Kokoelmat

Started by Q, 04 June 2005, 03:23

Previous topic - Next topic

Q

Mitä Castlevania-pelejä tai oheiskrääsää omistat? Tässä oma listani, jota päivitän tehdessäni uusia hankintoja (tai luopuessani kokoelmasta):

Pelit:
The New Generation (B)
Chronicles (CIB)
Dracula X Chronicles (CIB)

 :?

Sepeh

#1
Castlevania I-II :oops:

GB:n ja PS1:n Symphony of the Night nyt ainakin pitäisi ostaa ja eiköhän vielä tuo NES:n viimeinen.

Monta kertaa on ollut mielessä tilata joku hieno Castlevania poster/juliste, en ole sitten kumminkaan viitsinyt.

Lumienkeli

#2
http://photobucket.com/albums/v260/Lumi ... vaniat.jpg

Lol @ minun kokoelma :oops: Sieltähän puuttuu nesin pelit ja GBA:n loput vaanijat. Ja Simon's Quest on loose (hyi hyi) Lamentille printtasin japsikannet koska minusta ne on hienommat kuin pal-version CG-kuva Leonista.
Soredemo boku wa yattenai.

Q

#3
Quote from: ""Sepeh""GB:n ja PS1:n Symphony of the Night nyt ainakin pitäisi ostaa ja eiköhän vielä tuo NES:n viimeinen.

Mitä meinaat GB:n Symphonylla? ;) Jos oot 8-bittiselle Game Boylle Vaniaa hankkimassa, niin suosittelen ehdottomasti Belmont's Revengeä. Legends on melkein yhtä hyvä, vaikka kukaan muu kuin minä ei siitä pidäkään. (Siinä olisikin pitkästä aikaa puoltavaa arvostelurojektia Vaaniohin.)

Sepeh

#4
Quote from: ""Qualtagh""
Quote from: ""Sepeh""GB:n ja PS1:n Symphony of the Night nyt ainakin pitäisi ostaa ja eiköhän vielä tuo NES:n viimeinen.

Mitä meinaat GB:n Symphonylla? ;) Jos oot 8-bittiselle Game Boylle Vaniaa hankkimassa, niin suosittelen ehdottomasti Belmont's Revengeä. Legends on melkein yhtä hyvä, vaikka kukaan muu kuin minä ei siitä pidäkään. (Siinä olisikin pitkästä aikaa puoltavaa arvostelurojektia Vaaniohin.)
Niin siis meinasin, että kaikki GB:n Castlevaniat, vanhat ja uudet mukaanlukien pitäisi hommata ja tuo Symphony of the Night erikseen PS1:lle, ehkä vähän epäselvästi kirjoitin. Kiven alla vaan taitaa kaikki olla nykyään.

Lumienkelin Symphony of the Night himottais kylläkin, onko sulla tossa se soundtrack messissä?

Q

#5
Sori, vien ylioppilas Lumpparilta puheenvuoron. Symphonysta on julkaistu Euroopassa kaksi versiota: tuo perusversio, sekä Limited Edition joka sisältää käsittääkseni tuon soundtrackin sekä aiheeseen liittyvää taidetta. Limited Editionia myydään vain harvoin eBayssä, ja siitä saa maksaa vähintään kaksinkertaisen hinnan (+100 €) perusversioon verrattuna. Jenkeistä saa Greatest Hits -version jo reilulla kympillä, mutta sillä ei ole minkäänlaista keräilyarvoa. ;) Tuo Lumppiksen soundtrack on siis ostettu erikseen, hintaa sille tulee reilut 20 € kaukoidästä tilattuna.

Lumienkeli

#6
Juuri näin, mutta sen verran tuosta Euroopan ja Japanin Limited Editionista, että se soundtrack ei ole pelin OST, vaan se on nimeltään joku Dracula Music Collection, ja sisältää kappaleita nesin vaanijoista nykypäivään (SoTN-nykypäivään eli 1997 asti). Limited Editionissa tuli myös art book-vihkonen. Ja tuon soundtrackin mikä minulla on saa tilattua vaikka play-asiasta tai mistä vaan hyvinvarustetusta japanilaista pelimusiikkia sisältävästä liikkeestä :)
Soredemo boku wa yattenai.

Sepeh

#7
Soundtrack-verisio kyllä pitäisi saada hommattua, sen verran kun keräilijä on. En sitten tiedä milloin tulee tapahjtumaan. Huudossa nähnyt pari kertaa ja paljhon halvemmalla mennyt kuin eBayssa.

Andy

#8
Mulla on seuraavaa kamaa:

NES:
Castlevania (B)
Castlevania II: Simon's Quest (L)

Mega Drive:
Castlevania: The New Generation (B)

PC-Engine:
Dracula X: Rondo of Blood (B, pira)

Game Boy:
Castlevania Adventure (L)
NES Classics: Castlevania (CiB)

PS2:
Castlevania (CiB)

Muuta:
Dracula X: Nocturne in the Moonlight OST
Dracula X OST
Konamin mainoslehtinen, jossa Simon's Questin mainos

Pistän kuvankin tänne, jahka Photobucket vaan hyväksyisi sen sinne.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Castlemaniac

#9
Itse en omista kuin ainoastaan Aria of Sorrowin aitona ja se on ainoa Castlevania kokoelmani  :| mutta muutos on tulossa sitten kun Dawn of Sorrow ilmestyy.  :wink:

Q

#10
Quote from: ""Andy""Mulla on seuraavaa kamaa:
Mega Drive:
Castlevania: The New Generation (B)

 :app:

Andy

#11
On se kait niin. Itse ostin tuon omani hintaan 17.30 €. Paljonkohan siitäkin saisi, jos myisi huutiksessa pois. Veikkanpa, että enemmän.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Appetite

#12
Itselläni Castlevania kokoelma on jäänyt hyvin pieneksi. Tällä hetkellä omistan ainoastaan Sotnin. Aikoinaan olen omistanut myös matolaatikon kaksi ensimmäistä osaa ja mustavalko peli poijan kakkosen. Tarkoituksena on joku päivä kun Gbata vastaan tulee halvalla ostaa ainakin Circlen ja Arian . Myös tulevat Cassut kiinnostavat.

Koranot

#13
NES
Dracula's Curse (LM)

SNES
Super Castlevania IV (CIB, USA)
Vampire's Kiss (CIB)
Akumajo Dracula (loose)

PSONE
Castlevania: SOTN (CIB)
Castlevania Chronicles (CIB)

GBA
Circle of the Moon (CIB)
Aria of Sorrow (CIB)

Soundtrack
Nocturne in the Moonlight OST


Vielä pitäs hankkia Harmony of Dissonance ja ehkä jompikumpi N64 Castlevanioista.

Anonymous

#14
Kokoelmani:







 :roll: