Author Topic: Kapakka II  (Read 26296 times)

ParasiteX

• Count of Wallachia
Re: Kapakka II
« Reply #240 on: July 24, 2014, 22:10 »
Oravanpyörässä olen pyörinyt aika kovaa viimeiset viisi vuotta. Jotenkin tässä alkaa kehittyä sellainen hyperaktiivisuus, koska muuten ei oikeasti kerkeä yhtään mitään. :mrgreen:

PS. Koneiden formatoinnit yhä hieman kesken, mutta kahteen masiinaan olen Debian -distrot asentanut ja nykyään opettelen niiden käyttöä aika aktiivisesti. :nerd:

Rod

• Administrator
  • Count of Wallachia
« Reply #241 on: July 26, 2014, 15:03 »
Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen säännöllisesti asentanut jonkun Linux distron ja päättänyt alkaa käyttämään sitä pääkäyttiksenä, mutta parin kuukauden sisällä taas palannut wintoosaan. Nyt kun pelipuolella on alettu ottamaan Linux tosissaan, niin parin vuoden sisällä voisi sen lopullisen hyppäyksen tehdä.  :nerd:

Hapsiainen

• Sir Grakul
« Reply #242 on: August 25, 2014, 19:07 »
Woot! Ajattelin 5 vuoden hiljaiselon jälkeen painamaan hieman postia. Mites tyypeillä menee?  :hehe:

edit:  :pepsi:
Lisää mainoksesi tähän /msg me

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #243 on: August 25, 2014, 23:11 »
Woot! Ajattelin 5 vuoden hiljaiselon jälkeen painamaan hieman postia. Mites tyypeillä menee?  :hehe:

edit:  :pepsi:
Hiljaista on ollut. Hyvä nähdä tutun nimimerkin paluu  :jees:

Kohtuullisesti muuten kertynyt lukemia tälle känäketjun inkarnaatiolle  /\~

Q

• Administrator
  • Creature of Chaos
« Reply #244 on: August 26, 2014, 07:07 »
Tervetuloa takaisin, viivyit sitten hetken tai vähän pidempään.

Kohtuullisesti muuten kertynyt lukemia tälle känäketjun inkarnaatiolle  /\~

Edellinen ketju keräsi 250 sivua viiden vuoden aikana. Tästä voi päätellä jotain foorumin aktiivisuustason muutoksesta.

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #245 on: August 26, 2014, 15:03 »
Jep. Ja lukemilla meinasin siis nimenomaan että kuinka monta kertaa ketju on avattu.

Andy

• Linnavaanijat-staff
  • Vampire Killer
« Reply #246 on: August 26, 2014, 20:08 »
Kaikkea sitä näkee, kun vanhaksi tulee. Tiedä vaikka joku kaunis päivä vanhan ajan porukka kokoontuisi takaisin kokonaan.

Tuskinpa kuitenkaan, uutta verta sen sijaan olisi mielenkiintoista nähdä. Harmi vain, ettei vaanijan suosio suomenmaassa ole viimeaikoina ainakaan noussut.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Hapsiainen

• Sir Grakul
« Reply #247 on: August 26, 2014, 21:09 »
Tässä on lähiaikoina havahtunut moneen muuhunkin juttuun siitä, että asiat ei oo niinkuin ennen. Ircissäkin taisi tämän kesän aikana poistua viimeinen kanava, jossa olen vuodesta 2003/2004 roikkunut. Pari muuta foorumia on jäänyt tämänkin ohella jo unholaan.

Harmi vain, ettei vaanijan suosio suomenmaassa ole viimeaikoina ainakaan noussut.

Onko se joskus sitten ollut suosiossaan  8). Myönnän, että vielä tähän päivään mennessä ei pelisarja ole meikäläiseen oikein kolahtanut. Paitsi AVGN:n jaksossa.

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #248 on: August 28, 2014, 14:02 »
Tässä on lähiaikoina havahtunut moneen muuhunkin juttuun siitä, että asiat ei oo niinkuin ennen. Ircissäkin taisi tämän kesän aikana poistua viimeinen kanava, jossa olen vuodesta 2003/2004 roikkunut. Pari muuta foorumia on jäänyt tämänkin ohella jo unholaan.

Kaikki Facebookissa. Messenger/Skypekin tuntuu jo hylätyltä kun ei kukaan ole enää linjoilla ikinä.

Hapsiainen

• Sir Grakul
« Reply #249 on: August 28, 2014, 17:05 »

Kaikki Facebookissa. Messenger/Skypekin tuntuu jo hylätyltä kun ei kukaan ole enää linjoilla ikinä.

Eikös Mese jo lopetettukin? Sen katoomisen ymmärrän sinällään, kun perusidea ei hirveesti eronnut facebookin chatista. Irkki on kuitenkin ollu vähän toinen juttu. Samanlaista systeemiä ei ole mun mielestäni tullu tilalle. Paitti jos hashtagit lasketaan, sillä niillähän on melkein identtinen idea irkin kanavien kanssa. Samanlainen merkintäkin :)

Hapsiainen

• Sir Grakul
« Reply #250 on: August 29, 2014, 18:06 »
Täällä on kyllä pelottavan hiljaista. Meikä hakkaa refreshiä 5 kertaa päivässä innosta puhkuen, mutta ilmeisesti homma ei ole enää entisessä vedossa  :(. Harkitsen tässä "Hapsiainen painaa sooloa" -ketjun perustamista, jotta voin hyvällä syyllä postailla itsekseni.  :hehe: Vois vaikka vihdoin tutustua itse pelisarjaan hakkaamalla pelit läpi. Voin kertoa siitä, kuinka syvältä niissä olen.

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #251 on: August 29, 2014, 18:06 »
On ollut viileää niin pitkään, että pitää lämmitellä ensin  :nod:

Lumienkeli

• Count of Wallachia
  • Objection!
« Reply #252 on: August 29, 2014, 21:09 »
Kävin Tokiossa juuri vastikään. Ostin sieltä vähän videopelejä. Laulettiin karaokessa muutama kerta. Söin paljon raamenia ja markettisapuskoja. Syötiin japanilaisperheen kanssa izakayassa (ja juotiin pirusti). Ei niin hedelmällinen reissu kuin kaksi vuotta sitten, mutta tämä tulikin niin ex tempore.
Soredemo boku wa yattenai.

Hapsiainen

• Sir Grakul
« Reply #253 on: September 01, 2014, 21:09 »
Japanissa olis kyl nasta joskus kävästä. Tällä hetkellä tosin melkein missä tahansa päin maailmaa olisi melkein mukavampaa kuin töissä. Näkykö Lumienkeli donitsiotsia?

Hapsiainen

• Sir Grakul
« Reply #254 on: September 07, 2014, 16:04 »
Kuten puhuttu, että monta asiaa muuttunut foorumeiden alkuajasta. Tässä on tullut esimerkiksi itse perustettua ihan perhekin, jonka nuorin tulokas ilmaantui viime torstaina. Saa toki onnitella  :hehe: