Metal Gear jälleen kerran

Started by Kultamuna Classic, 13 July 2005, 20:25

Previous topic - Next topic

A-Yty

#30
Jeah, kiitti! 8) Pitää vielä metsästää jostain REX battle theme.

MGS3:ssa varmaan eniten etsittävää on Kerotan frogeissa, mutte itse en kyllä koskaan pystyisi löytämään kaikkia ilman että tietäisin tarkalleen missä ne ovat.

Andy

#31
Nyt on omassa omistuksessa Metal Gear Solid - The Twin Snakes. Olen sitä nyt noin 10 tuntia pelannut ja olen päässyt Metal Gearin luo.

Ihan mukiin menevä peli on tähän mennessä ollut, mutta ajattelin siitä hieman pidempää, kun se oli kahdelle levylle lykitty. Nyt kuitenkin luulen, että olen kohta päässyt pelin läpi ja voin sanoa, että se paha maku, mikä alkuperäisen Solidin pelaamisesta jäi, on nyt kokonaan mennyt.

Twin Snakes on vähän niin kuin Substancekin: paranneltu versio alkuperäisestä. Minusta tämä peli toimii todella hyvin ja on todella hiiviskelyn aatelia.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

#32
Kuulemma Twin Snakesin ääninäyttelyssä oli tehty monia virheitä. Mitäs tykkäsit?

http://www.aogle.f2s.com/mgr_intro.wmv

Tollaisen tehnyt eräs tyyppi. En tiedä missä vaiheessa projekti nykyään on, mutta niinhän siinä tapaa käydä että energia ja innostus loppuu puolessa välissä. Ainakin CV-fanipelien kohdalla on usein käynyt.

Niin ja Subsistence ilmeisesti julkaistaan tammikuun lopussa?

Lumienkeli

#33
Gamespot sanoo että Marchissa vasta :)
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#34
No voi perkele, jos pitää paikkansa. Siis meinaako tuo Eurooppaa? Japanissa se ilmestyi jo joulukuussa, jenkkilässä vissiin tammikuussa. Tosin, SE ilmaantui kaksi kuukautta myöhemmin myös, joten mahdollistahan tuo on.  :(

Lumienkeli

#35
Taisi meinata amerikkaa... Eurooppa tietenkin myöhemmin.

Gamefaqs sanoo amerikka 14.3.2006 ja eurooppa vaan March.
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#36
Gamelife sanoo 31.1.2006 :

http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4727&p=1

..mutta en uskoisi Gamelifeä kyllä varmaan muutenkaan.

Lumienkeli

#37
Sokoksella on MGS 3 19.90€, pitäisiköhän ostaa? Kannattaisi varmaan odotella subsistenceen mutta himottaisi kyllä hieman pelata tämä joskus läpi. Stockmannilla oli myös jotain halpoja pelejä kuten Onimusha 3 ja Disgaea 19.90 :)
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#38
Sanoisin että osta. :)

Lumienkeli

#39
Harmi vaan ettei mulla ole ps2:sta edes... Just nyt mulla on lainassa veljeltä mutta omana ei ole, onko se kuinka pitkä peli meinaan jos ostan sen nyt niin kerkiänkö pelaamaan sen äkkiä lävitse? Ja tosiaan ajattelin kanssa tuota että jos haluaa completen version niin pitää olla sekä alkuperäinen että uusintajulkaisu mutta eiköhän se ole niin subsistencen kanssa että siinä on pelkkää lisämateriaalia, ei mitään poistettu alkuperäisestä.
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#40
No mulla taisi mennä tossa kaksi viikonloppua, mutta ahmin sen aika lailla kun olin lomilla. Sons of Libertyn tapaan pelistä kuitenkin löytyy niin helvetisti lisäjuttuja ja salakamaa, että ton pelaa läpi ainakin kolme kertaa kyllästymättä. Niin monesti olen sen itse tainnut mennä läpi.

A-Yty

#41
http://www.play.com/play247.asp?page=se ... metal+gear

Metal Gear Solid 3: Subsistence
Due for release on 16/06/2006


VOI. SAATANA.  :[

Kultamuna Classic

#42
Sucks to be you. :(

Andy

#43
Ai sen julkaisu menee noinkin pitkälle? No, eipä tässä auta muuta kuin odotella, eipä tässä rahaakaan tuhlaamiseen asti ole minullakaan. Sitäpaitsi, pitää ensin hankkia ja pelata Substance läpi.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Castlebat

#44
Minä pelaan MGS3 tällä hetkellä ja pelaan uudestaan (omin avuin), kun pääsen läpi.
Löysin vahingossa mökin, kun piti mennä The Endiä vastaan taistelemaan.  :o

"Figured as much."
Castlebat, asuu linnan ylimmäisessä tornissa.