Main Menu

Nintendo Wii

Started by venzetti, 31 March 2006, 13:40

Previous topic - Next topic

Lumienkeli

IGN ja Gamespot eli nämä suosituimmat pelimediat tarjoavat Wii-arvosteluja ja nyt on Zeldakin molemmissa.
http://www.gamespot.com/events/wiilaunc ... ck=topslot

Mm... odotin parempia pisteitä :D
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

IGN antoi Zeldalle 9.5

& LOL @ Red Steel  :mrgreen:

Maria

Wiihän on sitten ulkona Amerikassa nyt. Ilmeisesti myynyt ihan hyvin (lue: alkaa olla loppu kaupoista...)

Peklo

Katsoin IGN:n videoarvostelun Zeldasta. Voi että näyttää hyvältä. Siis TODELLA mainiolta. Taitaa meikäpoika suunnata PoR:n lisäksi huomioni Wiin hankkimiseen. Rahaakin on jo ihan kiitettävästi kasassa.  :mrgreen:

Andy

Itse en ole liiemmin seurannut mitään, mutta sitä olen kuullut, että GameSpotin herrat eivät ole liiemmin Wiistä välittäneet. Ovat kertoneet ohjaimen olevan huono, ja vaikeaselkoinen ynnä muutenkin hankala käyttää. Ehkäpä se on vain tottumuksesta kysymys, koska pelaajat, jotka olivat Wiin ostaneet, kehuivat sitä paljon.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Peklo

GameSpotin arvostelijoita ym. en enää jaksa ottaa edes vakavasti, niin epämääräistä porukkaa. Aina valittamassa jostain.

En ole minäkään kansan suusta muuta kuin kehua kuullut Wiitä kohden. Joitakin vain kismittää se, että ovat ostaneet pelit ja ohjaimet, mutta itse konsolia ei ole löytynyt!  :P

Kultamuna Classic

Ite oon kuullut käyttäjiltä neutraalia & negatiivista palautetta, en kuitenkaan mitään uber-hypetystä.

Zeldaa on tietty kehuttu, mutta se on kuitenkin Game Cube-peli, ja jotkut on kertonut noiden Wii-funktioiden olevan melko päälleliimatun oloisia. Tosin, nythän kaikilla on aikamoinen nälkä erilaisiin ohjaustapoihin, joten saattavat nämä olla tosi mannaakin tässä vaiheessa. Itse veikkaan Cuben originaalin olevan kuitenkin parempi, ja tämän tod.näköisesti hankinkin itse.

P.S. Ja Gamespot on kyllä mun mielestä tosi objektiivinen ja laadukas sivusto. Edelleenkin. ;)

Peklo

Hei, enpä tässä ala väittämään vastaankaan. Sattuu omat filosofiat vain iskemään vastakkain sivuston kanssa, sillä itselläni on tapana aina ajatella enemmän positiivisesti, ja jos peliä lähden arvostelemaan niin on se arvosanakin aika yläkantissa yleensä.  :mrgreen:

Lumienkeli

Minä osaan yhtyä Gamespotin kriittisiin arvostelijoihin paremmin kuin vaikka IGN tai Gamespy jotka antavat aina jotain 9.5-9.9/5 tähteä arvosteluja :) Ja kyllähän se on Wiin kanssa vähän sama kuin DS:n, eli jotkut kehittäjät pistävät Wii-ohjaimelle jotain gimmick-toimintoja vaikka peli ei niitä tarvitsisi. DS:llä on myös ihan samanlaisia pelejä että kun ei keksitä käyttää kosketusruutua järkevästi niin sitten laitetaan jotain pakkopullaa ihan siksi että niin voi tehdä.

Wiin julkaisusta en usko että on muita oikeasti hyviä pelejä kuin Zelda. Japanissa tosin on vähän eri pelit ja esim. Elebits näyttää tosi mukavalta. Niin ja en ole kovin paljoa tutustunut Monkey Balliin ja Rayman Raving Rabbidsiin joita ei ole oikeastaan missään haukuttu.

http://www.gamespot.com/wii/action/rayman4/review.html
http://www.gamespot.com/wii/action/supe ... eview.html
http://www.gamespot.com/wii/adventure/t ... eview.html <- Trauma Centerin Wii-versio sanottiin paremmaksi kuin DS-versio. Itse en ole vieläkän pelannut mokomaa lävitse joten tuskin kuitenkaan ostan Wii-päivitystä.

Myös jotain käsittämätöntä: Madden NFL 07 on Gamespotin mukaan Best-versio kaikista saatavilla olevista, vaikka muistan että siitäkin joskus ennen julkaisua sanottiin että ei tunnu kovin hyvältä. Kuitenkin sekin sai 8.4 ja "excellent use of motion controls".

Maria

Zeldassahan on kalastuspeli  :brow:

Huomattakoon etten oikeasti ole Zeldaa kovin paljoa ennen pelaillut. Edellisessäkin kai kalastusta oli, mutta nyt sama Wiin ohjaimella!

Kultamuna Classic

Quote from: "Maria"Olen aina ollut koukussa kaikenmaailman kalastamisminipeleihin, niin Suikoden sarjassa kun Breath of Firessakin... 8)

Maria

:lol:

Elmina tuossa sanoikin pari päivää sitten että "millonkohan Wiille tulee sellainen Rapala Pro Fishing homma?" No, sellainen onkin näköjään jo tulossa...

Kultamuna Classic

Quote from: "Maria":lol:

Leikinomaisesti laitoin ton muuten, sillä veikkaisin itse että saattaisit olla kuitenkin hieman enemmän tällaisen "fantasia"-tyylisen kalastuksen ystävä, tai ainakin voin veikkailla. Itse meinaan fanitan kanssa BoF & Zeldu fisuttamista! ~_^

P.S. Mitäs sille DreamKassun VIRVELI ohjaimelle kävi!? Siinä vasta ohjainten kuningas!  :D

Lumienkeli

Tuohon julkaisuerään asti ei riittänyt, mutta n. viikko julkaisun jälkeen tulevasta erästä riitti kone sinullekin.

Terveisin,

Marko Tervo
gamelife netstore

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Varasuunnitelmani on yksinkertainen: jonottaa Wiitä jossain marketin edessä aamulla. Valintoja ovat lähinnä Anttila ja Prisma.

Christophe

Tiltistä pariin kertaan vahdattuna vaikutti se Wii-miekalla huitominen ja Wii-keilailu melkoisen vakuuttavalta kun otetaan huomioon, että kyseessä on kuitenkin konsolin perusohjain (vaikkakin innovatiivinen), eikä näille peleille viilattu erikoisohjain. Xboxilla olisi ehkä ollut vastaavaan maineeseen ja mamonaan mahdollisuus, jos Steel Battalion-erikoisohjaimesta olisi otettu kaikki irti muissakin simuissa (niitä ei edes tullut).

Dreamcastin virveli on todella maanmainio :D Sitten voisi vielä päätyä niitten huonosti toimivien marakassien kanssa kara-Åke baariin rapulassa... Olisiko pelissä myös Ilotikku-osio punkassa? Sitä emme uskalla arvata.

Wiitä voisi jonottaa tänne avattavan Gigantin ulkopuolella, jos olisi joku huima avajaistarjous :D Sitten varmasti päätyisi latamaan netistä ne samat tutut rom-imaget kokeilun vuoksi, jotka jo ON Pc Enginelle ja Pc:llä myös koululaisversioina... Pelottavaa. Kuinka monta kertaa ne voi myydä sen saman Pac Manin meille keräilijöille aina uuden konemallin myötä. Hmm.