Castlevania: Lords of Shadow

Started by Rod, 04 June 2009, 02:14

Previous topic - Next topic

Sehnsucht

Kai tuota iha suomesta saa, koska suomen Gamestopissa sen kävin täällä jyväskylässä varaamassa!
En vaa oo vielä missää muualla tuota spessu pakettia nähny ku jostai kuuli, että olis vaa gamestop exclusive, mutta tiedä siitä sen enempää.

A-Yty

Mulle passais periaatteessa Jenkkilästäkin tilaus jos löytyy järkevään hintaan postikuluineen. Mut joo, mielellään itekkin Suomesta ennakkotilaisin. Täällä päin ei Gamestoppia ole.

Sehnsucht

http://www.videogamesplus.ca/product_in ... s_id=17791
Tuossa jenkkien spessu. Ite olen tuolta kaupasta tilannu pari kertaa ja luotettava, ja nopea toimitus rapakon takaa!

VTS

Itse olen jo kerennyt ennakkoon tilata normin jo ajat sitten..  :doh: Olisi pitännyt vain malttaa odottaa spessua. Noh, myöhäistä katua tässä vaiheessa. Niin ja tervetuloa uudelle kaverille!  :) Olen itsekin suhkot tuore tapaus.

Ananaz

Euroopan spessuversio julkaistaan siis tällä tietoa ilmeisesti vasta joskus normiversion jälkeen (Konami of Europe  :app: ), joten jää sitten itseltä hankkimatta. Arvostelut tähän asti ovat olleet positiivisia joten tuli sitten laitettua peli tilaukseen, enkä taida sittenkään jaksaa edes demoa kokeilla kun se kuuleman mukaan ei käsitä muuta kuin tuon eri messuvideoissa useasti nähdyn ihmissusi/hevososion. Game.co.uk:sta tilasin siinä toivossa, että saapuisi julkaisupäiväksi, noilla kun on ollut tapana lähettää ulkomaantilaukset muutamaa päivää etukäteen.
A memory false as summer snow

Rod

Perusversio kans tilattu, mutta voisihan tuon SE:n myös hommata, ellei ihan törkyistä hintaa pyydetä.

Arvosteluita pitäisi lähipäivinä alkaa kunnolla tippumaan. Linkatkaa tänne kaikki, mitä löytyy. Edge antanut jo 8/10. :jees:

Sehnsucht

Tässä uusi 11min gameplay video, jossa selitetään combat stylet, puzzlet, ja tasoloikka. http://www.ps3blog.net/2010/09/27/eleve ... of-shadow/
Sen verraan hyviä arvosteluita on jo netistä tullu luettua, että kärsimättömäksihän tässä tulee!  :)

Andy

Onhan tuossa nähtävää, ei sitä voi kieltää. Nyt kun viimeinkin näyttivät gameplaytä itseään, niin kyllähän se vakuutti. Toivotaan nyt, että Konamin panostus palkitaan, ja pelihän julkaistaankin aivan kohtapuoliin. Itsellä jää ainakin alkuun rahapulan takia ostamatta, mutta kenties tähtään sitten tuohon Collector's Editioniin, jahka se saapuu.

Toivotaan, että peli myy hyvin, ainakaan vielä sitä ei Amerikan ennakkovarauslistalla näy. Kenties ensiviikolla jomman kumman konsolin versio tuonne putkahtaa. Itse olen hommassa pelin Boxille, sillä sen ohjain sopii toimintapeleihin paljon paremmin kuin PS3:n.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Sehnsucht

Siinäpä IGN arvostelu pelistä!  8)

7.5/10  Presentation
A reboot for the franchise that throws away everything you expect in a Castlevania game and cherry picks features from other popular titles.
9.0/10  Graphics
A beautiful, richly detailed world that suffers just a bit from drops in framerate.
7.5/10  Sound
The orchestral soundtrack is exciting and reminiscent of The Lord of the Rings. Great voice actors are here, but their dialogue is melodramatic.
7.5/10  Gameplay
Combat becomes repetitive, but the quiet moments of puzzling and platforming in between are a lot of fun.
8.0/10  Lasting Appeal
This is a giantic game with lots of replay value.
OVERALL
(out of 7.5/10)

Maria

Tulipa tuokin video vilkaistua. PS3:sta ei vieläkään ole, joten ei taida tätä tulla ihan heti hankittua.

Tää "throws away everything you expect in a Castlevania game" homma on kyllä vanhalle fanille aika, sanoisinko, :|

Lyhyesti: välissä on videot näyttäneet mahtavalta, välissä ei. Tappelut näyttää kivalta, extra (?) pomot ei. Toivottavasti platforming ei ole CV64 tasoa/liian turhauttavaa. Palataan asiaan. Pelattua tulee kuitenkin.

Andy

No niin, nyt tuli eilen yöllä latailtua kyseinen demo PSN Storesta, kun viimeinkin saapui meille peruskäyttäjille. Testailin tuota demon verran, mikä ei ole kauan, ja kyllähän se Castlevania selkeästi oli. Lament of Innocence tuosta ensimmäisenä mieleen tulee, että jos Lords of Shadow jollekin aiemmalle Castlevanialle on velkaa, on se ehdottomasti LoI.

Kuten sanoinkin, demo oli melko lyhyt, eikä sen perusteella saanut kovinkaan kummoista kuvaa pelistä kokonaisuutena. Grafiikka on hyvää, muttei ehkä aivan niin hyvää kuin odotin sen olevan. Lisäksi CVG:N mainitsemia Frame Rate -ongelmia oli, muttei onneksi paljoa. Musiikkiin en ehtinyt kovinkaan hektiseltä taistelulta kiinnittää huomiota, jotenka pitänee demottaa vielä uudestaan.

Patrick Stewart kuulosti ässävikoineen hieman Sean Connerylta.  :|
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

VTS

:mrr: Voisi se demo pikkuhiljaa tulla ladattavaksi myös tuonne Xbox Liven puolelle.

Maria

Musiikki-arvostelut itse pelin puolelta (tai edes demon) kiinnostaisi - noilla videoilla on ollut ikävän paljon pelkkää sitä leffamusa-kamaa jota oletan enemmänkin cutscene-tavaraksi. Eihän Castlevania-peli ole mitään ilman kunnon kenttätaustoja.

Pidin LoI:sta, joten Andyn kommentit kuulostavat sentään lupaavilta.

Rod

Kuvan perusteella meille ei tipu taidekirjaa.  :ei:  :jees:

iso

Sehnsucht

Soittelinpa tossa tänää gamestoppii, ja sanoivat, että toi special edition myöhästyy 27.10, ja sen takia eivät koko laatikkoa tuo myyntiin. Huono homma sinänsä, että olin kerinny jo kyseisen paketi varata, ja viedä 66e edestä pelejä vaihtoo. :facepalm:
Pitää varmaa sitte tyytyä siihe normaali versioon vaikka samaha peli se on vaikka vaan eri kuorissa. :jees: