Castlevania off-topic

Started by Kultamuna Classic, 03 June 2005, 14:55

Previous topic - Next topic

Maria

Onpa hieno  :mrgreen: Mitähän tuossa pullossa mahtaa olla...  :brow:

Kreivi Krapula

Pyhää Vettä tietysti.
Olen liian vanha keksiäkseni jotain tähän...

A-Yty

Hiukan kuvitusta tulevista pienoishahmoista:

Succiksen korsetti on kuulemma irtoavaa mallia :-*

A-Yty

Valokuvia valmiista hahmoista:

http://sdcc.figures.com/showgallery.php?cat=695

Dracin hullu ilme ehkä vähän ylimitoitettu, muuten aika rautaa. Simon näyttää siltä kuin vois vaikka tappaa Galamothin paljain käsin  :)

Mielelläänhän noita hyllyynsä haalisi, mutta epäilen hintojen olevan järkkyjä jos nyt edes Suomeen koskaan tulevat.

Q

Nuo figuurit tulevat Play-Asiaan myyntiin syyskuussa hintaan 11,95 €. Ainakaan previkkakuvissa figuureita ei olla pahemmin väritetty. :hmm:

Maria

Noh, eiköhän niistä saada parempia kuvia myöhemmin. Pitääpä harkita hankkivansa, 12 Egee ei ole kovin paha, senkään jälkeen että postikulut lienee parikymppiä...

Castlebat

Oi joi. Ette olisi saanut näyttää tuota!  :( Tekee mieli ostella noita.
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.

Zelen

Aww, Alucard. *teinisydän* Vampyyreissä on outoa vetovoimaa (ja minä sekoan myös vaaleahiuksisista miehistä, tuosta katseesta ja vaatetuksesta). En yleensä sorru muovihärpäkkeisiin, mutta olisi se kyllä ihanaa saada tuo ukkeli kirjahyllyyn. :mrgreen: Ainakin kaverit olisivat hämillään ja systeri yrittäisi pölliä Alucardin itselleen.

(Ai niin, edustan hameväkeä jos se jotakuta jäi hämmentämään)

Rachel

Hienoja figuureita, mutta itse olen tosi nirso sen suhteen mitä figuja ostan. Nuo Kojiman hahmoihin perustuvat figuurit eivät näytä ihan riittävästi Kojima-tyylisiltä minun makuuni, mutta tuo Simon sopii selvästi paremmin tuollaiseksi amerikkailaisen supersankarin näköiseksi, kun alunperinkin hahmo on muistuttanut Conania. Mutta siis onhan nuo figuurit tosi hienoja ja yksityiskohtaisia. Dracula näyttää vähän Lordilta. :mrgreen:

Kultamuna Classic

Ei muuten paha toi Succis ollenkaan. Alunperin ajattelin, et ainakin Darcula, Simeoni & Allu pitää hankkia. Ja nyt haluisinkin eka ton Succiksen! :mrgreen:

P.S. Eikä noi hinnat oo pahoja ollenkaan: jos ostais kaikki 4 figuuria a11€, ni se tekis sit 44€ + pari kybää postitukseen ~64€. Eli uuden pelin hinta.

Peklo

Succubus on melko huorahtava, mielestäni. Tiedä nyt häntä, että jos siihen juuri pyrittiinkin, mutta hmm, jokin on pielessä. Varmaan nuo kasvot, vaikeimmat varmaan ikuistaa.

Simon kannattaisi jokaisen ostaa, jos suinkin kykenee. Aivan legenda.

A-Yty

Succis on muuten erittäin osuva, mutta kasvonpiirteet ovat ehkä liian..maskuliiniset.

Paavon CV-tatska ei ole enää läheskään ainoa laatuaan, vaikka erittäin hieno onkin. Tässä pari muuta :

http://castlevania.classicgaming.gamesp ... opic=135.0

Ryu Saarva

Eihän nämä Castlevania figuurit ole mitään limited edition julkaisuja..? Mulle tulee ainakin kaikki neljä figua, hinta laatu suhde on paras mitä olen nähnyt figuureissa.
 :[

A-Yty

Resident Evil 4:ssä on näemmä viittaus Castlevaniaan:

http://cvcorner.proboards50.com/index.c ... 1178564096

Mielenkiintoista. Istuntatapa ja valtaistuimen ulkonäkö näyttäisi viittaavan valtaistuimellaan istuvaan Draculaan:

Q

Simon's Questin pitäisi olla tällä hetkellä Wiin Virtual Console -valikoimassa. :[