Castlevania off-topic

Started by Kultamuna Classic, 03 June 2005, 14:55

Previous topic - Next topic

A-Yty

#225
Toinen huhu kertoo että Mercurysteam hoitelisi tuonkin. Olen kyllä taipuvaisempi uskomaan että homma annetaan joko IGA:lle (todennäköistä) tai uudelle tuottajalle (hyvin epätodennäköistä).

Josko se valttikortti eli 1999 vedettäisiin vihdoin hihasta. Niin monta kertaa se idea on jo ammuttu alas että en enää oikein jaksa uskoa  :hehe:

Andy

#226
Jos Let's Play katseleminen kiinnostaa, niin minulla on työn alla tällä hetkellä Circle of the Moon LP. Sitä voi seurata Youtube-kanavallani.

Puhun englanniksi, koska en oikein tiedä, miten tuohon suomeksi puhuisi.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Q

#227
Quote from: "Andy"Jos Let's Play katseleminen kiinnostaa, niin minulla on työn alla tällä hetkellä Circle of the Moon LP. Sitä voi seurata Youtube-kanavallani.

Puhun englanniksi, koska en oikein tiedä, miten tuohon suomeksi puhuisi.

Hoidatko muuten puhumisen samaan aikaan pelaamisen kanssa, vai vasta jälkeenpäin?

Voisi tehdä samanlaisen Dracula's Cursesta, mutta suomeksi ja totta kai Lv.comin kanavalle. 8)

ParasiteX

#228
Quote from: "Q"
Quote from: "Andy"Jos Let's Play katseleminen kiinnostaa, niin minulla on työn alla tällä hetkellä Circle of the Moon LP. Sitä voi seurata Youtube-kanavallani.

Puhun englanniksi, koska en oikein tiedä, miten tuohon suomeksi puhuisi.

Hoidatko muuten puhumisen samaan aikaan pelaamisen kanssa, vai vasta jälkeenpäin?
Zero Missionin esittelyvideossa Andy mainitsee pelaavansa peliä emulaattorilla samalla nauhoittaen puheensa mikrofonilla. Tämän jälkeen hän synkronisoi videon ja ääniraidat yhteen.
Sen verran mitä olen itse vastaavia pelivideoita nähnyt, niin jotkut pelaajat nauhoittavat puheen jälkikäteen ja kokeneimmat taiturit käyttävät yleensä kumpaakin keinoa tilanteen mukaan.


Quote from: "Q"Voisi tehdä samanlaisen Dracula's Cursesta, mutta suomeksi ja totta kai Lv.comin kanavalle. 8)
Siis oikeasti. :D


Piti aikaisemmin kommentoida Andyn videoita, mutta kiireissäni/laiskuuttani unohdin asiasta.  :mrgreen:
Eli ihan hienoa, että LV:laiset tekevät uusia asioita ja laajentavat kiinostustaan myös muualle. Game playstä huomaa heti, että kyseessä on kokeneempi pelaaja. Videoiden laadussa on vielä hiomisen varaa, mutta eiköhän se siitä lähde. Hämmästelen pääosin sitä, kuinka nopeasti Andy saa julkaistua videonsa. Itse en kyllä saa itseäni yhtä tehokkaaseen työskentelyyn. Good job. Keep it up.  :jees:

Q

#229
Purkitin kokeeksi ensimmäisen kentän. Teknisesti homma ei erityisen haastavaa ole, lähinnä pelkään että potentiaaliset katsojat nukahtavat kun selostaja kuulostaa niin väsyneeltä. :hehe:

Andy

#230
No, kuvan huono laatu saattaa johtua siitä, että käytän Windows Movie Makeriä yhteen latomiseen. Olen tuossa vaimolta kysellyt, josko hän järestäisi minulle syntymäpäivälahjaksi Dazzlen kaappauskortin. Tämän jälkeen voin tehdä myös konsolipeleistäni vastaavia älppäreitä.

Puheen nauhoituksessa minulla oli sellainen periaate, että puhe tulee olla mahdollista nauhoittaa samaan aikaan pelatessa. Jälkiäänitys kuulostaa mielestäni melko kömpelöltä. Tarkoitus olisi myös, jahka tuon Dazzlen saan, niin tehdä Castlevania-sarja, jossa käyn virallisen tarinan läpi järjestyksessä. Tosin Wii on rikki, enkä tiedä koska saan uuden ostettua, joten tiedä häntä.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

#231
http://www.castlevaniacrypt.com/games/s ... ard-rb.htm

Richterille ainakin naurahdin ja Alucardin äitijutuille  :mrgreen:

Q

#232
Vihdoinkin. :app:

A-Yty

#233
Onko tätä Castlevanian kaksoisolentoa kukaan pelannut:

http://www.youtube.com/watch?v=EttJSjm1yHU

Liikenteessä on myös suoria kopioita - tietenkin Kiinasta  :mrgreen: :

http://www.youtube.com/watch?v=c6c7lzt1XH8

Andy

#234
Olen tässä törmännyt kahteen Castlevania-henkiseen peliin viimeaikoina.

Ensimmäisenä on toukokuussa Wiille julkaistava Pandora's Tower, jonka trailerin voitte katsoa tästä.. Toinen on vielä selvempi yritys luoda Castlevania-tunnelmaa, DSiWaresta ladattavissa oleva Soul of Darkness, joka käytännössä huutaa olevansa Castlevania kopio. Lyhyt peli, mutta erittäin hauskaa pelattavaa.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

VTS

#235
Pandora's Tower vaikuttaa mielenkiintoiselta.  :jees:

A-Yty

#236
http://www.youtube.com/watch?v=hP5TKOC6_5M

Laittakaa reson vierestä äänen litterointi päälle ("CC"-nappi). Saakuta jotta repesin noille alkupään tulkinnoille  :mrgreen:

Maria

#237
Quote from: "A-Yty"http://www.youtube.com/watch?v=hP5TKOC6_5M

Laittakaa reson vierestä äänen litterointi päälle ("CC"-nappi). Saakuta jotta repesin noille alkupään tulkinnoille  :mrgreen:

Okei toi oli kyllä hyvä  :hehe:

Andy

#238
Xbox Liven kultajäsenille on tällä viikolla tarjolla Harmony of Despairia alehintaan. Itse peli, sekä lisäkentät lähtevät muistaakseni kaikki puoleen hintaan. Kiinnostaisi itseänikin, mutta varani ovat nykyään melko tiukat, eikä tuota kultajäsenyyttäkään ole.

EDIT: Myös Symphony of the Night on tämän viikon alennuksessa.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

VTS

#239
Quote from: "Andy"Xbox Liven kultajäsenille on tällä viikolla tarjolla Harmony of Despairia alehintaan. Itse peli, sekä lisäkentät lähtevät muistaakseni kaikki puoleen hintaan. Kiinnostaisi itseänikin, mutta varani ovat nykyään melko tiukat, eikä tuota kultajäsenyyttäkään ole.
Jotenkin pisti tympäsemään tuo, kun itse olen jo kerennyt maksaa itse pelistä ja addoneista täyden hinnan. :P Harmittaa myös sekin, että enään ei ole tulossa lisää ladattavaa peliin. Viimeisin pelattava/ladattava hahmo Getsu Fuma oli pahempi pettymys kuin 8-bittinen Simon. Julius on kova luu  :jees: