Castlevania: Portrait of Ruin

Started by Q, 13 February 2006, 17:43

Previous topic - Next topic

Q

Päivitys! Lue uutinen pelistä: http://www.linnavaanijat.com/teksti/72/

Kyseessä on siis uusi Castlevania DS:lle, joka kulkee nimellä Dracula Castlevania. Yksi asia on tästäkin nimikkeestä varma: Soma Cruzia ei nähdä pelin pääosassa. IGA on myös valaissut, että kannettavien Castlevaniat tulevat edelleen sijoittumaan 2000-luvulle. Eli mahdollisesti luvassa on jatkoa DoS:ille. Itse kuitenkin toivoisin, kuten toivoin ennen DoS:in julkaisuakin, että pelissä keskityttäisiin Julius Belmontiin ja vuoden 1999 taisteluun.

Tuo nimi kuitenkin mietityttää. Ehkä pelin päähenkilönä nähdäänkin valtaa pitävä Dracula?

A-Yty

#1
Epäilisin, että toi on työnimi, aivan kuten CV64:n nimen oli tarkoitus olla Dracula 3D. Mutta mistäpä sitä tietää. Käsittääkseni Igarashi on mennyt sanomaan, että Soman tarina on lopussa ja uusia peliä ei hänelle ole tulossa.  :?

Q

#2
Pääasia ettei Somaa nähdä uutena Draculana. :) Pitäisi päästä pelaamaan AoS ja DoS läpi, että olisi paremmin selvillä näistä juonikuvioista.

Castlemaniac

#3
Itse toivoisin että tässä uudessa vaanijassa pelattaisiin Julius Belmontilla ja peli sijoittuisi vuoden 1999 tapahtumiin. Toivoisin myös että peli tyyppikin muutettaisiin vaihteeksi tälläiseksi oldschool hack and slashiksi, koska mielestäni tätä CV:n RPG elementtiä on ollut jo liikaa  :|, ei sillä että huono asia olisi.

Kermakastikeritari

#4
Tuleekohan tuosta siis RPG/Seikkailu-peli, vai oldskool putkimättö-Castlevania? Itse kannattaisin jälkimmäistä vaihtoehtoa, mutta epäilen, ettei sellainen peli myisi kovin hyvin nykyaikana...

Kultamuna Classic

#5
Itse veikkaan Castleroidia, mutta kenties IGA yllättää! :[

Anonymous

#6
Joskus kaavailin sellaista parodiapeliä. GamesFactorylla tein Return of the Draculan. Semmoinen olisi mukava.

Maduk

#7
Toivottavasti tästäkin Cv:stä tulee mestariteos, kuten useimmista on tullut, sillä DS sai hyvän Vania-alun.
Odotan innolla tietoja tästä pelistä.

qwertyu

#8
SotN-tyylinen Castlevania olisi minusta parempi. Onhan niitäkin jo aika paljon, mutta ei niihin vain kyllästy. Ja jos sijoittuisi 1999 tapahtumiin, niin plussaa vain... Uskon, että tästäkin tulee loistava peli.

Andy

#9
En toivo pelin sijoittuvan vuoden 1999 tapahtumiin. Semmoinen olisi paljon toimivampaa mielestäni hoitaa 3D-pelinä, jolloin tuohon suurtaisteluun saataisiin asianmukaisia vivahteita. Mutta tällä pelillä on suuret odotukset, onhan se DoSin uranjatkaja, ja DoS oli niin helmi pelinä, että huh-huh.

Jotkut ovat jopa povanneet tästä SotNin porttausta DS:lle. itse en siihen usko, mutta olisihan se sinänsä mahdollista, kun Konami tuntuu aika yleisesti kääntävän PS1 pelejään DS:lle. Itse kuitenkin uskon ja toivon tämän olevan kokonaan uusi peli. Odottelen innolla uusia tietoja.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Maria

#10
Quote from: "Andy"En toivo pelin sijoittuvan vuoden 1999 tapahtumiin. Semmoinen olisi paljon toimivampaa mielestäni hoitaa 3D-pelinä, jolloin tuohon suurtaisteluun saataisiin asianmukaisia vivahteita. Mutta tällä pelillä on suuret odotukset, onhan se DoSin uranjatkaja, ja DoS oli niin helmi pelinä, että huh-huh.

Olen muuten samaa mieltä. Julius on jo ollut pelattavana kahdessa 2D pelissä, joten eikö se Jullella linnan 2D koluaminen olisi jo vanhan kertausta, vaikkei hän pääosassa olekaan vielä ollut. Sitäpaitsi olisi kiva nähdä miltä Julius näyttäisi 3D:nä...

Tästä uudesta DS Castlevaniasta saisi kyllä tulla jo uutta tietoa, kun kaikki tiedot mitä siitä on on jotain... ikivanhoja. Ehkäpä E3 messujen aikaan saataisiin jotain uutta...?

A-Yty

#11
Oon kyllä samaa mieltä, mutta niinhän se on muutenkin että se on pikemminkin Konami kuin Igarashi porukoineen, että uudet Vaniat on tehtävä kolmiulotteisena.

Jos kyseessä on 1999 taistelu, todella toivon että se paitsi menestyy, on myös fanien mieleen. Pelille on jo AoS:ista asti asetettu suuria toiveita ja olisi todella sääli, jos sille tulisi olematonta vastakaikua.

Toivon tosin, että tuleva Castlevania menestyy joka tapauksessa ja on pelaajien mieleen muutenkin, vaikka kyseessä ei olisikaan tuo tarina.

Kultamuna Classic

#12
Infendo reportoi Nintendo Power lehden todennäköisimmin julkaisevan juttua uudesta Castlevania DS:stä ensi kuun numerossa. Myös kansikuva on tulossa. And get this, se on tämän mukaan jatko-osa Circle of Moonille pääosassa Alucard. Eli en siis usko vielä mitään.

http://www.infendo.com/2006/03/new-cast ... -game.html

Lumienkeli

#13
Jäämme siis odottamaan innolla tietoa :whip: 2d-vanijoita jaksaa pelata ikuisesti.
Soredemo boku wa yattenai.

Maria

#14
Joo, kuulostaa vähän siltä kuin "ensi kuun numero" julkaistaisiin ensimmäinen Huhtikuuta tai jotain...