Author Topic: Netflix/BBC:n Dracula-minisarja  (Read 197 times)

Bengr Hausve

• Sniper of Goth
Netflix/BBC:n Dracula-minisarja
« on: January 14, 2020, 21:09 »
Ootteko katsoneet? Mitä mieltä?

A-Yty

• Global Moderator
  • Creature of Chaos
Re: Netflix/BBC:n Dracula-minisarja
« Reply #1 on: January 16, 2020, 18:06 »
Ohimennen olin aiemmin kuullut ja sekasin sen nimen kuultuani johonkin samanimiseen sarjaan (varmaan tuohon Dragulaan, jossa transvestiitit kisaavat, kuka on paras superhirviö). Ei ollut, mutta  ei nyt silleen hirveästi toki tänä päivänä yllätä, että tämmöisistä jutuista pitää saada keskustelu aikaiseksi:

Moffat made a point about Dracula's sexuality in their show, since it is insinuated that Dracula has sex with Jonathan Harker, the solicitor sent to his lair in Transylvania, saying that it is not correct to describe Dracula as bisexual: "He's bi-homicidal, it's not the same thing. He's killing them, not dating them." He also added: "He's not actually having sex with anyone. He's drinking their blood."

Että vähän olen sillä lailla, että plääh, toivottavasti tässä oli ainoa kannanotto asiaan :mrgreen:

Mua oikeasti kiinnostaisi kaikkein eniten sille kirjalle uskollisuus. Taitaa Nosferatu vielä tähänkin päivään mennessä olla kaikkein lähimpänä sitä?

Bengr Hausve

• Sniper of Goth
Re: Netflix/BBC:n Dracula-minisarja
« Reply #2 on: January 17, 2020, 06:06 »
Joo toi mini-sarja oli kyllä Netflix-progressiivinen, ja siinä oli näitä pakotettuja vähemmistö juttuja, mutta kokonaisuudessaan sarja oli mielestäni kyllä hyvä. Oikeastaan riittää, jos katsoo ekan jakson. Kaksi seuraavaa jaksoa ovat melko kokeilullisia.