Oletteko pelanneet CV Requiem pakettia?

Started by Bengr Hausve, 30 November 2018, 06:18

Previous topic - Next topic

Bengr Hausve

Minä olen.  :hehe: Tämähän on siis 2018 de-julkaisu Dracula Chronicles X:stä/PSP 2008 ilman Rondo of Bloodin remakea.  :facepalm: Valitettavasti olen pelannut tätä silti liian paljon. :doh: Entäs te?

Andy

Olen pelannut läpi ja kaikki Trophyt grindannut. Perusportti, ei juuri mitään muuta.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Q

Täällä on jo vähän keskusteltu aiheesta, mutta toki tämä on oman viestiketjunsa arvoinen. Itse en ole pelannut.

A-Yty

Platinoitu on koko paketti. Ei ollut trofeetukea lukuunottamatta mitään tajunnanräjäyttävää. Tietenkin aina hyvä asia, että laajempikin yleisö pääsee pelaamaan etenevissä määrin vaikeammin alkuperäisenä pelattavia Vanioita.

Kaikki tosin lienevät yhtä mieltä, että SotN:ia ei tarvitse uudelleenjulkaista enää kertaakaan.

Ananaz

Quote from: A-Yty on 26 August 2024, 12:32Kaikki tosin lienevät yhtä mieltä, että SotN:ia ei tarvitse uudelleenjulkaista enää kertaakaan.

Niin kauan kun peli (ja Rondo of Blood) ei ole helposti saatavilla PC:llä/Steamistä, en ole. ;) Switch-julkaisun puute on myös pöyristyttävää. Mielelläni näkisin jonkinmoisen semi-remaken joka niputtaa yhteen kaikkien eri versioiden ominaisuudet, Saturn-version lisurit, molemmat Maria-moodit ja sekä mahdollisuuden pelata kaikilla eri ääniraidoilla.
A memory false as summer snow