Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Lumienkeli

Ainut MMORPG mikä itseen on iskenyt on Ragnarok Online, kun se on tarpeeksi animesque minulle. Ja sprite-ukkelit 3d-taustoilla = win :)
Soredemo boku wa yattenai.

Q

Ajattelin itse hommata tuon Phantasy Star Universen kesällä. Online iski kovaa Dreamcastin aikoihin. Siitä puheen ollen, taidankin vetäytyä pelaamaan Shenmueta.

Kultamuna Classic

Quote from: "Lumienkeli"Ainut MMORPG mikä itseen on iskenyt on Ragnarok Online, kun se on tarpeeksi animesque minulle. Ja sprite-ukkelit 3d-taustoilla = win :)

Lumienkeli

Quote from: "Lord Quincey"Ajattelin itse hommata tuon Phantasy Star Universen kesällä. Online iski kovaa Dreamcastin aikoihin. Siitä puheen ollen, taidankin vetäytyä pelaamaan Shenmueta.
Mulla taas on cubella Phantasy Star Online Episode I & II. Minusta se on vähän liian yksinkertainen ja tietty olen joutunut sitä yksin pelaamaan niin ei ole kovin paljoa innostanut. Tai sitten en ole jaksanut koska on niin paljon muitakin pelejä pelattavana :) Noh toivottavasti Universe on vielä paljon parempi kuin aikaisemmat onlinet.

Rachel

Tietääkö kukaan onko PS:lle julkaistu muita SNK:n 2D-tappelupelejä PAL-versiona kuin King of Fighters 95? Olisi kiva pelata niitä muitakin, mutta ei sellaisia varmaan ole PALina...

Kiinnostaisi myös tietää miten PS2:n KoF:eissa on nappien toiminnat defaulttina. KoF 95:ssä X = light punch, O = light kick, neliö = strong punch ja kolmio = strong kick. Lisäksi L ja R napeille voi määrittää erikoishyökkäyksiä tai taunttia, väistöä, power uppia ym. Nuo L ja R määritykset tuntuvat melkein huijaukselta enkä ole käyttänyt niitä. Uudemmissa peleissä tuskin edes on tuollaisia?

Lumienkeli

Kyllä PS:llä on jotain Samurai Shodowneja, Last Blade ja KoFeja 99 asti. Tosin euroversioista en tiedä paitsi tuon KoF 95 :(

Kultamuna Classic

Keräilijä minussa sanoo, että itsekin tarvitsisin noi Nippon Ichin pelit. Mutta kun ei oo jaksanut sitä Disgaeaakaan pelata läpi, niin miksi haluan silti nuo pelit!? D: Se Pucelle Tactics himottaisi eniten.  :-*

Olen muuten virallisesti koukussa ihan aitoon nettipeliin, eli siis tuohon Dofukseen. En ole ikinään mitään nettiropea jaksanut, mutta tuossa jotenkin huomaa välillä että onpas mennytkin aikaa sitä pelatessa. :mrgreen:

Lumienkeli

Sehän on hyvä ^^ Tai joidenkin mielestä varmaan paha että on koukussa. Minä haluaisin testata World of Warcraftia mutten nykykoneella viitsi kun ei saa niin paljon irti kuin pitäisi. Ruudunpäivitys luultavasti jotain luokkaa 10 per sekunti :P Nippon Icheistä paras on minusta Phantom Brave (tai PS:n Rhapsody <3) ja se on myöskin vaikein... Tai en tiedä tuosta Makai Kingdomista, katsotaan nyt kuinka selviän. La Pucelle on ehkäpä yksinkertaisin eikä vaadi kauhean suurta panostusta, tosin on siinäkin paljon jotain asioita joihin en tutustunut läpipeluukerralla.

Tai ei tuo Phantom Bravekaan niin hirveän vaikea ole jos alusta asit käyttäisi erästä nopeaa leveling-temppua... Tai hankkisi vaikka paljon niitä titlejä tai yhdistelisi tavaroita. Kaikkea siinäkin voi tehdä!

Q

Dreamcast päätti resetoitua itsestään. Korjasin ongelman, juotin samalla pariston kunnolla kiinni sekä vaihdoin tuulettimen hiljaisempaan malliin. Mutta kuinkas ollakaan, F1-resistori oli tässä välissä päättänyt irtisanoutua tehtävästään. Huomenna sähköliikkeeseen.

Kultamuna Classic

Eikö kukaan ole vielä hankkinut "We Love Katamari":a? ???

Lumienkeli

En ole, mutta pelasin sitä kaverin kanssa kaksin. Aika jännä peli mutta en usko että kauaa jaksaisin sen kanssa touhuta :) On muuten hyvä soundtrack siinä! Ehkä käytettynä kahdellakympillä ostaisin kokoelmaan.

Kultamuna Classic

Olisin saanut Stockkan kortilla - 20€ hinnasta pois, mutta olisi se silti maksanut 36€. Ei ollut rahnaa käytettäväksi peleihin tuolloin. Nyt hävettää...  :(

Rachel

Quote from: "gaibon"Eikös täällä ollut King of Fighters faneja? DS:lle tulee King of Fighters ainakin IGN:n mukaan.
Minä fanitan kaikkia 2D-tappelupelisarjoja joita olen kokeillut. :mrgreen: Mutta olen tehnyt sellaisen päätöksen etten hanki tappelupelejä kannettaville konsoleille. Niitä on onneksi TV-konsoleillekin sen verran hyvin jopa Euroopassa, että ne saa nyt ainakin toistaiseksi riittää minulle. :)

Kultamuna Classic

Ostin Dreamcassulle Phantasy Star Onlinen 10€:llä. En edes omista Dreamcastia.  :mrgreen:

Noh, Bubble Bobble DS tuli myös käytettynä ostettua. 25€, aika kallis käytetyksi, mut oli rahaa.  :mrgreen: :mrgreen:

Christophe

Oliko Bub ja Bob eurokansilla? see here: http://www.kameli.net/pkpboard/YaBB.pl? ... &start=255

Nyt kannattaa muuten marssia lähimpään CM:ään ripi rapi! Tahti mammuttimarkkinoilla sen kuin kiihtyy. Itse kaivoin alelaarista Ps2:lle:
Metal Slug 4 -14:95e
Taito Legends 1 (Tämä oli Anttilassa) -12e
Strikers 1945 I&II -9:95e
Stag XII. -14:95e. Tämä on Trizealin tekijän ja mielestäni jopa eheämpi kokonaisuus. Trizeal on pelinä kiehtovampi, mutta tämä on todella upea "uusi" shootteri meille täällä Euroopassa. En ole tässä puuhampailla liikenteessä. Olen kiitollinen, että näitä julkaistaan täällä ja on tietysti kukkaroa miellyttävää, että nämä on alelaarissa samoin tein.

Ellei DC:lle olisi tullut aivan järjettömän hienoa Under Defeattia, niin voisi julistaa PS2:n olevan shootterien kuninkaan manttelinperijä tässä vaiheessa jo 10-0. Radilgy tulee muuten myös GameCubelle ja se kannattaa ehdottomasti kopata kainaloon. Nyt esteenä ei enää ole edes Unilingon puute ;).