Mistä CV-pelejä/soundtrackeja yms. ja mihin hintaan?

Started by Kultamuna Classic, 27 January 2006, 15:03

Previous topic - Next topic

Christophe

Quote from: "Hanuri"Volume 1's has Christopher holding his whip and blinking - awesome.

You just can't keep a good man down  :[

Nuo hinnat ovat siinä mielessä suhteellisia, että fanit tyytyvät yhteen (omaan) kappaleeseen ja trokarit kyllä tiputtavat pikkuhiljaa hintoja, ellei synny kauppoja. Odottavan aika on tietysti pitkä. Saas nähdä, miten pian GBA:n pelit saavuttavat MD-pelien aallonpohjan, jossa huippupeleistä on ylitarjontaa ja pelit voi lunastaa pilkkahinnalla. Piratismi, ikävä kyllä, syö markkinoita GBA-puolella todella rankasti.


Andy

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39402479

Suomesta saa kait sitten tähän hintaan.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

A-Yty

Jostain syystä mulla on sellainen ennakkoaavistus, että tuossa on naurettavan korkea hintavaraus.  :[

Kultamuna Classic

Niin tosiaan, Eräjorman ja Andyn lähettämien Huutis-kauppojen oikeita hintoja ei voi tietää, kun hintavaraus ei ole ylittynyt. Eli ei välttämättä ole tullut kauppoja noilla hinnoilla.

Christophe

Quote from: "Andy"http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39402479

Suomesta saa kait sitten tähän hintaan.

Tämä peli liittyi nyt vaihdon kautta kokoelmaan. Kyllä teki pahaa antaa vaihdossa ihanaisia Vectrexin pelejä moiseen Japanin rääsään :/

Andy

Vai sinä sen sitten ostitkin. Nesretrossa myyjä tuota mainosta ja kertoi HV:n olleen 60€. Eipä tuo ainakaan yleinen ole tuollainen PAL-versio Vampire Killeristä. Olisin itsekin ostanut sen, mutten omista edes MSX2:ta.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Christophe

Nyt on hieman myöhäistä löytää tuota peliä enää kohtuuhinnalla, kun fanitus tuo mukanaan sen "älä myy tätä mulle näin halvalla"-efektin. Eli jos ei muuten, niin piruuttaan joku hilaa hintaa keinotekoisesti ylös ebaykaupoissakin. Kärsivällinen kyttääminen on kuitenkin keräilijän salainen ase.

PKP:n Mikko osti Vampire Killeriä pari kappaletta ihan meikäläisestä huudosta takavuosina 2e/kpl MINT-kunnossa. Vielä niinkin myöhään, kuin 2004 sitä oli myös ebayssa kohtuuhinnalla. Tämä on nyt toinen omistukseeni päätynyt kappale (se eka on nyt Jensillä Saksassa)  ja varmasti myös viimeinen, josta alan vaihtokauppaa hieromaan. Olen nimittäin Vectrexin kolmoiskappaleet ja kohta tuplakappaleetkin laskenut maailmalle. Minteistä Vectrexin peleistä saa niistäkin tänä päivänä maksaa sen verran reilun hyvityksen, että alkaa olla myöhäistä sekin harrastus aloittaa. Joitain pelejä on jo käytännössä mahdoton edes ostaa kovallakaan rahalla.

MSX-koneet ei maksa paljon paskaakaan. Etenkin jos tyytyy meikäläiseen Philips-koneeseen niin hinnat on alkaen 1e. Monet ulkomaan kauppiaat ei näitä tuotteen vähäarvoisuuden takia kuitenkaan ala edes postittamaan. Minulla on 1 ylimääräinen MSX2-Philips, jos joku nyt kovasti sellaisen haluaa, niin vaihtoa voi ehdotella.

Nyt pitäisi vielä Sharp X68-Castlevania saada hankittua. On pahuksen kiirettä pitänyt. Se olisi se viimeinen kokoelmasta puuttuva peli Xboxin Cursen, Enginen Rondon ja niitten Gameboy-räpellysten ohella. Oma kokoelma on kyllä keskittynyt pal-versioihin (kun saatavissa). Rahaa saisi kyllä tuhlattua paljon lisää hankkimalla myös ntsc-versiot.

Kultamuna Classic

Saitkos ton siis 45€:lla?

Christophe

Quote from: "Hanuri"Saitkos ton siis 45€:lla?

Nuo Vectrexin pari peliä tulivat nekin vaihdossa. Rahaa ei ole alunperin paljoa liikkunut. Noista kuitenkin saisi erikseen tänä päivänä noin 15-30 euroa/kpl. Ihan tyytväinen olen. Ihan jo senkin takia, että turhat tuplakappaleet vie vain suotta säiltystilaa. 

Kaverit vaihtoi taannoin Roadblasters-kolikkopelin Sega Nomad-käsipeliin. Voidaan ainakin sanoa, että Roadblasters meni pieneen. Cassufanina voisi tässä valossa haaveilla, miten itse postaa jonkun Gameboy-kokoluokan koneen ja saa vaihdossa rapakon takaa Haunted House-kolikkopelin.

Peklo

Olisiko kukaan halukas myymään CV 64:ää ja/tai Legacy of Darknessia? PAL-versio mieluiten, en välitä vaikka peli olisi loose, kunhan vain toimii. Nämä kuusnelosen Cassut ovat käytännössä ainoat koko sarjasta, joita en ole kunnolla päässyt pelaamaan, mitä nyt ensimmäiset minuutit testaillut joskus emulaattorin kautta. Kiinnostus olisi hyvinkin suuri.

Tämä toinen tiedusteluni on kyllä melkoisen kaukaa haettua, mutta kellään ei sattuisi olemaan ylimääräistä PAL SotN:ia, josta voisi luopua sopivaan hintaan?  :P Oman kappaleeni ostin vuosia sitten käytettynä erittäin huonossa kunnossa, ja pitkäaikaisen köhimisen ja rykimisen jälkeen se viimein lakkasi kokonaan toimimasta n. viikko sitten.

Lähinnä kyselen täältä siksi koska eBay ei ole minulle mahdollinen vaihtoehto, erinäisistä syistä ja ongelmista johtuen. 

Kultamuna Classic

Ekaa postia päivitetty mm. CV:CoD:n & PoR:n osilta.

Christophe

Quote from: "Peklo"Olisiko kukaan halukas myymään CV 64:ää ja/tai Legacy of Darknessia? PAL-versio mieluiten, en välitä vaikka peli olisi loose, kunhan vain toimii. Nämä kuusnelosen Cassut ovat käytännössä ainoat koko sarjasta, joita en ole kunnolla päässyt pelaamaan, mitä nyt ensimmäiset minuutit testaillut joskus emulaattorin kautta. Kiinnostus olisi hyvinkin suuri.

Tämä toinen tiedusteluni on kyllä melkoisen kaukaa haettua, mutta kellään ei sattuisi olemaan ylimääräistä PAL SotN:ia, josta voisi luopua sopivaan hintaan?  :P Oman kappaleeni ostin vuosia sitten käytettynä erittäin huonossa kunnossa, ja pitkäaikaisen köhimisen ja rykimisen jälkeen se viimein lakkasi kokonaan toimimasta n. viikko sitten.

Lähinnä kyselen täältä siksi koska eBay ei ole minulle mahdollinen vaihtoehto, erinäisistä syistä ja ongelmista johtuen. 

Hei, minulla on ylimääräinen Castlevania 64 kartti ja ohjekirja. Toki voin sen myydä, vaikka vaihto toki kiinnostaisi tylsää rahnaa enemmän :mrgreen:

Toiseen ongelmaasi liittyen. Minulla on kyllä varmuuskopio tuosta SotN-pelistä. Olet täysin oikeutettu sen omistamiseen, kun kerran sinulla alkuperäinenkin on. Kerro, jos tarvetta. Voit myös itse kokeilla ottaa varmuuskopion omasta kappaleestasi, yleensä kopio toimii orkkista paremmin, kun pc:n asemat on pleikkarin asemaa parempia tuossa lukuhommassa. Voit myös kokeilla pelata emulaattorilla alkuperäistä peliäsi. Sattuneesta syystä pelittää se tod.näk. a ok pc:llä.

Vielä yksi vaihtoehto on laittaa se pelilevysi hiottavaksi. Hiontakoneen voi itsekin ostaa, mutta esim. Konsolinet tekee levyjen korjausta. Anyhow, mielestäni ei ole mitään järkeä ostaa samaa peliä uudestaan. Ja minulla sentään on tuosta pelistä sekä japanin että euroopan versio Saturnin version lisäksi...

Peklo

Jees, CV 64 kyllä kelpaisi. Täytyy järkätä jotain, kyllä vaihtokin onnistuu edellyttäen tietenkin että meikäläiseltä löytyy jotain kiinnostavaa!  :mrgreen: Pelivalikoima on kyllä lähes häpeällisen suppea. Rahalla tietenkin aina voi ostaa itseä miellyttävää roinaa.  ;)

Mutta tosiaan, Symphony ei ole se ykkösprioriteetti, ehkä jos odottaisi vuoden pari niin uusi läpipeluu olisi vallan mullistava kokemus.  :[

Christophe

Quote from: "Peklo"Jees, CV 64 kyllä kelpaisi. Täytyy järkätä jotain, kyllä vaihtokin onnistuu edellyttäen tietenkin että meikäläiseltä löytyy jotain kiinnostavaa!  :mrgreen: Pelivalikoima on kyllä lähes häpeällisen suppea. Rahalla tietenkin aina voi ostaa itseä miellyttävää roinaa.  ;)

Laitoin privaviestiä.