Castlevania: Portrait of Ruin

Started by Q, 13 February 2006, 17:43

Previous topic - Next topic

Q

#90
PoR alkaa vaikuttaa jo niin kiinnostavalta että DS tulee varmasti jossain vaiheessa hankittua.

Q

#91
Quote from: "gaibon"Ei kosketusnäytön käyttöä lukuunottamatta lupaava pakkaus. Toivottavasti siinä on sitten kanssa pelattavaa.

-PoR will be bigger than DoS, perhaps even impressively bigger. :jees:

Kosketusnäyttöä en itse kovin mielelläni tässä pelissä käyttäisikään.

Christophe

#92
Symbolien piirtely on sen verran päälle liimattu ominaisuus DoS:issa, että sitä ei jää kaipaamaan. No ok, jos haluaa paineita aiheesta, niin varaa ruutuvihkon jalkoihinsa ja sitten kynän eri puolelle sohvaa. Puolen tunnin välein avustaja huutaa hep ja vihkoon tulee raapustaa oman nimen ensimmäinen kirjain 5 sekunnissa. Näin voi vihkoa hamutessaan uudelleenelää DoS:in huippuhetket kosketusnäytön suhteen ;)

Lumienkeli

#93
Ymmärrän kyllä ettei kaikki tykännyt siitä ominaisuudesta mutta minä pidin. Sormella pistin kaikki enkä epäonnistunut kuin ehkä kahdesti. Noh eiköhän siihen jotain kosketusjuttuja laiteta, esimerkiksi nimen kirjoitus :) Voi taas taiteilla jotain siihen.
Soredemo boku wa yattenai.

Kultamuna Classic

#94
Tuli vaan mieleeni, että koska IGA:n peleissä yleensä on bonus hahmoja ja todennäköisesti Bloodlinesista on tulossa cameoita PoR:iin, niin voisikohan bonushahmoina olla John & Eric, joita voisi kanssa vaihdella kuten Jonathania ja Charlottea?  :brow:

Ananaz

#95
Quote-Bigger dev. team for PoR than in DoS: some developers from CotM have joined PoR's dev. team

Hienoa, joskohan minäkin saisin viimeinkin voittajan Circle of the Moonille. :} Olisivat tosin voineet samalla laittaa CotMin hahmosuunnittelijankin asialle.

Quote-Soundtrack composed by Michiru Yamane

Toivottavasti Yamane edes palaisi aihepiiriä kunnioittaen Bloodlinesin aikaiseen tyyliinsä ja että sovituksien puolella kuultaisiin vähintäänkin Calling from Heaven, The Sinking Old Sanctuary ja Iron-Blue Intention niiden vakioviisujen sijasta. :]~
A memory false as summer snow

Kultamuna Classic

#96
Haluaisin kuulla parit Bloodlinezin biisien uudelleen lämmitellyt versuunit. Eikös Bloodlines ollutkin Michirun eka Vaanija?   :[

Andy

#97
Kyllähän New Generation oli eka Miss Yamanen soundtrakki. Kyllähän tuosta pelistä muutaman kappaleen uudelleenlämmittelynä kuulisi. Vaikkapa Sinking Old Sanctuary ja Iron-Blue Intention olisi mukava kuulla, mutta saa nähdä, mitä Yamen noista biiseistä päättää.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Maria

#98
...Ja sillä välin tuntuu että kaikki fanit haluaisivat remix:n Sinking Old Sanctuary:sta - unohtaen että tälläinen oli CotM:ssä. Jossa sitä sai kuunnella melkein liikaakin ;) Ei sinällään, hyvä kappale...

Ananaz

#99
Quote from: "Maria"...Ja sillä välin tuntuu että kaikki fanit haluaisivat remix:n Sinking Old Sanctuary:sta - unohtaen että tälläinen oli CotM:ssä. Jossa sitä sai kuunnella melkein liikaakin ;) Ei sinällään, hyvä kappale...

No tokihan myös CotMin sovitus on vielä ihan tuoreessa muistissa, mutta eipä The Sinking Old Sanctuary sentään niin kulunut vielä ole, etteikö sitä voisi PoRiinkin sovittaa, varsinkin kun kyseessä sentään on Bloodlinesin jatko-osa. Paljon mieluummin minä sen ja nuo muut mainitsemani kuulisin kuin jonkin sadannen versioinnin Bloody Tearsista, Vampire Killeristä tai Beginningistä. :]

Niin joo, ja Requiem for the Nameless Victims olisi aika ehdoton myös!
A memory false as summer snow

Castlemaniac

#100
Hei te unohditte yhden parhaimman Bloodlines kappaleen, nimittäin Reincarnated Soul kappaleen joka on muuten minun lempi kappaleitani Bloodlinesissä. Visions of Dark Secrets kappaleen toivon löytyvän tästä pelistä myös. Hyvä vaan että Yamade tekee tämänkin pelin musiikit.

Elmina

#101
Joo, Reincarnated Soulista pitäs ehdottomasti saada remix. Se pikku pätkä mitä siitä on CoD:n Cordova Town:ssa on ihan kiva jo, mutta kunnon remixi olis vielä paree.

Mutta toivotaan. Olishan se loogista laittaa jotain remixiä kun tää on kerran Bloodlines sequel...

Maria

#102
Juu. Voisihan sen Sinking Old Sanctuary:nkin laittaa jos vaan olisi jotain uutta tarjottavaa siitä... Ja mikä tahansa muu CV musa tosiaan olisi kivaa remixattuna - kuten Ananaz sanoi, Bloody Tearsista, Vampire Killeristä tai Beginningistä on kyllä jo niin paljon remixejä että tympii pikku hiljaa. Hyviä kappaleita kaikki, mutta...

E3 on viikon päästä tai jotain. Saataisiinkohan lisää infoa sieltä...

Persläpi

#103
Mille konsolille tuo on? Onko se kehuttu peli?
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Kermakastikeritari

#104
Quote from: "Doppe"Mille konsolille tuo on? Onko se kehuttu peli?
Nintendo DS:lle tulee kuluvan vuoden marraskuussa. Pelin saamista kehuista en tiedä...

Edit: Itse odotan tuota peliä innolla. Se näyttää ainakin noissa screenshoteissa ihan riittävän hyvältä, mutta en malta odottaa, että saisin nähdä tuosta PoR:ista videon, sulavine animaatioineen ja efekteineen. Ja tuosta pelin ääniraidasta, itsekin toivon kuulevani Bloodlinesin kappaleita uudelleen sovitettuna, ainakin Reincarnated Soulin ja Requiem for the Nameless Victimssin. Ja Yamane varmaan tekee siihen uusia sävellyksiä, jotka kiinnostavat minua myös.

Tähän mennessä peli vaikuttaa hyvältä, ja uskon, että siitä tulee Dawn of Sorrowia parempi, kaikilla osa-alueilla!

Pyydän tuota PoR:ia kaiketi joululahjaksi, mikäli se marraskuussa ilmestyy. Tai sitten säästän omaa rahaa ja ennakkotilaan sen.