Kysele/vastaile Castlevanioista

Started by Kultamuna Classic, 16 March 2006, 22:19

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

Kai tännekin on tällainen yleisrihma tehtävä! :)

Ja mulla olisi eka kysymys:

Castlevania Chronicles PSX: Onko mahdollista saada originaali musat arrange-moodiin, ja miten?  ???

Andy

#1
Quote from: "Hanuri"Kai tännekin on tällainen yleisrihma tehtävä! :)

Ja mulla olisi eka kysymys:

Castlevania Chronicles PSX: Onko mahdollista saada originaali musat arrange-moodiin, ja miten?  ???

Ei ole mahdollista saada. Minä en ainakaan ole saanut.

Kysynpä itsekin. Onko CoDissa Legionin voittamisesta mitään hyötyä?
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Maria

#2
Legionin voittamisesta? No, saahan sillä Boss Rush:n sitten kun kaikki pomot on tapettu. Legion kun sisältyy näihin. Ja Boss Rush:n voittamisen jälkeen saa musiikkitestin, joten onhan siitä hyötyä.

Kultamuna Classic

#3
Olisiko vinkkiä Meduusan voittamiseksi Cassu Chronicles Originaali (mikä ettei Arranged versuunissakin) moodissa? Olen koko päivän hinkannut ilman voittoa. :P

Edit: Oho, löysin kinkun justiinsa ennen meduusaa! :mrgreen: Siinä justiinsa ennen medusa tappelua kun kyykistyy ja ruoskii oikealle, jossa on kynnys---> KINKKU! :mrgreen:

No joo, en ole silti kyllä häntä vielä pystynyt pieksemään (siis original modella), mutta nyt on edes mahikset!  :app:

A-Yty

#4
Heh, Wolfbitch se vasta kiva loppari onkin. Medusa ja se taitaa olla vaikeampia kuin Drac itse.  :)

Medusaa vastaan taitaa se parannusyrtti olla paras apu. Bumerangi olis tietty paras lisäase, mutta vähän turhan hidas, joten hillitön ruoskinta parannuksen kera tepsii ehkä parhaiten.

Kultamuna Classic

#5
No wolfbitchistä kyllä selviää, kunhan eka hieman väistelee niitä lentäviä kellon osasia :mrgreen:. Parannusyrtin sain kerran säkällä kun ruoskin parit lentävät medusaheadit, mutta sitten vahingossa menin ottamaan tikarin jostain random kynttilästä :P .

A-Yty

#6
Onko joku onnistunut tuossa ukkosenjohdatintempussa CV3:ssa? Siis kun Kyklooppia vastaan tappelee.

Q

#7
Olen onnistunut.

A-Yty

#8
Onko väliä mikä versio on kyseessä?

Q

#9
En ole koittanut kuin yhdellä, enkä edes muista mikä versio se oli. Mutta tuskinpa kääntäjät ovat tuollaista huomanneet pelistä poistaa.

Rachel

#10
Voin muistaa ihan väärin kun en ole pelannut Chroniclesia sataan vuoteen, mutta kerran olen sen selvittänyt originaali moodissa ja jotenkin minulla on sellainen mielikuva että Meduusaan tepsi tikarit aika hyvin kun niitä voi viskoa niin nopeasti. Kokeile jos niistä olisi apua. :)

Edit// Ai oletkin jo näköjään kokeillut. :p Ei tässä väsyneenä enää edes osaa lukea... Nukkumaan ->

Edit2// Oli ihan pakko tarkistaa Game FAQsta miten Meduusa voitetaan. Siellä sanotaan että jos onnistuu pääsemään tarpeeksi lähelle niin pyhä vesi on tehokas ja ristit on myös hyviä. Paras taktiikka kuitenkin on tikarit ja double shot, koska silloin voi pysytellä turvallisen välimatkan päässä Meduusasta.

Elmina

#11
Jaa-a, mulla oliskin muuten Chronicles kesken...

...Mut seivi on siellä kellotornipaikassa ja siellä on se tyhmä ihmissusipomo. Ja mä en enää ole oldskool... se on niin surullista. :'(

Kultamuna Classic

#12
Quote from: "A-Yty"Onko joku onnistunut tuossa ukkosenjohdatintempussa CV3:ssa? Siis kun Kyklooppia vastaan tappelee.
Kertokaas tästä lisää.  :shock:

A-Yty

#13
Quote from: "Hanuri"
Quote from: "A-Yty"Onko joku onnistunut tuossa ukkosenjohdatintempussa CV3:ssa? Siis kun Kyklooppia vastaan tappelee.
Kertokaas tästä lisää.  :shock:




Using the mystic dagger, a true conductor, you can harness the electricity contained within the clouds to surprise the burly adversary. When you see a small flash within a cloud, lightning is about to flash straight down from that point. If you throw a dagger at the Cyclops precisely at the point when a lightning bolt is about to strike down, its energy will collect into the dagger as it makes contact and thus electrocute the beast. It may not be worth the effort it takes to pull off, but it can clear one-fourth of the Cyclop's energy meter.

Kultamuna Classic

#14
Siis ei ole tottakaan! :)

Olen kyllä Rachelista todella ylpeä, sillä hänhän on biitannut Chronicin originaalilla! Aion yrittää nyt samaa, mutta tiedän että wolfbieeetch ja Kalma tulevat antamaan kyllä taas todelliset vastukset. :mrgreen: