Suositelkaa paikkoja ostaa konsolikamaa

Started by A-Yty, 03 August 2005, 20:38

Previous topic - Next topic

Kultamuna Classic

#75
Varasin ajan Sammon asiantuntijalta Torstaiksi, ja se saa hoitaa mulle kaiken.  :brow:

Elmina

#76
Mulla on tavallinen (Nordean) Visa. Siinä on 800 Euron kuukausiraja ja ei luotto-ominaisuutta niin en voi elää yli varojeni kun pitää aina seuraavassa kuussa maksaa ostot pois. Saishan siihen sen luotto-ominaisuuden mutta en nimenomaan ottanut.

Muistaakseni maksaa vain about 16 Euroa per vuosi, plus joku prosentti jos ostot menee yli... uh, jonkun ison rajan jonka saavuttamiseksi mulla ei ole varaa.  :lol:

...Niin ja siis kokemuksista vielä sen verran että Paypalin kanssa on toiminu kuin unelma ja toimii ihan normaalisti myös sillon kun on joutunu maksaan normaalisti (esim. GameStoppin kanssa). Lykkää vaan tiedot sisälle ja siinä se. Luottokuntahan kyttää näitä kai aika tarkkaan.

Kultamuna Classic

#77
Kävin Sammossa ja olisin kai saanut jonkun luottiksenkin, mutta tällä erää otin vain Electronin. Ainahan sitä voi sitten tilata luottis, jos Velec. ei riitä omiin käyttötarkoituksiinsa.

Kysymys Lumpparille: onko nyt näin, että tilatessa ulkom.pelikaupasta X Visa Electronilla, niin siellä Sammon tilillä on sitten oltava vähintään just tolloin tarvittu summa, ja tilaus "varaa" tämän summan sitten tuolta tililtäsi?

Lumienkeli

#78
Kyllä. Jos tilillä ei ole rahaa se sanoo siitä erroria eikä tilaus onnistu, näin on pari kertaa käynyt minulle.
Soredemo boku wa yattenai.

A-Yty

#79
Meinaaksä tilata nyt ton PoR-paketin ?

Kultamuna Classic

#80
*bumppi*

Aion yrittää nyt ostaa FF kolmosen desulle interwebistä Sampo-electronilla. Wish me luck!  :[