Author Topic: Kapakka II  (Read 26300 times)

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
Re: Kapakka II
« Reply #195 on: April 21, 2013, 19:07 »
Aloin miettiä samaa siinä vaiheessa kun lähikaupan chilit olivat liian usein muhjuisia ja matoisia. Ei ole vain tullut perehdyttyä asiaan.
tai sitten ostat citymarketista Blair's Death Mega Death:iä. pelkkä tippa riittää ruokaan niin siintä tulee ihan pirun tulista ja Mega Death on vasta kolmanniks tulisinta niitten chili kastikeista.

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
« Reply #196 on: April 22, 2013, 10:10 »
Piti tehdä 3d mallennuksen näyttö, jonka piti olla talo... tein kirveen... mikä meni vikaan :facepalm:
noh onneks opettaja tuumas että ''tää on tosi hieno'' joten tuskin saan hylättyä
(Sen pitäisi olla Skyrimin Stalhrim war axe)

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #197 on: April 22, 2013, 10:10 »
Aloit tehdä taloa, mutta huomasit puolessavälissä, että se muistutti enemmän kirvestä?  :icon_idea:

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
« Reply #198 on: April 22, 2013, 10:10 »
^
melkein joo. oikeastaan aloitin tekee taloa mutta sitten en jaksanu niin teinkin kirveen

Maria

• Count of Wallachia
« Reply #199 on: April 22, 2013, 22:10 »
Komea kirves kyllä  :mrgreen:

Muistuttaa itseä siitä kun joskus 90-luvun puolivälissä penskana opeteltiin jotain Turbo Pascalia koulun ATK-tunnilla. Ohjelmoitiin nelikulmioista ja muista piirroksia, jotka minulla ja Elminalla sitten päätyivät olemaan CV3:n kellotorni, ja toinen oli Grantin tikari.  8)

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
« Reply #200 on: April 22, 2013, 22:10 »
juu. se on kieltämättä hieno tunne kun osaa valmiiksi jotain kun muut luokassa vasta opettelee.

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
« Reply #201 on: April 26, 2013, 11:11 »
Mie en oikeesti ymmärrä miksi hatun käytöstä pitää vetää niin hiton moiset huudot koulussa... (siis kyllä mie sen ymmärrän että sen pois ottamiin kuuluu hyviin tapoihin kristinuskonnossa ja suomalaisessa kulttuurissa.) katos kun olin ruokalassa niin yks tummaihoinen mies tuli ruokalaan hattu päässä ja koulun rehtori ''hyökkäsi kiinni'' ja rypes huutamaan / rähjää miehelle hatusta... ekös pelkkä pyytäminen että ''otatko hattusi pois päästä'' tai sanomiin nätisti ''hattuja ei saa pitää ruokalassa päässä'' eikä mennä huutamaan naama punasena....

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #202 on: April 26, 2013, 11:11 »
Itseäni syletti lähinnä, että naisille oli asiasta eri säännöt. Siis silloin kun lakki vielä käskettiin ottamaan päästä (olisiko ollut jopa lukiossa). Erityisesti miesopettajille se oli punainen vaate. Ala-asteen rehtorini olisi saattanut ko. tapauksessa nypätä hatun mukana jopa vähän tukkaakin päästä.

Aikuisiällä olen ottanut hatun päästä aika lailla automaattisesti, ainakin kenen tahansa kotona. En mikään etikettisievistelijä ole, mutta jos pitää lakin päässä, niin onhan se viesti talon väelle, että en pidä kotianne sen verran merkittävänä, että vaivautuisin ottamaan hatun päästäni. Ehkä muualla maailmassa asia on toisin, mutta täällä se on tapa.

Asiaan liittyen, nauratti kyllä pari vuotta sitten koulussa kun katsoi yli parikymppisiä ihmisiä, joista ehkä 15% käytti syödessään haarukkaa ja veistä. Miten sellaiset epätavat voivat jäädä päälle kun niitä ala-asteelta saakka porataan itse kunkin päähän  :ritari:

Helsingissä sain jonkun vanhemman rouvashenkilön silmät suureksi kun kysyin linja-autossa tai ratikassa: "anteeksi, voiko tähän istua" kun hänen vieressään oli vapaa paikka enkä viitsinyt mennä seurueestani istumaan kovin kauas. Kaverit tokaisivat jälkikäteen, että nainen oli hymyillyt pitkän aikaa moiselle merkillisyydelle.

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
« Reply #203 on: April 26, 2013, 12:12 »
suomessa ollaan muutenkin ''älä koske minuun'' meininki.

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #204 on: April 26, 2013, 12:12 »
En tiedä mitä tarkoitat, mutta siis tuossa tapauksessa rouvashenkilö oli iloisesti yllättynyt, että vaivauduin asiaa kysymään  :jees:

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
« Reply #205 on: April 26, 2013, 12:12 »
siis tota. esim. jos on joku jonotus paikka missä on pari penkkiä niin ihmiset istuu kauvinpaiseen penkiin toisesta ihmisestä ja sitten kun ihmisiä istuu joka toisessa penkissä istuu joku niin lopun ihmiset jää seisomaan. itse huomasin tämän kun menin työhastatteluun siellä oli paljon tyhjiä penkkejä mutta kukaan ei mennyt istumaan toisen viereen.

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #206 on: April 26, 2013, 12:12 »
Totuttu asumaan harvasti, niin henkilökohtainen tila on tärkeää  :nerd:

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
« Reply #207 on: April 26, 2013, 13:01 »

Panorama

• Sniper of Goth
  • Meh
« Reply #208 on: May 05, 2013, 23:11 »
olen tässä miettinyt... että pitäisköhän mennä katsomaan tuo uusi Evil Dead elokuva kun se tulee teattereihin... olen pitänyt edeltävistä evil dead elokuvista (varsinkin kakkosesta) mutta tuon remaken traileri ei oikeen vakuuta mutta jotkut on sanonnut että se on oikeastaan ihan hyvä vaikka ei mene oikein alkuperäisen mukaan... kaipa sen voisi käydä kattoos kun kouvolassa on halvat elokuvateatterit  ::)

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
« Reply #209 on: May 06, 2013, 12:12 »
Itse en kyllä maksaisi elokuvalipun hintaa moisesta. En muista nähneeni yhtäkään uusintaversiota, joka olisi ollut parempi kuin alkuperäinen. Vaikka ED:it ovatkin kovaa kamaa  :magic: