Playstation 3

Started by venzetti, 15 May 2006, 21:10

Previous topic - Next topic

venzetti

#45
Quote from: "Lumienkeli"Jos et omista HDTV:tä niin ei. Mutta jos kyllä niin onhan se ainakin Blu-ray-soitin jos niitä mielii katsoa, tai sitten voit ostaa HDDVD-aseman XO:n. PS2 ja Xbox kuitenkin maksoi sen 500 euroa niin siitä hyppy 650 euroon ei paljoa paina :) Tuossa on siis 50 euroa suomilisää.

Oliko noinkin paljon? Jenkeissä ainakin Xboxin julkaisuhinta oli $299,99 eli sama kuin PS2:llakin.

Edit: näköjään 500 euroa Suomessa.

Persläpi

#46
Mulla oli aikeissa ostaa ensin PS3 ja sitten HDTV, joten se on kait sitten kyllä.  :brow: Muuten voiko PS3 liittää tietokoneeseen, ja jos voi, niin voiko netistä ladata jotain demoja, ja sitten siirtää ja pelata niitä
PS3:sella? Eikös tämä ominaisuus ole XBox360:ssä?
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Lumienkeli

#47
PS3 liitetään samanlailla nettiin kuin Xbox 360, ja netissä tulee olemaan ladattavia pelejä ja mahdollisesti pelidemoja. Kannattaa ostaa se HDTV jo 360:ää varten :)
Soredemo boku wa yattenai.

Persläpi

#48
En pidä Xboxista... Ohjain on  >:D
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Persläpi

#49
PS3 pääsi Suomessa markinnoille eikä tällä topicilla sanota sanakaan! IIIK! No juu, siis minun piti ostaa se ensi talveksi mutta hanke lykkääntyy reilut 3 vuotta jolloin olen 16 vuotias! Ja silloin on jo paljon muita toiveita ja PS3 menneen talven lumia. 8)
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Vehu

#50
Quote from: "Persläpi"En pidä Xboxista... Ohjain on  >:D
Vanhan ehkä, mutta XO:nohjain on loistava.
\"We\'re not here to sell cookies so they must know something is going on.\"
[size=50]~ Marcus Fenix, Gears of War[/size]

Lumienkeli

#51
PS3:n hypetetty lohikärmes-lentelypeli Lair on saanut arvosteluista kammottavan huonoja pisteitä ja pelin kontrollien sanotaan olevan vähintään abysmaaliset. Tekijät ja Sony eivät ole kovin tyytyväisiä näihin ja ovat lähettäneet peliarvostelijoille Reviewer's Guide to Lair-teoksen jotta ne arvostelisivat pelin uudestaan paremmin pistein.
http://www.joystiq.com/2007/09/07/sony- ... not-laugh/

:D
Soredemo boku wa yattenai.

venzetti

#52
Tuntuu Sonylla olevan vähän ongelmia kun yksinoikeus pelit ovat enintään keskinkertaisia. Harmi sinänsä kun laitteisto tuntuu muuten olevan ainakin kestävämpi kuin Microsoftin. Itse ajattelin myydä huollosta tulleen X0:n pois ja ostaa rahoilla esim. hedelmäkaramelleja.

Saeba

#53
Quote from: "venzetti"Tuntuu Sonylla olevan vähän ongelmia kun yksinoikeus pelit ovat enintään keskinkertaisia. Harmi sinänsä kun laitteisto tuntuu muuten olevan ainakin kestävämpi kuin Microsoftin. Itse ajattelin myydä huollosta tulleen X0:n pois ja ostaa rahoilla esim. hedelmäkaramelleja.

Heh, onpahan sitten syötävää hetkeksi  :lol:
I was hoping for Mercedes but this will have to do

Q

#54
Kävin Anttilassa, ja näin ekan kerran PS3:n livenä. En tiedä johtuiko viereisestä PS2:sta, mutta kyseessä on varmaan isokokoisin laite koskaan. OK, vähintään yhtä iso kuin Xbox. Täytyy varmaan odottaa taas lite-version julkaisua ettei veisi niin kovasti tilaa.

Tähän mennessä PS3:lle on tulossa jo kaksi kiinnostavaa yksinoikeudellista peliä, Metal Gear Solid 4 ja Yakuza 3. Kunhan nyt saisivat edes sen Yakuza kakkosen täällä ulos, ilmestyi Japanissa yli vuosi sitten ja erinomaisin arvosanoin. Mutta kuinka moni aikoo hankkia laitteen MGS:n takia huhtikuussa? :party:

A-Yty

#55
MGS4:n ajattelin ostaa varmaan saman tien odottamaan joko

- PS3:n hinnan tippumista tai
- tutustumista reiluun kaveriin, joka lainaisi laitteen
- tai sitten helvetin hyvää tarjousta käytetystä (esim. 300 € ja mukaan muutama peli)

Pidän pelin muoveissa hyllyssä (olettaen että siinä ostaessani on muovit päällä), kunnes jokin ylläolevista toteutuu, voitan lotossa miljoona € tai enemmän tai kunnes "Subistintince" ilmestyy, jolloin myyn vanhan pelin alta pois ja ostan sen.

Lumienkeli

#56
Minäkin olen harrastanut tuota pelien ostamista ennen laitetta. Mutta vähän harmittaa tuo hyllyssä oleva Oblivion Collector's Edition kun kohta sen ostamisesta tulee 2 vuotta ja olen vieläkin 360:tön :) Samoin tulee varmaan käymään jos ostaisin MGS 4:n. Vaikka tietysti jokin Collector's-versio olisi herkullista.
Soredemo boku wa yattenai.

Andy

#57
PS3 jää näillä näkymin omalta osaltani kauppojen hyllyille vielä pitkäksi aikaa. MGS4 olisi tietysti mieluinen peli, mutta odottelen sen erikoispainosta, josko se Ympyrälle käännettäisiin sen yhteydessä. Tosin, en sitäkään ihan heti osta, sillä rahatilanne on hieman heikko.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

venzetti

#58
Yakuza 3:n takia PS3 kiinnostaisi, mutta tosiaan se Yakuza 2 voisi ensin ilmestyä sille vanhemmalle laitteelle. Japaninkielinen demo tuosta kolmosesta löytyisi jo PS3:n kauppapaikalta, mutta en taida ihan sitä varten konsolia ostaa.

Muutenkin PS3 on aika houkutteleva laite, mutta pölyähän kone nyt jäisi keräämään, koska mitään kiinnostavia pelejä ei edelleenkään ole.

Rod

#59
Nyt se Ps3 sitten kehrää tuossa vieressä. Ensivaikutelma erittäin positiivinen. Pelit tuntuu pyörivän mukavasti ja storesta irtoaa hyvin ilmaista kamaa. Nettiselain sata kertaa parempi kuin PSP:n vastaava. Nyt voi pyöriä youtubessa kotisohvallakin. Blu-ray-rieskoja ei vielä ole, mutta joku kai on kohta hankittava. DVD:t pyörivät mukavasti eikä asema ota minkäänlaisia kierroksia. Hemmetin hiljainen kapine, vaikka olis metrin päässä. Ulkoiselta kovolta saa helposti kopioitua oman musiikkikokoelmansa. Meikäläiselle toi 40 gigan kovo on auttamatta liian pieni, joten joku +100 gigan 2,5 kovo on ostoslistalla. Tuli hommattua samalla toi bluetooth-kake, joka sekin tuntuu toimivan moitteetta. Tänään vois testailla, miten usb-hiiret ja näppikset pelittää. Peleinä täl hetkel Uncharted, ratchet & clank ja 08 änäri.