Castlevania: Portrait of Ruin

Started by Q, 13 February 2006, 17:43

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic


Kultamuna Classic

#16
"Dual Moons"



"Castlevania: Dual Moons
Dracula Returns To Nintendo DS in 2007
but will he finally meet his fate?"

Andy

#17
Dual Moons? Nimi viittä ilmeisesti DS:n kaksiruutuisuuteen tai jotain sellaista. Olisikohan tuo nyt muuta kuin paskapuhetta?
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

#18
Ei oikein pysty varmistamaan, paitsi sitten kuin ensi kuun Nintendo Power/tuo GamePro numero ilmestyy.

Mikä tuossa GamePron tulevan (?) numeron kansitekstissä vähän masentaa, on tuo vuosi 2007... :(

A-Yty

#19
Mua se ei masenna ollenkaan. Mun mielestä Vania-porukan pitäisi varata joka pelille aikaa ainakin kaksi vuotta. Pikapikaa ulos puserretuista tulee helposti Vastlevanioita ----> Konamilta ei saada suurempa budjettia -----> noidankehä jatkuu.

Q

#20
Tuntuisi jotenkin hölmöltä tehdä CotMille jatkoa vielä jos moneen kertaan uudelleenherännyt Allu olisi pelissä mukana. Odotetaanpa niitä virallisia paljastuksia ennen kuin mitään uutista piestään. Tai ainakin minä odotan.

Andy

#21
Aika epäuskottavaa olisi tuo CotMin jatko-osa juttu, koska IGA itse poisti kyseisen pelin pelisarjasta aikanaan. Vai onko tämä jonkin toisen ryhmän peli?
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

#22
Tuota noin, jos huomanette tarkemmin katsoa tuota Infendo blogia, niin joku yksittäinen lukija on lähettänyt tämän informaation, sekä on spekuloinut mitä tämä NP:n "next month" sektiossa ollut teaser lause voisi tarkoittaa. Infendo on asiantuntevasti ( :whip: ) kääntänyt tämän yhden tyypin spekuloinnin ylimmäksi "totuudeksi". Eli ei, Circle of the Moonille ei ole tulossa jatkoa, eikä Alucardilla ole edelleenkään ruoskaa.

AINOA mielenkiintoinen ja mahdollisesti oikeaa infoa oleva asia, on tuo Nintendo Powerin teaser-lause, josta luonnollisesti ei voi päätellä sitten yhtikäs mitään itse mahdollisen CV pelin suhteen. Tätä teaser lausetta tukeepi se seikka, että esim.GameProlla on saman suuntaisia suunnitelmia ensi kuun numeronsa suhteen, olettaen että mikään tästä materiaalista ei ole jonkun pässin photoshop tekele. Eli jäämme odottelemaan ensi kuuta, jolloin näemme josko tämä huhu uudesta DS:n CV aiheisesta kansikuvasta NP-lehdessä pitää kutinsa/ei.

Q

#23
Yksittäisen lukijan ilmaisu oli päässyt Magic Boxiinkin:

- UNCONFIRMED: Nintendo Power reported that Konami is working on a new Castlevania title for Nintendo DS, which is a sequel to Castlevania: Circle of the Moon.

Mutta odotellaan.

Kultamuna Classic

#24
Quote from: "Qualtagh"Yksittäisen lukijan ilmaisu oli päässyt Magic Boxiinkin:

- UNCONFIRMED: Nintendo Power reported that Konami is working on a new Castlevania title for Nintendo DS, which is a sequel to Castlevania: Circle of the Moon.

Mutta odotellaan.

Ei jeesus! :lol:

 :app:

A-Yty

#25
Uskomatonta kuinka suurta painoarvoa toimittajat nykyään antavat virtuaaliselle puskaradiolle.  :)   :mrgreen:

Q

#26
Quote from: "gaibon"Olen kyllä pelannut CotM:in läpi ja ihan hyvä peli se oli mutta jotenkin pelaaminen oli tylsempää kun oli vain käytössä tuo yksi ruoska.

Kyllähän CotMissa saa kortteja vaihtelemalla käyttöön erilaisia ruoskia, miekkoja ja jopa pistoolin.

Kultamuna Classic

#27
Quote from: "Qualtagh"pistoolin.
:shock:

Q

#28
Quote from: "Hanuri"
Quote from: "Qualtagh"pistoolin.
:shock:

En nyt muista tarkkaa korttiyhdistelmää mutta jollain tapaa sellaisen käsiaseen sai käyttöön.

Pysytäänpä topicissa.

Maria

#29
Mars + Black Dog  :)

Pysyäksemme topikkissa... Hmm. Mikään todiste tähän mennessä tästä uudesta pelistä ei ole ollut luotettava, joten katsotaan ja odotellaan.