Order of Ecclesia

Started by Q, 25 August 2007, 20:25

Previous topic - Next topic

Andy

#120
Hitto. Ostaisin jo itsekin, mutta en pääse tuonne ostamaan. Ei taida olla verkkokauppakaan, joten plääh. Enpä taida voida muuta kuin odotella laajempaa julkaisua.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Rod

#121
Tuo cdonissa oleva 15.1. päivämäärä saattaa tällä kertaa pitää jopa paikkaansa.

Shaneon

#122
Sais kyllä kanssa pitää paikkansa.
(:

Q

#123
Pieksin uutista aiheesta. Ihme touhua kyllä Konamilta taas.

Megaswapilla on sähköpostiosoite ja puhelinnumero joiden välityksellä voinee tekeleen itselleen tilata. Tuo Megastore taas on ilmeisesti ruotsalainen pulju, mutta samaa peliä sielläkin kaupataan.

Andy

#124
Pakkohan se oli Megastoresta tilata itselleen. Joskohan sitten ensiviikolla pääsisi pelaamaan tätä kehuttua tekelettä.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Vecekio

#125
Kun selvisi, että Konami jarruttelee taas päätin hommata USA-version erään kaverin kautta jonka avulla hommasin aikaisemmin Apollo Justicen. Ollut sellaiset pari kuukautta ekstramoodia vedellään läpi ja Shanoalla vielä tavaran metsästystä. Pomoilta saa helposti takkiin jos ei ole varuillaan ja on muutamia tavallisia vihollisiakin jotka teurastaa nopiaa jos ei ennätä väistää. Hard-modeakin kokeilin ja se ei ole helppoa varsinkaan ihan uuden pelin aloittaminen... Jo Ecclesiassa voi tulla noutaja.

Kyllä tässä pelattavaa on niin kuin edellisissäkin, spesiaalirunnit on tyystin kokeilematta.

Glitchter Belmont

#126
Voisko joku auttaa mua ku en löydä enään order of ecclesian draculan sprite listaa mistään...
jos joku löytää sen niin vois ilmottaa mulle

Sitten toinen ongelma olisi se että mistä saa esineen jonka nimi oli joku alexandrite, kun tartten sen tehtävän tekoon... ja saako siitä mitään ihmeellistä kun on kaikki tehtävät tehny?
\"Portrait of ruin, Dawn of sorrow vai Order of ecclesia... Mikähän olis paras?\"

\"KAIKKI KOLME ON YHTÄ HYVIÄ! \":D\"\"

Q

#127
^ Auttakaa miestä mäessä!

Itse olen aloitellut vihdoin Ecclesiaa originaaliraudalla. Glyyfisysteemi toimii näppärästi, ja pelimekaniikka tuntuu muutenkin olevan kohdallaan. Magneettikenttähyppelyt vaativat pientä tottumista, mutta sujuvat jo ongelmitta. Melkoisen osan trailerissa nähdyistä alueista olen jo ehtinyt reilussa tunnissa käymään läpi. Musiikki on menevää ja alueet ihan kivan näköisiä, mitä nyt potentiaalia olisi ollut paljon enemmän ainakin vesikentässä. Alueet itsessään ovat olleet nopeita läpihuutojuttuja, mutta pomotaistelut ovat sitten osoittautuneet hehkutuksen arvoiseksi haasteellisuudessaan. Sinänsä mukavaa, että isommat taistelut ovat jälleen suuremmassa arvossa. Pelaajan täytyy tosissaan miettiä, millä strategialla pomo voitetaan.

Suurin osa pelistä on vielä edessä päin, joten tarkempia mietteitä tuonnempana. Toivottavasti juoni etenee vähän eeppisemmäksi. Kaipaisin myös vähän syvällisempiä sivuhahmoja; kauppias tai kylänvanhin eivät ole juuri painuneet mieleen esiintymisellään.

Lepakk0

#128
Quote from: "Glitchter Belmont"Voisko joku auttaa mua ku en löydä enään order of ecclesian draculan sprite listaa mistään...
jos joku löytää sen niin vois ilmottaa mulle

Sitten toinen ongelma olisi se että mistä saa esineen jonka nimi oli joku alexandrite, kun tartten sen tehtävän tekoon... ja saako siitä mitään ihmeellistä kun on kaikki tehtävät tehny?

Draculan spriteistä ei itsellä tietoa. Valitan. :(

Ainakin Training Hallin lopusta löytyvästä arkusta tuota Alexandriteä saa. Training Halliin pääset, kun menet Draculan linnan oikeanpuoleisesta reunasta (Underground Labyrinthin kautta) ulos.
successor of darkness

Glitchter Belmont

#129
en tiiä ootteko itte huomannu mutta huomasin että order of ecclesian sound testissä on jotain käyttämättömiä ääniä esim.
225 soul blast
226 light steal
227 dark metamorphysis
231 (en saanut selvää äänestä)
232 (sama juttu kun 231:n kanssa)
242 This is stupid
246 you seem to be quiet good woman, but time for games is over
248 you make me laugh

jos joku noista äänistä on oikeesti order of ecclesiassa niin missä tai miten se esiintyy(tai miksi ääntä ei käytetty yms.)?

Ja ihmettelen kyllä sitäkin miksi musiikki no. 032 enterprising mercantilism musiiki on eksynyt dawn of sorrowista(equipment's tale) order of ecclesiaan (en ainakaan oo itte kuullu tota musiikkia order of ecclesiassa)
\"Portrait of ruin, Dawn of sorrow vai Order of ecclesia... Mikähän olis paras?\"

\"KAIKKI KOLME ON YHTÄ HYVIÄ! \":D\"\"

Q

#130
Läpi meni. Tällä kertaa meni jopa kolme kuukautta (8 tuntia), että sain tahkottua pelin loppuun. Ei vaan ollut mitään syytä miksi olisi napannut. Loppuvastuksien kanssa tuli tuskailtua ehkä eniten, mutta loppujen lopuksi ne osoittautuivat pelin onnistuneimmaksi puoleksi.

Mitenkäs sille "harjoitusalueelle", missä soi Riddle, pääsee?

Tunttis

#131
Vinkki miten pääsee Training Halliin (jos sitä tarkoitit  ::)):

Muistat varmaa paikan, missä oli se varjobossi (eli se paikka Draculan linnan vasemmassa alareunassa)? Lähde juuri siltä paikalta, jossa taistelit varjobossia vastaan ja mene niin kauan oikealle kun voit. Lähde sitten ylöspäin ja käänny heti oikealle kun voit. Mene seuraava huone läpi, ja seuraavassa huoneessa mene alas. Vastaan tulee lattia, mutta lattian alla on ylläripylläri - salari.

Q

#132
Kiitoksia. Onpahan haastavia nuo bonusalueet.

Tunttis

#133
http://www.thehut.com/games/platforms/n ... 22260.html Jos joku höperö ole vielä ostanut tätä mahtavaa tekelettä, on nyt viimeistään aika tilata.

Tingle

#134
Tilasin. Nyt saan minäkin ensimmäisen Kassuni :3
~ Moi ~