Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Q

Tilasin RGB-kaapelin Dreamcastille. Nyt voin esimerkiksi pelata vuosi sitten ostamaani Shenmueta (jonka olen toki monasti läpäissyt aikaisemmin). Niin joo, sen uuden tv:nkin voisi joskus hankkia. :|

Rachel

Quote from: "Hanuri"Mikset ostanut ennemmin KOF 2003:a PS2:lle 22€ uutena? Tämä on siis uudempi kuin se mun KOF, meillähän pelattiin KOF 2002:a.

Siksi koska sen voi ostaa myöhemminkin, mutta pitää olla tosi hyvä tuuri jos KoF 95 tulee vielä tämän jälkeen vastaan huutonetissä. Haluan kuitenkin pelata tätä vanhempaa osaa (ja tietysti myös niitä uusiakin :)) ja nyt kun vihdoin sain sen niin pakkohan se oli hankkia! ^^

Kultamuna Classic

Ostin Metal Slug 5:en eilen PS2:lle. Ja pelasin sen yhdellä istumalla läpi! No menihän siinä 26 continueta, mutta peli ei rajoita mitenkään noita creditsejä! :P Niitä ei pysty edes conffaamaan johonkin tiettyyn määrään asti! Siis olettavatko nuo pelin Pleiskalle portanneet, että pelaaja itse laskee mielessään kuinka monta conttaria saa mennä, ja sitten pistää pelin pois päältä kun raja tulee vastaan? Ei sellaista voi olla olemassa. :?

Lumienkeli

Metal Slugeissa ja muissakin peleissä näkee continuen määrän yhdeksään asti katsomalla pisteitä :) Eli ykkösen kohdalla pisteet aloittaa aina nollasta ja kun käyttää continuen tulee ykkösiin yksi piste lisää. Toki kun menee yli kymmenen niin ei pysty pysymään kärryillä ^^ Minusta loputtomat krediitit on ihan hyvä ratkaisu, Metal Slug 3:ssa sai 10 ja kyllä potutti kun kaverin kanssa päästiin aivan vikaan loppariin asti ja sit tuli kuolema, ei huvittanut pelata enää!
Soredemo boku wa yattenai.

Q

Kohta on kulunut puoli vuotta siitä, kun lähetin Suomen(!) Sonylle rekisteröintikaavakkeen. Sonyn pitäisi siis lähettää minulle Welcome Pack, joka sisältää verkkoyhteyslevyn (sis. Hardware Online Arenas -pelin) sekä demolevyn. Esimerkillisen hidasta toimintaa.

Tai sitten olen kirjannut yhden numeraalin virheellisesti kaavakeeseen. :|

Kultamuna Classic

Joo, niillä kestää. Voit olla onnellinen, jos vuoden sisään saat. :P

Rachel

Sain KoF 95:n tänään! :D Peli ainakin näytti tosi hyvältä. Pitää ihan heti mennä kunnolla pelaamaan ja harjoittelemaan. ^^

venzetti

Tylsyyden huipentuessa aloitin pelaamaan Yoshi's Islandia. Viime kerran pelasin peliä kun se ilmestyi, silloinkin noin 15 minuuttia. Vaikuttaa tosi hyvältä peliltä, äsken meni ensimmäinen maailma läpi. En noista Super Marioista muuten kauheasti perusta, mutta tämä vaikuttaa sopivan erilaiselta.

Kultamuna Classic

Kaikki jotka katselivat eilen Tiltin, niin lisää infoa Dofuksesta (quottaan itseäni eräältä enkunkieliseltä foorumilta):

Just watched a review of "Dofus" on a gaming program, that featured a few indy games. It is a 2-D, overhead RPG with turn-based combat & it's made with Flash:

Homesite:  http://www.dofus.com/

Info:  http://en.wikipedia.org/wiki/Dofus

Screens:  http://www.dofus.com/en/

It is free to register & play, but to unlock all of the content there is a 5€/mont fee. The game is 52Mb.

The visuals look pretty slick imo, an European comic book flavour, slicked up with the current day's necessity of having some manga elements.

On muuten ihan kiva peli, ja todella kaunis! :o

venzetti

Koitin tuota joskus, mutta serverit olivat koko ajan alhaalla joten poistin sen. Voisihan tuota vielä kokeilla.

Kultamuna Classic

Mulla on toiminut melko moitteettomasti. :)

Lumienkeli

Mä joskus testasin tuota ja ukkelikin on varmaan tallella mutta en jaksanut kovinkaan kauaa pelata. Se oli niin hidastempoinen :(
Soredemo boku wa yattenai.

Rachel

Nyt KoF 95:sta on testattu vähän enemmän. Pelasin pelin läpi tiimillä Kyo, Benimaru, Goro. Helpoimmalla vaikeusasteella mutta kuitenkin. ;)) Taustat ovat yksityiskohtaisia ja se on enimmäkseen tosi hyvä juttu, vaikka yhdessä kentässä hahmot meinaavat sekoittua hienoon taustaan. Voittokommentit on mahtavia! Niitten ansiosta jaksaa ottaa turpaan vaikka vähän kauemminkin. :mrgreen: Rugal tuotti kyllä vaikeuksia mutta lopulta vaihdoin taistelutyyliä ja aloin pelaamaan järkevästi = en hyökännyt suinpäin vaan annoin Rugalin ensin tehdä jonkun tyhmän liikkeen ja hyökkäsin sitten turvallisemmin sopivassa kohdassa. Suostuihan se lopulta häviämään. :mrgreen:

venzetti

Quote from: "Hanuri"Mulla on toiminut melko moitteettomasti. :)

Nyt näköjään toimii joo.

Kultamuna Classic

Quote from: "Lumienkeli"Mä joskus testasin tuota ja ukkelikin on varmaan tallella mutta en jaksanut kovinkaan kauaa pelata. Se oli niin hidastempoinen :(