Pre-Ordattu PoR & "Castlevania 20th Anniversary Box"

Started by Kultamuna Classic, 30 October 2006, 15:18

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

Quote from: "Maria"Itse luin jostain että Gamestopin ainakaan ei aoi jaella noita bonuksia ennenkuin peli lähetetään, eli toivoa sopii.

En tätä lausetta aivan kokonaan ymmärtänyt  :mrgreen: , mutta todettakoon kuitenkin kuinka tämä kuvien bonuksia hiplaileva tyyppi on Kanadan EBgamesin työntekijä, eli hän on varmaan pöllinyt herkkunsa etukäteen.  :brow:

Maria

Siis pointtinahan oli että kenenkään ei pitäisi onnistua rosmoamaan noita etukäteen koska Gamestop jakaa ne vasta kun peli on tullut ulos. Tämä ilmeisesti sen takia ettei joku vain ottaisi preorder bonusta ja sitten peruisi tilausta pelistä, mikä olisi kyllä aika hölmöä.

Toivoa siis on siitä että kun pelin pistävät julkaisupäivänä postiin niin laittavat bonuksenkin samantien.

Maria

No niih, "shipped", lukeepi Gamestoppin sivulla.

Katotaan sitten ensi viikon alkupuolella mitä sieltä saadaan.  :[

Kultamuna Classic

Jepjep, shippediä näyttää täälläkin. Nyt jänskättää!  :mrgreen:

A-Yty

Olette onnekkaita.  8)

Andy

Eiköhän noita sinnekin putkahda. Itse en pysty moista pulittamaan, joten minä vain sitten katselen, kun muut hypettävät sitä.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

Gamestopin lähettämässä sähköpostissa oli jotain "get your reward now"- alennuskuponkeja tjms. Tekeekö ulkomaalainen näillä etuseteleillä mitään? :/

Elmina

Ja paskat. Olen noita saanu ennenkin. Sama juttu kun Ebay jaksaa lykätä jotain arvontajuttuja joka toinen kerta kun kirjaudun sisään, siitäkin huolimatta että niitten pitäs tietää että minä olen Suomesta.

Niin. "Offer only available to residents of the U.S., Puerto Rico and the U.S. Virgin Islands and is not available to current Reservation Rewards members" sanotaan jossain siinä sivun alalaidassa.

...No, pitää kysästä josko joku ameriikkalainen olis kiinnostunu tosta.  :)

Aiheesta vähän poiketen, tuli jotain Play-Asian alennuskoodejakin taas mutta en mä sieltä koskaan 60$+ tilaa...

Maria

Jossakin Kentuckyssa tänään se paketti, lähetysseuranta sanoo. Nyt odotetaan lisää. Menee päivä pari sitten se on Euroopassa. Nopeimmillaan olen toki nähnyt noitten ehtivän Suomeen neljässä päivässä.

...Paavo prkl saat sen ennen meitä  :whip:  :lol:

Kultamuna Classic

ZOMG PoRri tuli N.Y.T.!  :)

IHANAA! I <3 DS Litu.  :mrgreen:

:app:

:whip:

Maria

Hmm.

TAMPERE, FI 12/07/2006 3:12 P.M.  FORWARDED TO THE FACILITY IN THE DESTINATION CITY

Mähän sanoin että tulee parhaassa tapauksessa neljässä päivässä.  :) No, saadaan huomenaamulla näillä näkymin.  :mrgreen:

Lumienkeli

Jees onnittelut hienosta paketista :D Paljonkos toi nyt tuli maksamaan kaikkine kuluineen?
Soredemo boku wa yattenai.

Maria

Vilkaisin just dollarin kurssia, hyvältä näyttää meidän Euroihmisten näkökulmasta, elikkä siis kurssi on meille suotuisa. 64.98 dollaria yhteensä, eli noin 50 Euroo maksaapi siis tämä hauskuus postikuluineen.

Kultamuna Classic

Jees, 50€uroo oli kutakuinkin tasan. Muistaakseni maksoin DoS:ista 52€, kun se tuli täällä pihalle. Tosin, Stockmannilla kaikki on hieman kalliimpaa.  :?

Maria

Ja nyt se on mun  :mrgreen: Tuotiin tänä aamuna  :app: