Yleinen peliketju

Started by Lumienkeli, 20 February 2006, 22:05

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

#45
Siis hetkonen, Christophe: kun puhut kabinetista, niin siis onko sinulla ihan aito oikea (TM) kabinetti, vai joku "virtuaalikabinetti" tjms.? Jos sinun kabinettisi on puuta ja muovia, niin lähetäpäs osoittesi minulle, niin tulen huomenna kahville (SHUMPille :mrgreen:!) ! :D

Lumienkeli

#46
Taitaa olla jonkinlainen emulaattorikabinetti?
Soredemo boku wa yattenai.

Christophe

#47
Quote from: "Hanuri"Siis hetkonen, Christophe: kun puhut kabinetista, niin siis onko sinulla ihan aito oikea (TM) kabinetti, vai joku "virtuaalikabinetti"? Jos sinun kabinettisi on puuta ja muovia, niin lähettäpäs osoittesi minulle, niin tulen huomenna kahville (SHUMPille :mrgreen:!) ! :D.



Tuollainen kuvaa vastaava Atarin AR1100 ex-Jamma-kabinetti, jossa siis pc-ydin. Löytyy kyllä myös aitoja jamma-pelejä ja pari vanhempaa sitten adapterilla ;). Paikka, josta voi ostaa oman kabinetin (kallis): http://www.realgames.org/pelit.html

Kultamuna Classic

#48
Hehe, ei me mitään kabinettia osteta: me tullaan teille! :mrgreen:

:weed:

Christophe

#49
No, huomenna ei onnistu  :lol:. On Loviisan keikkaa tiedossa. Koitetaan joku meetinki joskus järkkäillä kuitenkin.

Q

#50
Quote from: "Christophe"Koitetaan joku meetinki joskus järkkäillä kuitenkin.

Toteuttamiskelpoinen idea. On hyvä saada selville, että siellä ip-osoitteiden takana on ihmisiäkin. 8)

Christophe

#51
No, hassua kun mainitsit. Juuri nyt on hieman epäselvä ;). Onko kellään sellaista hehtaaritilaa, jossa mahtuisi remuamaan? Täällä saa tehdä puolisen tuntia töitä, jos tarvii tuolia siirtää taaksepäin...

Q

#52
Noh, samapa tuo jos se sillä hieman-linjalla pysyttelee. Paavon flättiin mahtunee?

Christophe

#53
Jos muuten joku paatunut Tekken-fani haluaisi kokeilla Virtua Fighter-sarjan hienointa helmeä, niin minulla olisi nyt tarjota vaihtoon PS2:n VF4 Evo-peli. Vaihdossa kävisi esim. joku rope tai sitten joku muu mättöpeli, jota en omista. Voin pelin myydäkin.

Tänään on sitten pelattu omalla mittapuulla uutta peliä God of War, josta on juuri ilmestynyt parahultaisesti myös platta-versio ;) keräilystä, vaan vuosisadan pelistä! Tämä on pakkohankinta hyvistä toimintapeleistä pitävälle PS2-pelaajalle. Ei Pleikkaria? Osta ihmeessä, tätä ei kananta missata :D.

Jos nyt pitää umpitylsästi hakea vertailukohtia, niin tämä on PS2:n Rygar turboruuvilla varustettuna. Samainen Kreikan mytologia on tässä otettu käyttöön, mutta tekninen toteutus, pelattavuus, kontrollit, pelimekaniikka ja grafiikka on hiottu täydellisyyteen. Kerrankin vihollisiin on myös nähty vaivaa, eivätkä ne ole mitään höyhenellä tapettavia, vaan kivitalon kokoisia mörrimöykkyjä, joitten pelkkä hönkäys kaataa ukon kumoon tai pahimmassa tapauksessa jähmettää. Ensi istumalla tuli pelattua Meduusan jälkeiseen tilanteeseen saakka, joten muutama tovi pelin ääressä vierähti.

Kultamuna Classic

#54

Castlemaniac

#55
Kattosin nuo Megis pätkät, graaffisesti ehkä liian söpöä meikäläisen mieleen. Miksi hitossa Megamanille on muuten tehty tuollainen jättipää, ei mielestäni kauniinnäköinen  :|

Kultamuna Classic

#56
Tuolla chibi-meiningillä on varmaan haluttu klassiseen megaman-peliin uutta lookkia:
http://www.capcom.com/xpml/game.xpml?gameid=850039
DS:lle tulee/on jo tullut portti GBA:n Megaman Network 5:sta, jossa on mukana molemmat pelin eri "versiot" (tyyliin Pokemon blue & red). Harmi vaan, että peli on tosiaan GBA-kamaa kahdella ruudulla. Ja itse en edes perusta tuosta Network sarjasta, perinteisempi Megaman peli olisi poikaa.

Olen nyt pelaillut Silent Hilliä PSX;llä, ja tämä ahdistaa minua 10x enemmän, kuin PS2:en SH2. Mistäköhän moinen mahtaa johtua. :hmm:

venzetti

#57
Quote from: "Hanuri"Olen nyt pelaillut Silent Hilliä PSX;llä, ja tämä ahdistaa minua 10x enemmän, kuin PS2:en SH2. Mistäköhän moinen mahtaa johtua. :hmm:

Rumuudesta? En olekaan tainnut ikinä tuota ensimmäistä osaa loppuun asti pelata. Kyllästyin siihen. Sama juttu Huoneen kanssa.

Lumienkeli

#58
DS:lle on tulossa Megaman ZX, surkealaatuisia kuvia nähtävissä täällä
http://www.the-magicbox.com/0602/game060221c.shtml
Näyttää aika paljon GBA:n Megaman Zerolta.
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#59
Quote from: "Lumienkeli"DS:lle on tulossa Megaman ZX, surkealaatuisia kuvia nähtävissä täällä
http://www.the-magicbox.com/0602/game060221c.shtml
Näyttää aika paljon GBA:n Megaman Zerolta.
Jeps, näyttäisi taas olevan tällainen GBA-pelien kierrätys kyseessä ylimääräisellä ruudulla ala Capcom. Miksiköhän Nintendo ei vaadi pelikehittäjiään hyödyntämään DS:n hardwarea, vaan sallii tällaisen kierrätyksen? Kun eivätkö ne kuitenkin vaadi hyödyntämään touchscreen ominaisuutta, vaikka turhaankin? Tosi tylsää tällainen. :P

Toisaalta, peli kyllä näyttää tällaisenaankin ihan kivalta, joten saattaa mennä ostoskoriin. Varsinkin, koska X:llä pääsee pelaamaan! :)

Edit: Noista skanneista huonosti englanniksi käännetty re-cap: So a recap here, the Coffee/Model Z guy is named Silve [ジルウェ], carrying the namesake of the courier job where Aile and Vent works. The info may change, as a proper meaning of this french name has not yet been confirmed.

The transformation system is indeed called Rock On, with the acronyms spelling Rebirth of Crystalized Knowledge. As I mentioned above, the bottom screen will show Item Searching and Enemy Analyzing. Locations of items are lighted up on the map, while the weakness of bosses are marked in red. The buster that Vent uses in his Model X form, shooting 2 charge shots, looks slightly different than the one on his artwork. And finally, the girl in pink garb has gotten the name Prairie [プレリー] and may have certain relations with Silve.


Eli siis tuo ei olekaan X, vaan jompi kumpi uusista hahmoista (Aile & Vent) X:n armor päällään. Pelissä siis kikkaillaan mm. itse kasattavilla armoreilla.