Main Menu

Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

A-Yty

Sanoisin että Rez 2 (tai sitten vain ykkönen julkaistuna sille kuten Rez HD) sopisi Wiille kuin nenä päähän. Allekirjoittaneella tuppaa ainakin tulla peukku vähän helläksi pelatessa. Nunchaku tähtäilyyn jne.

Tingle

Persona 4 on muuten kivoin peli koskaan.

Sanoinpahan vaan.
~ Moi ~

Pallokala

Tilasin jotain 1,5 viikkoa sitten japanilaisen Sega Saturnin ja NiGHTSin. NiGHTS saapui maanantaina ja itse konsoli oli eilen saapunut tulliin. Alunperin piti alkaa keräilemään DC-pelejä mutta se suunnitelma meni mönkään kun tajusin kuinka helppoa sille oli saada ilmaiseksi pelejä  :lol:. Näitä tärkeimpiä japsijulkaisuja ajattelin ensimmäisenä hommaamaan esim. Burning Rangers, SotN, Panzer Dragoonit ja joitakin shmuppeja (RS!!).

Moi Tingle :3 En tiennykkään että sinäkin pyörit täällä.  :)

Tingle

Moi omppu :3 En kyllä kauhean usein täällä stalkkeroi kun Castlevaniat ovat rajoittuneet lähinnä parin kentän kokeiluihin  :jees:
~ Moi ~

Makkara Olio

PS3 pitänyt tiukasti otteessaan viimeisen kuukauden ajan; aloitin pelaamaan uudella hahmolla Demon's Soulsissa (tietääkö kukaan?) ja sitten tuli hommattua God of War 3 heti julkaisupäivänä. Pelihän mentiin parissa päivässä läpi ja JUMALISTE MIKÄ PELI!!!  :shock:

Andy

Itselläni sen sijaan ovat olleet Wii Xbox 360 kovemmassa käytössä. Itse asiassa PS3 hoitaa tällä hetkellä lähinnä Blu-Ray soittimen virkaa. Boxilla on meneillään Lost Odyssey ja Wiillä ovat pyörineet räiskinnät viimeaikoina. Ostettua on tullut viimeaikoina niin House of the Dead: Overkill, The Conduit, Umbrella Chronicles, kuin Dead Space: Extractionkin.

Kaiken huipennus on kuitenkin tänään postilaatikosta pudonnut Red Steel 2. Kaiken odottamisen arvoinen peli, kaiken kaikkiaan.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

VTS

Red Steel 2? Se on siis julkaistu jo! Pitääpä itsekin käydä metsästämässä se... Toivottavasti on parempi kuin edeltäjänsä.

Andy

Jeps, jo keskiviikkona tipahti moinen peli postilaatikkoon. Olen sitä tässä viikonlopun mittaan pelannut, ja täytyy myöntää, että on kyllä joka euron arvoinen. Tuon parissa viihtyy loistavasti.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_3DS

Olikos porukka tästä jo tietoinen? Virtual Boyn kummitus ehkä häilyy ympärillä, mutta tällä kertaa on eri panokset piipussa. Ei ole 3D itselle iskenyt juurikaan hämärtävien ja vaivalloisten lasien takia, joten sinällään laseja vaatimaton on tervetullutta.

VTS

:facepalm: Virtual Boy oli kyllä tosiaan pohjanoteeraus... Saas nähdä mitä tuostakin tulee, vaikuttaa ainakin lupaavalta. Jään mielenkiinnolla odottamaan. :)

Andy

Katsoin juuri Xenobladen uusimman trailerin. Olen myyty mies, tuota peliä on testattava. Alkaa pikkuhiljaa näyttää siltä, että Final Fantasy menettää hohtoaan ja muut roolipelit nostavat päätään minun kohdallani. Tuntuu vain, että Dragon Quest IX, Lost Odyssey, Xenoblade ja The Last Story ovat kaikki mielenkiintoisempia tapauksia kuin Final Fantasy XIII.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

VTS

Totta, Final Fantasyt ei ole enään yhtä mielenkiintoisia kuin ennen... Alkaa vissiin porukalla hyvät ideat loppumaan. Asiasta kolmanteentuhanteen, itse ostin tässä toissapäivänä Wiille Monster Hunter 3 Tri ja täytyy sanoa, että hemmetin hyvä peli yksin ja verkossa.  :jees:

ParasiteX

Uudella koneella leikkiessäni pelasin Half-Life2:sta otetun Portalin läpi. Läpipeluuseen ei tosin mennyt päivää pidempään. Varsin mielenkiintoinen ja mukaansa tempaava pelikokemus. Mitä nyt 2007 vuoden palikkakrafiikat ja jyrkät kuvakulmamuutokset voivat pyörimisen yhteydessä aiheuttaa pahoinvointia. Suosittelen kaikille pulmapelien ystäville, juonitietoisille ja Cube -elokuvien faneille(yhdennäköisyyttä ei voi olla huomaamatta!!!).  :shock:
E3:n yhteydessä julkaistiin portal2 traileri ja gameplay -demo.  E3:n perusteella portal2 näyttää varsin mielenkiintoiselta projektilta. Itse jään ainakin mielenkiinnolla odottamaan.

Tässä vielä portal2:n traileri:
http://www.youtube.com/watch?v=U5iM9YSs0Q8
...ja vähän gameplaytä:
http://www.youtube.com/watch?v=mGlyQmmvj0w

Lumienkeli

Huippupelejä julkaistaan jatkuvasti mutta ei jaksa ostaa kaikkea. Seuraava julkaisu mitä oikeasti odotan on Persona 3 Portable PSP:lle, jenkkijulkaisu on 2 viikon kuluttua. Mietin vielä ostaako UMD-version hyllyyn vai ladata PSN:stä digitaaliseen muotoon.
Soredemo boku wa yattenai.

Tingle

Jaa täällä on joku muukin deittisimupersonalle lämpeävä  :o Onkos peli PS2:lta tuttu vai oletko ensi kertaa kyydissä mukana?
~ Moi ~