Main Menu

2D tappelu

Started by Kultamuna Classic, 09 June 2006, 10:56

Previous topic - Next topic

Christophe

#30
Hassua kyllä, juuri Pc Enginen Street Fighter sai minut kiinnostumaan laitteesta. Kaiken kaikkiaan peli on kuitenkin jäänyt hyvin vähälle pelaamiselle, Enginelle on niin älyttömän monta muuta hyvää, lähinnä shootteria.

Kermakastikeritari

#31
Itse en ole kauheasti 2D-mätkintöjä pelannut, mutta minun mielestäni ne hakkaavat helposti kolmiulotteiset serkkunsa.

Street Fighteria, Little Fighteria ja Streets of Ragea (beat'em up, lasketaanko se 2D-tappelupeliksi?) olen tässä lähiaikoina pelaillut. Olen nähnyt kaikenlaista Capcom vs. SNK ja Darkstalkers-sälää, mutta en ole ostanut, kokeillut tai pelannut mitään. :|

Christophe

#32
Beats of Rage pitää sitten myös listata, jos beat'em upit kelpuutetaan.

Kermakastikeritari

#33
Quote from: "Christophe"Beats of Rage pitää sitten myös listata, jos beat'em upit kelpuutetaan.
Beats of Rage? :? Mikä se on? Uusintaversio vai kenties joku fanipeli?

Christophe

#34
http://www.senileteam.com/  enjoy ;)

(Age of the Beast)

Q

#35
Tuolle on muuten tehty Castlevania-modikin. En ole itse koittanut.


Kermakastikeritari

#36
Pitäisi ladata ja kokeilla, mutta en taida jaksaa kun väsyttää ja kellokin on niin paljon..

..ähh, heti pelittämään. :mrgreen:

Edit: Hetkinen! Tuon Cyassuruvania-modin tiedän, olen pelannut sitä, mutta se bugitti (tosin, käytin testatessani uudempaa konettani, jossa on WXP).

Christophe

#37
Paras lopputulos on mielestäni, jos peliä pääsee pelaamaan aidolla Dreamcastilla ja Arcade-tikulla. PS2-porttaus lienee ihan mukiinmenevä sekin.

Kultamuna Classic

#38
No siis beat 'em Upit ovat ihan normaalisti 2D-tappelupelejä!  :o Lisää!

Christophe

#39
Tulikos Atluksen Groove On Fight jo listattua? Mame ei tuota jaksa pyöritellä minun koneilla, mutta ostin Saturnin version. Piti myös ostaa 4 megan lisämuistipalikka, mutta peli on kyllä sen arvoinen :). Omia suosikki-hahmoja on Remi.

Musiikeissa on kerrankin mukavasti vaihtelua, löytyy valsseista aina hevimättöön saakka. Hahmoilla on hienoja erikoiskomboja, jotka saa helposti käyttöön ja vastustajaa voi perinteisesti myös solvata L1-napilla. Todella kiva kaksinpelinä.


A-Yty

#40
Lienee kai 2,5-D-tappelu, mutta onko kellään tuota Dream Mix TV Fightersia?

Saeba

#41
Aah, kyllä 2D-tappeluissa vain on sitä jotain ^^

Kovimmassa peluussa tästä genrestä ovat olleet Capcom Vs. SNK ja Guilty Gear X2. Pidän edellisestä enemmän, noin niin kuin pelimekaniikan ja muutaman muun jutun takia. Sekä yksin- että kaksinpelinä todella toimiva mättö. Ja Mai Shiranui on iki-ihana  :P. GGX2 on tosin myös todella mainio, osittain upeiden graffojensa vuoksi. Moninpelinä se on kyllä kultaa, todella hektistä ja hien otsalle nostattavaa meininkiä joka kerta. King Of Fighters XI pitäisi liittää kokoelmaan nyt kun se on tänne Eurooppaankin saatu  :app:

Varsinkin nykyään jostain syystä ei osaa noille 3D-mätöille lämmetä samalla lailla kuin 2D:lle. Tosin jos jotain olisi pakko pelata sieltä rintamalta niin ehdottomasti joko jotain Virtua Fighteria tai Soul Caliburia. Tekkeneihin en kyllä enää koskisi kolmen metrin pituisella kepilläkään, on ne sen verran köyhää tavaraa verrattuna noihin kahteen edellä mainitsemaani.
I was hoping for Mercedes but this will have to do