuarvoa ei juurikaan ole. Vai onko?  :?

Lumienkeli

Ei periaatteessa. Mutta minä ainakin pelaan sen vielä uudestaan kun siinä oli niin nautittava juoni :) Muista sitten että tämä pelihän on tietysti täyttä fiktiota eikä todellakaan anna tarkkaa kuvaa mistään asianajamisesta ^^

Ukko

Quote from: "Lumienkeli"Muista sitten että tämä pelihän on tietysti täyttä fiktiota eikä todellakaan anna tarkkaa kuvaa mistään asianajamisesta ^^
Heh, pitääpä pistää mieleen. ;)) voin sanoa, että jos siitä meiningistä realistinen peli tehtäisiin niin tylsistyisi herra Matlockkikin.

A-Yty

No ei se rapakon toisella puolellakaan oo niin kuin lakisarjoissa tai Phoenix Wrightissä.  :o

Lumienkeli

Toimin kerran asianajajana äidinkielen tunnilla kun meillä oli joku lasten huoltajuus kiista. Se oli kivaa ja minun argumenttini olivat reilusti parempia kuin vastapuolen. Olin valmistellut puheenvuorot ja kaikki, mutta vastapuolen tyyppi vain pelleili. Ei kivaa kun en saanut kunnon vastusta!

A-Yty

Lumppari olis varmaan sellainen viileän älykäs minihameita käyttävä juristi, jolle tuomarikin jäisi toiseksi. Käyttäisi sellaisia tiukkoja silkkipuseroita ja..ja.. :brow:

Edit: jaahas, eipä enää mitään. ;)

Lumienkeli

Niih, joku sellanen super tiukka lawyer täti niinkuin TV-sarjoissa ;)

Christophe

Sen verran aiheen vierestä, että rakas SP särkyi eilen kesken pelin. Keskelle ruutua tuli sininen pystysuora viiva. Maahantuojan takuu oli vain 6kk ja vermes on 13kk vanha. Nyt on suru puserossa. Valitin maahantuojalle, mutta hiljaista on ollut ja tulee varmaan olemaankin.

Ei ole realistinen vaihtoehto pelata DS:llä SP:n pelejä, on se sen verran kolho ja iso laite matkalla. Täytyy kehitellä jotain. :(

Ehkä google auttaa.

Kultamuna Classic

Osta Micro. :weed:

Lumienkeli

Tai käytetty SP ^^ Ei luulisi olevan kalliita, mutta tietysti valitettavaa että nykyisesi meni rikki.

Christophe

No, tuo Zelda Triforce-malli jää kyllä haltuuni. Sinällään pelottavaa, että tuollainen pikselivika voi kehkeytyä tyhjästä kesken pelin ?? Outo ketjurekatio todellakin, kun viallinen pikseli tappaa koko pystyrivin mennessään. Tarkanmarkan taktiikka olisi näistä jatkossa hankkiutua eroon jo takuuaikana, mutta koitan vielä neuvotella Nipan kanssa. Kuulemma aivan legendaarisen rivakka tuo Suomen maahantuoja liikeissään. Tuohon vikaan kyllä tottuu nopeasti, eikä se Shining-ropessa häirinnyt alun jälkeen enää edes pahemmin.

Ei voi ainakaan povata pitkää kestoikää DS:n näytöille, kun siinä tuo alanäyttö on vielä paljon hienostuneempi tekniikaltaan. Sp:tä saa aika rajoitetusti uutena ja maailman hintoja katsellessa voi huomata sen jo olevan kalliimpi pian uutena, kun DS. Varmasti tämä heiluri-ilmiö tuosta tasaantuu, mutta tällä hetkellä SP on kallis sijoitus. Käytetyssä taasen ei paljon järkeä näissä tunnu olevan, kun tuon kaltainen vika kehittyy tyhjästä erittäin hyvin pidetyllä laitteella.

Ukko

Tilasinkin tuon Phoenix Wrightin konsolinetistä tiistaina ennakkoon, kun kuulin sellaista juttua, että markkinoille tulossa vain rajoitettu painos. Tänään kolahti postilaatikkoon ja ensimmäisen tapauksen olen selvittänyt. Ensivaikutelma on, että peli on...Aivan perkeleen jees! Tykkään varsinkin mikrofoniin huutamisesta.

"TAKE THAT!"  8)

Maria

Häh? Joko se on ulkona?

Lumienkeli

Välillä tulee DS pelit vähän aiemmin ulos kuten Castlevania tai Meteos. En ole vielä käynyt kaupoissa tarkistamassa mutta huomenna on virallinen julkaisupäivä.