Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

venzetti

Quote from: "Lumienkeli"Jopas onkin tarkka peli toi Space Channel 5. Pitää osua aivan sadasosalleen oikein noissa liikkeissä :|

Part II oli jo vähän liian vaikea meikäläiselle.

Christophe

En todellakaan ole hyvä tämän kaltaisissa peleissä, kun Parappa-sarjan loistava rytmitysapu loistaa poissaolollaan. Kaveri pisteli pelin viimeiselle tasolle ensi pelillä ja minä taasen kuulostelen, milloin tanssi alkaa, kunnes tulee game over ;). Visuaalisesti nämä Segan pelit ovat erittäin nättejä ja ovat Jet Set Radion ja Crazy Taxin ohella sitä parasta 3d-antia. Onneksi Under Defeat tulee ihan kohta, vaikka odottavan aika onkin hirmu pitkä.

Space Channel on niitä harvoja pelejä Border Downin ohella, joita on erittäin hauska myös seurata, vaikkei itse pelaisikaan. SC 2 ei jo mainitulle kaverilleni tuottanut ongelmia sekään, vaikka jälleen ensi peli oli kuulemma kaikista helpoin, kun vielä jaksoi keskittyä kunnolla. Valitettavasti hyvää rytmitajua on miltei mahdoton oppia, vaikka toki harjoittelu aina parantaa suoritusta.

Lumienkeli

Heh, minä olen kyllä hyvä rytmipeleissä tai ainakin luulin niin kunnes game over tuli tuossa Space Channelissa ;) Syytän sitä ettei pelissä ole minkäänlaista indikaattoria mikä kertoisi sen juuri oikean hetken painaa nappia (esim. joku palkki), ja sitä että peli on armoton sen näppäimen painalluksen kanssa (siis pitää osua juuuuuust oikeaan aikaan).

On kyllä ihan hieno peli ulkonäön ja animaation puolesta. Pitää tosiaan kokeilla vga:n kautta sitä vaikka tällä nykyisellä näytölläni on tuskaa pelata mitään koska vasteaika on suuri, eli vaikkapa Ikarugan avaruusalukset jättävät jälkensä näyttöön hyväksi aikaa liikkuessaan.
Soredemo boku wa yattenai.

Christophe

Niin ne illuusiot murtuu ;). Kyllä minäkin vetelin läpi kaikki Parappat ja jo muinaisen "maailman ensimmäisen" tanssipelin, eli kuuslootan Breakdancen, jossa ainoa indikaattori/rytmitysapu oli ruutuvihko -> <- jne. heh.

SC-pelissä touhu hauskasti vaikeutuu, jos on taitoa ja vastaavasti helpottuu, jos ei. Vähän liioittelin game overin helppoutta: pitkä ja tuskaisa peli on luvassa game overiin päästäkseen, vaikkei painaisi mitään.

Pelaatteko muuten pädillä vai tanssimatolla?

Kierretään vielä veistä haavassa: kaverini on pelannut todella vähän MITÄÄN muita, kuin ropeja. Legend of Dragoonin yhdistelmäkombot olivat hänelle myös helppoja. Minkä tekkenistin maailma hänessä menettääkään ;).

Lumienkeli

Kyllä minäkin ne Dragoonin liikkeet osaan kun niissäkin oli se indikaattori :)

Christophe

No niin MGS 3 tarttui mukaan Mammuttimarkkinoitten alelaarista, kuten uhkailin vielä kerran käyvän ;).

Shadow of the Colossuksen demo koukutti ja jahka peliä alkaa saada harrastajahintaan tulee se myös varmasti hankittua. Todella kaunista musiikkia, kerta kaikkiaan.

Lumienkeli

Paljonkos cube pelit maksoi Anttilassa? Voisi käydä katsomassa huomenna tai maanantaina.

Christophe

Nuo oli 10 Eeroa kipale.

Kultamuna Classic

LOL GoW R-kipsalla 21€uroo! Tosi on! Hyvä Ärrä! :)

Lumienkeli

Quote from: "Christophe"Nuo oli 10 Eeroa kipale.
Vau, kiitti vinkistä jos olen voimissa huomenna niin poikkean Anttilassa ;) Siis Tampereen. Voihan olla ettei siellä tietenkään mitään tarjouksia ole...

Lumienkeli

Niin tietysti, Tampereen Anttilassa oli jotain PS2 ja Xbox pelejä alennuksissa, ei edes kovin ihmeellisissä alennuksissa, jotain 29.90 luokkaa ja kaikki Gamecube pelit 59.90-64.90 ilman yhtäkään alennusta.

Kultamuna Classic

Quote from: "Christophe"Myös Castle of Shikigami II PS2-shootteri löysi uuden kodin.
Oho! En tiennytkään, että tuo julkaistiin Juuroopassa! :shock:

venzetti

Quote from: "Hanuri"
Quote from: "Christophe"Myös Castle of Shikigami II PS2-shootteri löysi uuden kodin.
Oho! En tiennytkään, että tuo julkaistiin Juuroopassa! :shock:
Shikigami no Shiro II? Mulla on Dreamcastille. Aika kiva, mainiot musatkin. Onko kellään Radilgya?

Christophe

Shiki on vain 6:90e Mammuttimarkkinoilla, joten nyt kipin kapin CM:n kautta ;). Radilgy on toki ollut hyllyssä jo pitkään ja Under Defeattia odotellaan henkeä pidätellen ;).

Kultamuna Classic

Quote from: "Christophe"Shiki on vain 6:90e Mammuttimarkkinoilla, joten nyt kipin kapin CM:n kautta ;)